ועידת MAD הוספה למעקב +

ועידת שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת

להרשמה>>

כתבות אחרונות

 
מאיה קלדרון / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס

"אנחנו בנקודה של טרנספורמציה בעולם הסחר האלקטרוני"

כך אמרה מאיה קלדרון, סמנכ"לית חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל, בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו יושבים על הרבה חדשנות בתחבורה, לוגיסטיקה, ביג דאטה, עיר חכמה. כל המידע צריך להיות מונגש לטובת הפריפריה"

אורי ברקוביץ' 24.07.2019
אבנר מירב / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

"היום חנון זה ה'קול' החדש, ותאגידי התקשורת נותנים לנו להכתיב את התוכן"

כך אמר הסטנד-אפיסט אבנר מירב בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "'מלחמת הכוכבים' זו הדת שלי. זה דת לכל דבר ועניין, יש לנו אפילו חג" • "תאגידי התקשורת יודעים שאנחנו נקנה כרטיסים ונראה את הסרט כמה פעמים ונקנה את הבובות היקרות"

הדס מגן 24.07.2019
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"

כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"

שני מוזס 24.07.2019
מרטין לינדסטרום / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס

"אתה צריך להרגיש את פעימות הלב של הצרכן. זו המשמעות של המותג"

כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"

גלי וינרב 24.07.2019
מוריס קהאן בוועידת MAD / צילום: תמר מצפי, גלובס

מוריס קאהן: "כך הצילו תורמים אמריקאים את פרויקט בראשית"

בוועידת MAD 2019 של "גלובס", סיפר היזם והפילנטרופ מוריס קאהן על רגעי המשבר שאירעו לאורך 8 שנות פרויקט החללית "בראשית", בשיחה עם מנהל התקשורת של הפרויקט, מוטי שרף, ומנכ"לית קבוצת קאהן, דפנה ג'קסון • שרף: "לא הייתה תוכנית מסודרת, אבל כן הייתה מטרה. לכן – אל תסירו את העיניים מהמטרה"

אורי ברקוביץ' 24.07.2019
אלונה בראון / צילום: איל יצהר

אלונה בר און: "אמון ואמונה הם מושגים כלכליים, 'רציונליים'"

כך אמרה יו"רית "גלובס" בוועידת MAD 2019 • "צריך לעשות עבודה רבה, סיזיפית, לעבור על כל הממשקים של המותג ולראות שהם מתאימים למילה אמון. אנחנו עוברים את התהליך הזה ב'גלובס' כבר שנתיים ומחפשים כל הזמן שותפים לדרך"

שירות גלובס 24.07.2019
פאנל דת וכדורגל / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

"אין שדה בעולם שהוא מלא בשנאה כמו כנסת ישראל"

בפאנל "דת הכדורגל, פונדמנטליזם ביציעים", שהתקיים בוועידת MAD 2019 של "גלובס", השתתפו אוהדי כדורגל אדוקים • "כדורגל בסוף הוא מיקרוקוסמוס של החברה. אנו חיים בחברה אלימה, וכשאתה מכוון את כל זה למגרש כדורגל עם אמוציות, עם שנאה ספורטיבית – התוצאה היא קללות"

הדס מגן 24.07.2019
פאנל ריטואלים בצריכת מותגים / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס

אסף אזולאי: "היום הצרכן הוא האלוהים. הוא זה שמנהל את השיח"

תפיסות של מותגים סביב סוגיות של אמון ואמונה עלו לדיון בפאנל "הריטואלים בצריכת מותגים" בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • אסף אזולאי, בנק הפועלים: "יש אקסיומות נטענות מראש לגבי הבנקים שמאד קשה לשנות" • מיכל רייספלד, הרשות לחדשנות: "כיום ההייטק הוא רק 8% מכוח העבודה בישראל" • גיא לרר, "הצינור": "המיתוג יידבק למוצר שקיים"

שני מוזס 24.07.2019
חגית ביליה - לייזה פאנלים / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

הבלוגרית חגית ביליה: "סיינפלד אמר: תמצא את העינוי שהכי נוח לך איתו"

כך אמרה אמש בלוגרית הבישול חגית ביליה, המוכרת בשם לייזה פאנלים, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "המטרה שלי הייתה לחבר את כולם למטבח. המוטו שלי הוא שהחיים מספיק מסובכים, אז שבמטבח יהיה קל"

שלומית צור 24.07.2019
פאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" / צילום: תמר מצפי, גלובס

"יהודים טובים בשיווק אבל לא בשיווק היהדות, כי עובדה שנותרנו מעטים"

כך אמר הרב נפתלי רוטנברג בפאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • הקאדי ד"ר איאד זחאלקה: "היום כל העולם נעשה דתי יותר, בכל הדתות"

אביב לוי 23.07.2019
טל גלבוע / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

טל גלבוע: "ישראל הפכה להיות המדינה הכי טבעונית בעולם"

גלבוע, שמכהנת היום כיועצת ראש הממשלה לענייני בעלי חיים, דיברה הערב בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא דת. מה שמקשר את הטבעונים זו החמלה וההבנה שאת הסבל ניתן לסיים כאן ועכשיו"

שלומית צור 23.07.2019
ועידת MAD 2019 / אילוסטרציה: יח"צ

דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"

מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג

שירות גלובס 23.07.2019
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018
הראל חייקין, מנכ"ל קוקה קולה, בוועידת MAD / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: המונח "מותג" לא רלוונטי

הראל חייקין בוועידת MAD של "גלובס": "על-מנת לשמור על רלוונטיות, כל כמה שנים יושבים בקוקה-קולה ומעדכנים את האסטרטגיה המתאימה ביותר לרוח הזמן"

אלה לוי-וינריב 10.07.2018
נועה לביא / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD | ועידת MAD

ד"ר נועה לביא: "האימוג'יז מרדדים את הרגשות שלנו"

הסוציולוגית ד"ר נועה לביא בוועידת MAD של "גלובס": "האימוג'יז גורמים לנו לאבד קשר עם הרגש. הדוגמה הקלאסית היא ה'לייק': מרוב שאנחנו עושים לייק ורודפים אחרי הלייקים שעושים לנו, המשמעות של לחבב משהו הולכת לאיבוד. מחקרים מראים שהיכולת של צעירים להביע אמפתיה ולהבין מה זה לחבב הולכת ופוחתת בשנים האחרונות"

יסמין יבלונקו 10.07.2018
רשף לוי / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD | ועידת MAD

רשף לוי: "כשאני כותב, אני לא יודע מראש מה יתפוס"

יוצר הסדרה "הבורר", התסריטאי והסטנד-אפיסט רשף לוי בוועדית MAD של "גלובס": שפה מתחילה עם צעירים שרואים משהו ומאמצים את זה; מבחינתי זו לא המטרה לכתוב משהו כדי שהביטוי יתפוס, זה עוד דובדבן בעוגה - אבל העוגה, או הלחם והחמאה, זה לכתוב משהו שיצחיק וירגש, וזה תמיד האתגר"

מיכל רז-חיימוביץ' 10.07.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 275 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988