במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - ישראכרט עם כ-1.4 מיליון שקל
האם חזרת שופרסל ל-5 המותגים המושקעים מסמנת התאוששות בשוק הפרסום?
אחרי תקופה ארוכה, חברות הסלולר מעלות שוב את הווליום הפרסומי - 2.6 מיליון שקל בסלקום ו-1.3 מיליון באורנג' ■ מדובר בתצוגת עוצמה, כמו בימים הטובים ■ בשבוע הבא נדבר על פלאפון
התוכי וה-POWER NGN של בזק בינלאומי בראש רשימת 5 המותגים המושקעים בפרסום ■ מדובר בסיומה של פריסת הכבל התת מימי מישראל לאירופה שיהווה אלטרנטיבה לכבל היחיד הקיים היום
רמי לוי, שהשיק בשבוע שעבר את מותג הסלולר שלו, דווקא נמנע בינתיים מפרסום
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל
מותגי התקשורת בזק והוט התמקמו השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים
להבדיל מחברות הסלולר שמורידות הילוך, בזק ממשיכה להפגין עוצמה פרסומית
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - אתר mako עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
השבוע החולף התאפיין כצפוי בווליום פרסומי נמוך ■ במקום השני - המותג ניקול עם כמיליון שקל
רשתות המזון, באופן מפתיע, לא נכנסו השבוע לחמישייה הפותחת בטבלת המותגים המושקעים
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - רשת הריהוט קיקה עם כ-2 מיליון שקל
אוגוסט 2011 ייזכר לא רק בזכות המחאה - אלא גם עקב הירידה החדה בהיקפי הפרסום
המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד
חברת אורנג' ממשיכה השבוע לפרסם את ORANGE MARKET בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
דירוג המותגים השנתילהט"ביםהפקולטהמותגיםמותגים בינלאומיים