יוניברסל מקאן בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
הקרב על שוק הפרסום בטלוויזיה: ניתוח מסקנות ועדת שחם
עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?
  
 
גילה: "במכירת זמן פרסום נותר מרווח לא מבוטל בידי יוניברסל מקאן"
‎‎הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל ‏‏
  
 
גילה מאשר את שת"פ יוניברסל-גליקמן - אך במגבלות
‎‎התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות‏
  
 
מתאים לי חייבת כ-6 מיליון שקל לגורמים שונים בענף הפרסום
החוב מחולק בין יוניברסל מקאן עם חוב של כ-3 מיליון שקל, יוניון עם 2.4 מיליון שקל, ויהושע TBWA לו חבה הרשת כמיליון שקל
  
 
בעקבות החלטת גילה: מה צפוי לקרות בשוק רכש המדיה?
החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי
  
 
גילה יציב לחברות המדיה בשוק הטלוויזיה רף קנייה עד 25%
התחרות בענף הפרסום והמדיה נבחנת בחודשים האחרונים ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ■ הממונה דיויד גילה: "טרם הכרענו בנושא"
  
 
תקציב AIG יעבור למקאן, אך חלק קטן יישאר ב-LEAD
LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה
  
 
"למקאן יש כוח משמעותי באינטרנט; משרדי הפרסום נרדמו בעמידה"
‎אחרי שמקאן השתלטה על שוק המדיה בטלוויזיה, היא סימנה יעד חדש: פרפורמנס - פרסום ממוקד תוצאה ■ בשוק טוענים כי מקאן כבר יצרה פער עצום מהמשרדים האחרים ■ במקאן, מנגד, טוענים כי גוגל - ולא הם - עדיין שולטת בשוק
  
 
מקאן וגליקמן פנו לממונה בבקשה להאריך את השת"פ ביניהם
הפטור לגבי שיתוף-הפעולה בתחום המדיה יפוג בחודש נובמבר הקרוב ■ הממונה על ההגבלים העסקיים הבהיר בעבר כי הוא מעוניין לבזר את הכוח בתחום המדיה
  
 
גילה דורש מחברת המדיה יוניברסל מקאן לאשר עמו מראש כל שת"פ
ברוקנר-נטע-יער, ענבר-מרחב-ניסן וזרמון DDB יידרשו לאשר את שיתוף-הפעולה שלהם עם יוניברסל מקאן בתחום הטלוויזיה ■ הממונה על ההגבלים הודיע בנוסף כי שיתוף-הפעולה בין יוניברסל וגליקמן-נטלר-סמסונוב מעורר חשש תחרותי משמעותי
  
 
תקציב המדיה של משען עובר ליוניברסל מקאן
היקף הפרסום של רשת הדיור המוגן עמד ב-2012 על כ-2.8 מיליון דולר בשנה, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
יעקב שחם: "נבחן את הגבלת כוחן של חברות המדיה"
במסגרת הניסיונות להציל את הטלוויזיה המסחרית, נציגי ענף הפרסום הופיעו בפני ועדת שחם והתרשמו כי הפעם על הכוונת לא רק נושא עמלות היתר, אלא גם הכוח הרב שמרוכז אצל חלק מחברות המדיה ■ מה מציעים אנשי הענף לחברי הוועדה?
  
 
תקציב המדיה של קבוצת קרסו עובר לסמארט מקבוצת באומן
התקציב, שעמד ב-2012 על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון
  
 
מסתמן: תקציב המדיה של ריטייל ישראל עובר ליוניברסל מקאן
מאחורי הקלעים של רכישת אופיס דיפו ע"י אבי מלכה נשזרו לא מעט אינטרסים גם בענף הפרסום ■ איך השפיע החוב של אופיס דיפו בתקופת רמי שביט על העברת התקציב ליוניברסל? ולמי מחברות המדיה פנה מלכה בבקשה לגיוס כסף?
  
 
אינטרפבליק פותחת יחידת פרסום חדשה - Lowe ישראל
היחידה העסקית החדשה, שתפעל לצד מקאן-אריקסון, תתמקד בתקציבי פרסום בינלאומיים ■ בוחנת התמודדות על תקציב הפרסום הבינלאומי של סודה סטרים
  
 
הממונה פסל את הבקשה לשת"פ בין זניט ו-TMF
שת"פ זניט ו-‏TMF‏ אמור היה לייצר כוח חזק בשוק רכש המדיה מול יוניברסל מקאן ■ גילה: הטענה שכוח שוק בידי גורם אחד מצדיקה יצירת כוח אחר, אינה תקפה
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988