משקאות בחדשות

סוכן חדשות
 
רשת מזון /צילום:  Shutterstock  א.ס.א.פ קריאייטיב
מעלות מחירים או לא: בכל מקרה ספקיות המזון ממשיכות לצמוח
שוק המזון והמשקאות מסכם את המחצית הראשונה של השנה עם צמיחה מתונה במכירות הכספיות, שחלקה הושג בזכות העלאה במחירי המוצרים • תנובה ומחלבות גד הצטיינו, ואסם־נסטלה עדיין ממתינה להזדמנות להעלאת מחירים
  
 
לן בלווטניק, בעלי כלל תעשיות / צילום: יח"צ
בלווטניק ממשיך לממש: כלל תעשיות מכרה 32% מהחזקתה בכלל משקאות למוסדיים ב-136 מיליון שקל
כלל משקאות מחזיקה בכ-30% ממניות חברת יפאורה, שהציגה ירידה חדה ברווחיה ברבעון הראשון • העסקה נעשתה בהנחה ממוצעת של כ-5% על מחיר השוק, המשקף לכלל משקאות שווי של 455 מיליון שקל • ככל הידוע, עם רוכשי המניות נמנים הפניקס, כלל ביטוח, הראל ופסגות
  
 
יצרנית המשקאות גטורייד פיתחה משקאות מותאמים אישית /  צילום: רויטרס
על בסיס הזיעה, תווי הפנים או ה-DNA שלכם: כך תתאים עבורכם הטכנולוגיה את מוצרי העתיד
אחרי שנטפליקס התאימה לצופים תכנים באופן אישי, וחוקרים החלו לפתח תרופות מותאמות גנטית, פיתוחים טכנולוגיים חדשים משנים גם את עולם הצריכה • פפסיקו מפתחת משקאות על בסיס הרכב הזיעה, פרוקטר אנד גמבל מתאימה מוצרי טיפוח לפנים באמצעות מצלמות סלולר, וערכות ביתיות לבדיקת DNA משפיעות על תוכניות הכושר
  
 
מוצרי יפאורה / מתוך: מצגת החברה
הרווח יורד, המחירים עולים - ועדיין: רווח גולמי של 40% ויותר אצל ענקיות המשקאות יפאורה וטמפו
עוד בטרם הודיעו לאחרונה יצרניות המשקאות על העלאת מחירים צפויה, נהנו טמפו ויפאורה משיעורי רווחיות נאים • שתי החברות סבלו מעלייה ניכרת בהוצאות מתחילת השנה, שהובילה לירידה דו-ספרתית ברווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018 • מגזר האלכוהול, ובראשו הבירות, בולט לחיוב בתוצאותיה של טמפו • יפאורה הצליחה לשמור על יציבות בפעילות השוטפת, למרות חילוקי דעות בין בעלי המניות והנפקה ראשונית של נתח ממניותיה
  
 
רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות
תה קומבוצ'ה ומי קוקוס: הטרנדים במשקאות משנים את השוק
רשתות השיווק בארה"ב מפנות מקום למשקאות בריאות כתה קומבוצ'ה על חשבון המוגזים המתוקים
  
 
ריקול על מאלטי 330 מ"ל / צילום: SHUTTERSTOCK
מבשלות בירה בינלאומיות בריקול לבקבוקי מאלטי 330 מ"ל
חברת מבשלות בירה בינלאומיות מיידעת את הקהל הרחב כי קיים חשש לטעם לוואי בבקבוקי מאלטי באריזת 330 מ"ל • החברה פועלת לאיסוף המוצר ומדווחת למשרד הבריאות
  
 
מועדון הזאפה בתל אביב \ צילום: יח"צ
מנכ"ל זאפה נחקר ברשות להגנת הצרכן בחשד להטעיית לקוחות
החקירה נפתחה עקב מכירת משקאות בהופעות שהחברה הפיקה באמצעות חבילות רכישה (צמידים), ללא החזרת הסכום שנותר • מנכ"ל מועדון הזאפה חשוד בהטעיה ובהשפעה בלתי הוגנת על הצרכנים • זאפה: "פנינו לבאי האירוע על-מנת לזכות את הלקוחות שנשארו עם יתרה"
  
