הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק

קמפיין השירות של הוט - הזכור ביותר השבוע, 9 מיליון - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2016
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ

שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2016
קמפיין חלבה בארכה / הדמיה: RESPECT

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; חלבה בארכה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של המשביר לצרכן בכיכובה של איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2016
קמפיין ביטוח ישיר/ הדמיה בית פוסט מונואבולו

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - עדיין הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה גבוהה ושימוש בפרזנטורים מבטיחים, הפרסומת של פוקס הגיעה למקום נמוך, ואילו הפרסומת לרנואר לא נכנסה לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2016
קמפיין בזק / צילום: יחצ טובי הוכשטיין

סקר הפרסומות: שוב - טמבור האהובה ביותר, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2016
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2016
קמפיין בזק / צילום: יחצ שוקה כהן

9 מיליון חוזרת לראש האהובות; קוקה-קולה שוב בראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג מתברגות שתי פרסומות "מוזיקליות" בכיכובן של סלבריטאיות - קמפיין קרולינה למקה עם בר רפאלי וקמפיין נקה 7 עם רוני דלומי

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2016
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

טמבור - הפרסומת הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה בראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2016
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ

הולכים על ביטוח: פרסומת אי.די.אי בראש הדירוגים

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2016
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; הוט מובייל עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2016
קמפיין הוט/ צילום: יחצ

דאבל לטריפל: הוט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2016
קמפיין תשעה מיליון/ צילום: יחצ

הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2016
קמפיין הוט / צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת האהובה; רונאלדו בעט את הוט לראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2016
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בנק לאומי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2016
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה

למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2016

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 567 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988