משה מרי, שהקים את פעילות החברה בישראל, יעסוק כעת בפיתוח הזדמנויות אסטרטגיות חדשות לשוק הגלובלי והישראלי • סוניה נסטאזה, ששימשה כמנכ"לית נספרסו רומניה, תיכנס לתפקיד המנכ"לית החל ממאי
עזיבה זו מצטרפת לגל עזיבות של רשתות אופנה את הקניון לאחר הסגר השלישי, ביניהן רנואר, קסטרו, טבע נאות ואחרות • במקביל, נספרסו מבצעת חידוש ביתר החנויות שלה, באמצעות הרחבת החנות ברמת אביב ושיפוץ החנות בכיכר המדינה
תקציב הקריאטיב טופל בשנים האחרונות בליאו ברנט, הדיגיטל במובלין, והמדיה בזניט ש"תתנחם" בזכייה במכרז על תקציב הנקל סוד
משה מרי, מנכ"ל נספרסו בישראל, מסביר איך מצליחים למכור גם במצב שבו כל החנויות סגורות
לצד טעם וארומה ייחודיים, מסתתרים בתוך כל כוס קפה נספרסו גם דאגה לסביבה ותמיכה משמעותית בקהילות החקלאים מגדלי הקפה ברחבי העולם - הערכים שעושים את ההבדל
משה מרי הוא האיש שמאחורי ג'ורג' קלוני והקפה - גם כמנכ"ל נספרסו ישראל ב-12 השנים האחרונות וגם בתפיסת הניהול שלו, המתמקדת בלשפר את "מאחורי הקלעים" • "עברנו שינוי קיצוני בגלל הקורונה. עובדי מטה עברו לעבוד במחסן" • מתוך הפודקאסט של ערן גפן "חצי שעה של השראה"
ל"גלובס" נודע כי חברת הקפה מבית ענקית המזון נסטלה תפתח במרץ הקרוב חנות בוטיק בטרמינל 3, במקום חנות "התו השמיני" שנסגרה • החנות תתמקד במכירת קפסולות בלבד, במחיר ללא מע"מ
עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון
מנטין שימשה עד לאחרונה בתפקיד CDO (מנהלת דיגיטל) של אזור EMEA בחברת קימברלי קלארק
בית המשפט העליון דחה היום את עתירת נספרסו על כך שהמתחרה שלה בארץ עשתה שימוש אסור בפרסומות שלה • במסגרת הקמפיין של אספרסו קלאב יצאו מספר סרטוני פרסומת שבהם הופיע כפיל של ג'ורג' קלוני, מבלי להסתיר – ודווקא תוך הדגשה – שמדובר בכפיל
כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"
אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
המכונות והקפסולות מסדרת Vertuo מיועדות למי שאוהב משקאות מבוסס אספרסו כקפה גדול - כלומר עם כמות גדולה יותר של קפה בכל קפסולה ועם יותר מים חמים • המחיר למכונה עומד על כ-1,300 שקל; ומבחר הקפסולות החדשות, שמחירן נע בין 2.40-2.90 שקלים, כולל 25 טעמים
התובעת, שסברה כי הסלולרי שלה נגנב בסניף נספרסו בקניות הזהב, ביקשה לצפות בצילומי מצלמות האבטחה בחנות, ורק לאחר שהציגה את כל האישורים שהתבקשה להשיג - נאמר לה כי לא ניתן לצפות בסרטון בשל תקלה בחשמל במועד האירוע
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יוניברסל מקאן צפויה להפסיד את תקציב המדיה של נספרסו, שהיקפו למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה
ג'ורג' קלוניקניון TLVזניט מדיהמיכל רז-חיימוביץ'משה מריעבודה בימי קורונהקיימותקניוניםקפהתקציב פרסום