 
עוגת גבינה-מאצ'ה עם עם תותים / צילום: שאטרסטוק
אוכל | הרד בול של הטבע: סודות המאצ'ה, אבקת התה היפני
צירוף קולינרי מגה-טרנדי של אוכל יפני, קינוחים צבעוניים ואורח חיים בריא - ויש גם מתכונים
  
 
קוקה קולה / צילום: רויטרס - Kim Kyung-Hoon
טעם החיים החדש? בקרוב: קוקה-קולה עם אלכוהול
החברה מתכננת להשיק ביפן משקה אלכוהולי מוגז ראשון, כחלק מניסיון להתאים את מוצריה לצרכנים ■ "זהו ניסוי צנוע בפלח ספציפי של השוק שלנו", מסביר נשיא קוקה-קולה יפן
  
 
קרמבוצ'ה / צילום: יחצ
נא להכיר - קמברוצ'ה: זה לא משקה בריאות, זה סטארט-אפ
הקהל הצעיר מסתכל על הערך התזונתי והקלורי גם באלכוהול - ועבורו פיתחו משקה עמוס ויטמינים המבוסס על תה ומכיל 3.2% אלכוהול ופחות מ-100 קלוריות בכוס ■ לאחר כניסה לסניפי הול פודס, הדרך של המקים אריאל גלזר למכירה לענקית המשקאות AB InBev הייתה קצרה
  
 
משקה חלב יטבתה PRO / צילום: יחצ
שטראוס נכנסת לתחרות ישירה מול תנובה על משקאות החלבון
משיקה את "יטבתה פרו" - משקה חלבון תחת המותג יטבתה ■ מדובר בהרחבה של קטגוריית הפרו של שטראוס, שעד כה שיווקה יוגורטים תחת המותג
  
 
אינדרה נואי, פפסיקו / צלם בלומברג
זירת הקרב הבאה בין קוקה-קולה ופפסיקו: מי קוקוס
במאמץ לשפר את תדמיתן הציבורית ולגוון את סל המוצרים שלהן, ענקיות המשקאות פונות לטריטוריות חדשות
  
 
משקאות XL / צילום: אתר החברה
תוספת אנרגיה לטמפו: מאריכה ב-10 שנים שיווק משקאות XL
חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"
  
 
קוקה קולה / צלם: רויטרס
האתגר הגדול ביותר של מנכ"ל קוקה-קולה הבא: לקצץ בקלוריות
סמנכ"ל התפעול ג'יימס קווינסי, שייכנס לתפקיד מנכ"ל קוקה-קולה בשנה הבאה, יצטרך להתאים את ענקית המשקאות בת ה-130 לטעמים של צרכנים בני דור המילניום
  
 
עין גדי מים מינרלים / צילום מסך
משלמים כפול מבאירופה: הרווחיות החריגה של חברת עין גדי
דוחות חברת קרור: הרווח הנקי של עין גדי זינק ב-76% ב-9 החודשים הראשונים של 2016 ■ עלות הפקת שישיית מים מינרלים - 3 שקלים; המחיר לרשתות - 8 שקלים
  
 
בירה בטעם מהחבית/ צילום: מתוך הוידאו
אוהבים בירה? אתם חייבים להכיר את המוצר החדש הזה
לכל חובב בירה ידוע שהטעם של בירה מפחית או מבקבוק אינו דומה לטעם של בירה שנמזגת ישירות מהחבית ■ מוצר חדשני בשוק מאפשר לשחזר בדיוק רב את טעמה של הבירה ולמזוג אותה מברז ייעודי בסלון ביתכם
  
 

   12345    >

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988