קסטרו מציעה פריטים ב־33 שקל, ברנואר יש 70% הנחה, ובהוניגמן מוכרים ארבעה ב־100 - רשתות האופנה הגדולות הגיעו לחורף עם רמות מלאים שזינקו בעשרות אחוזים ביחס לשנה הקודמת, ונאלצו לשנות אסטרטגיה • מניות החברות הגדולות מאבדות גובה, ובראשן קסטרו, שנחתכה תוך שבוע ביותר מ־20%
חודש הקניות הסתכם בגידול של כ-40% במספר ההזמנות באתרים המובילים לעומת אוקטובר • אתרי המרקטפלייס, המרכזים מוצרים מקטגוריות רבות, נמצאים במגמת התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בישראל
הקונים חזרו לחנויות לאחר שנתיים של הפרעות בגלל המגפה, אבל מחירי הדלק והמזון מרחפים מעל קניות החגים בארה"ב כעננה קודרת
בעידן שבו כמעט לכל חברה קמעונאית יש אתר עצמאי או פעילות באחת מזירות המסחר הגדולות, קשה יותר למשוך את תשומת לב הלקוחות בתקופת מבצעים • הנה 15 כלים שיאפשרו למנהלי איקומרס לבלוט בחודש שרושם שיאי מכירות מדי שנה
כל שנה המשווקות של אפל בישראל יוצאות במבצע טרייד-אין: אייפון חדש בעלות מוזלת, בהתאם לשווי אייפון המוחזר • איך זה עובד, מה צריך לעשות לפני שמחזירים מכשיר, והאם זה שווה בכלל? • בדקנו
השיווק אגרסיבי, המבצעים נראים אטרקטיביים, ובתרבות של צריכה קשה להשאיר את האשראי בכיס, במיוחד בתקופת חגיגות הקניות • איך לבחור מה לקנות, מה להשוות ומאילו מניפולציות להיזהר
הפטור ממס לקונים באונליין עומד כיום על רף של 75 דולר • עפ"י מנהל קבוצת הפייסבוק "I need it", המבצע בשלב זה לא מופיע על כל המוצרים והקטגוריות, אבל עוד ועוד מוצרים מתעדכנים כשהם נכללים בשילוב השילוח החינמי
הערכות ראשונות מסמנות כי מכירות הרכב החדש שברו ביוני את השיאים ההיסטוריים לחודש זה עם כ-32 אלף מסירות • גם הנתונים במחצית השנה שוברים שיאים • הערכות: הכנסות המדינה מענף הרכב ורווחיות היבואנים יגיעו השנה לשיא, על חשבון הפקקים
ענקית המסחר המקוון הודיעה כי תקדים את אירוע ההנחות השנתי שלה, פריים דיי, לרבעון השני של 2021 ועולם הקמעונאות מתחיל להיערך • איך מתכננת אמזון לדחוף את הלקוחות להוציא יותר ברבעון שנחשב חלש מבחינת קניות ומה הקשר לאולימפיאדה שתתקיים ביולי?
מרכזי הקניות הפכו את יום הבחירות לחגיגה של מבצעים, והשנה, לאחר סגרי הקורונה, הרשתות והלקוחות צמאים מאי פעם • לאור אתגרי שנת הקורונה, מצד אחד עשויים להיות מבצעים עמוקים על עונות קודמות במחירי חיסול, ומצד שני על הסחורה החדשה יהיו מבצעים עמוקים פחות
לפי נתוני כאל, במהלך 24 השעות של המבצעים אתמול חל זינוק של 20% בהיקף הרכישות לעומת שנה שעברה • מתחילת החודש התבצעו רכישות במעל מיליארד שקל באונליין
לצד ההנחות הגדולות וההזדמנויות שהיא מספקת, עונת הקניות משופעת גם במלכודות צרכנים שאנחנו לא תמיד מודעים אליהן • כל הדרכים והמניפולציות שכדאי שנכיר, בעיצומה של עונת הקניות
האחריות שלנו לא מסתיימת ברכישה בעלות כספית נמוכה ככל הניתן, אלא רק מתחילה שם • יש לנו אחריות אמיתית על החברה, הכלכלה, הסביבה והאקלים
עד לשעה 16:00 היום, עמד היקף הקניות של הישראלים במבצעים השונים לכבוד יום הרווקים הסיני על 45 מיליון שקל • הממוצע לעסקת קנייה עומד על 170 שקל - זינוק של 59% לעומת שנה שעברה
במשך חודשים סבלה הטלוויזיה מביקוש נמוך במיוחד, זאת למרות רייטינג מצוין • תוך זמן קצר השתנתה התמונה באופן כזה שמפרסמים מתקשים למצוא ספוט פנוי • הסיבות: מבצעי נובמבר והשבועות שנותרו עד לתום השנה למפרסמים כדי להציל את שורת הרווח
התחזיות להיקף המכירות השנה במבצעי נובמבר מכוונות לשבירת שיאים, ומספרים גדולים נזרקים לאוויר: בסיילספורס מעריכים כי מכירות האונליין יגדלו בכ-33% ויגיעו ל-940 מיליארד דולר בכל העולם • באתרים הישראלים מקווים לקבל "גרייס" מהצרכנים הישראלים
הנחותבלאק פריידייכרטיסי אשראינדל"ן: נדל"ן למגוריםקבלניםקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשוק הדיור