תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
חברת טמפו החליטה להשיק את ליין פחיות המיני MAX החדשות בצורה אינטראקטיבית ■ השיקה קמפיין וירטואלי - פרסומת אינטראקטיבית שהופכת למשחק, בשיתוף חברת The-Wall
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
זאת בגין חלקו בייזום עסקה ליבוא המשקה "בקרדי בריזר" ■ ביהמ"ש קבע כי ברקוביץ' שימש זרז ליבוא המשקה, אך מגעיו עם טמפו לא התגבשו להסכם סופי
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
בסוף שנות ה-90 שלט שמואל דנקנר בנכסי המשפחה. אולם דני ונוחי ערערו על מנהיגותו
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
רונסון, שיופיע הערב בת"א כחלק מתחרות "XL nightlife awards" של טמפו, אומר בראיון ל"גלובס": "עבור רוב הנגנים זה היה ביקור ראשון כאן, והקהל קיבל אותנו בהתלהבות שעלתה על כל הציפיות שלנו"
בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
במסגרת תפקידה תרכז את פעילות השיווק של כל מוצרי החברה הכוללים את תחום הבירה, המוגזים והבריאות
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם
מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהיפאורה תבורימחירי המזוןמי עדןמשקאותמשקאות קליםקוקה קולהשטראוס