המותגים המושקעים בחדשות

סוכן חדשות
 
המותגים המושקעים: סופר פארם, שופרסל ו-You בולטות
חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל
  
 
הוט מובייל מעלה ווליום: המפרסמת הבולטת בחודש נובמבר
הקרבות בין חברות הסלולר מביאים להצפה של המסך בפרסום ■ בזק במקום השני בטבלת המותגים המושקעים החודשית עם סדרה של קמפיינים
  
 
התאוששות: עלייה של 8% בהוצאה לפרסום בישראל באוקטובר
הקמפיין של משרד הפנים לעידוד ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות ותערוכת Babyland של סופר-פארם בלטו בטבלת המותגים המושקעים החודשית
  
 
דיסקונט - המותג המושקע ביותר באפריל עם כ-4.8 מיליון שקל
חודש אפריל משקף את האפטר-שוק של פסח עם מחזורי פרסום חלשים יחסית
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר במארס עם כ-8.2 מיליון שקל
זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה
  
 
המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה בפברואר
סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל
  
 
מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בדצמבר עם 6.8 מיליון שקל
3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בנובמבר עם כ-4.6 מיליון שקל
קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר באוקטובר עם כ-7.4 מיליון שקל
מרבית החברות מפרסמות פרסום "הארד סייל" ופחות משקיעות במיתוג ותדמית
  
 
בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר החודש עם כ-7.3 מיליון שקל
חודש ספטמבר אופיין בקמפיינים של הארד סייל לחגים, אך גם הבנקים הגדולים וחברות התקשורת גדשו את המסך
  
 
פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
המותגים המושקעים בפרסום: יובל המבולבל נכנס לדירוג
המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מיליון שקל
הקמפיין לאירוע BEAUTY CITY ממשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל
אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 

   12345678910    >

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988