סופרבול

כתבות אחרונות

 

בר רפאלי על הפרסומת: "אין בי חרטה, ג'סי נשקן מעולה"

התקשורת בארה"ב לא מפסיקה לעסוק בפרסומת השערורייתית שתשודר בסופרבול ■ בארה"ב מזועזעים: "זה לא צריך להיות בטלוויזיה, כמה שילמו לה?"

שירות גלובס 03.02.2013

צפו: בר רפאלי מתנשקת עם מהנדס בפרסומת ל"גו דדי"

"גו דדי" ניסו להעביר מסר פשוט בפרסומת: אנחנו גם סקסיים וגם חכמים

שירות גלובס 01.02.2013

אפקט הסופרבול: 185 מיליון דולר לכלכלת ניו אורלינס

מחקר של PWC מצא כי זה הסכום שתייצר התמודדות הגמר של ה-NFL לעיר המארחת ■ השיאנית: דאלאס 2011, שגרפה כ-200 מיליון דולר

מערכת גלובספורט 30.01.2013

טירוף סופרבול 2013: ההכנסות מפרסום ישברו את שיא כל הזמנים

ספוטים של 30 שניות נמכרו במחיר שיא של 3.75 מיליון ד' בממוצע; כמה עלו הפרסומות במהלך ההיסטוריה של משחק הגמר של ליגת הפוטבול?

מערכת גלובספורט 20.01.2013

הגישה המסורתית חוזרת: מארס לא תחשוף את הקמפיין לסופרבול

החברה טוענת כי חשיפת הקמפיין רק בערב הסופרבול תייצר ציפייה בקרב הצופים

אדוורטייזינג אייג' 13.01.2013

פפסי תעלה בסופרבול קמפיין שיכלול תוכן גולשים

החברה גם לקחה חסות על המופע המרכזי במחצית המשחק, שם היא תציג את הפרזנטורית החדשה ביונסה

אדוורטייזינג אייג' 08.01.2013

חודש וחצי לפני סופרבול 2013: רשימת המפרסמים נסגרת

יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 20.12.2012

סופרבול 2013: עלות פרסומת באינטרנט - עד מיליון דולר

כל זמן הפרסום לשידור באינטרנט של משחק הסופרבול נמכר ■ עבור ספוט של 30 שניות בטלוויזיה משלמים המפרסמים 3.7 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 16.12.2012

הסופרבול ה-50 בשנת 2016 - האירוע הפרסומי הגדול בהיסטוריה?

המשחק, שישודר ברשת CBS, כבר זכה לכינוי "The L" - וזאת במטרה למתג את האירוע כגדול ביותר בתולדות עולם הפרסום והמדיה

אדוורטייזינג אייג' 04.12.2012

לראשונה: חברה ישראלית - סודה סטרים - תפרסם בסופרבול

הספוטים למשחק הגמר של ליגת הפוטבול נמכרים ב-3.7 מיליון דולר ל-30 שניות

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012

"סאנדיי נייט פוטבול" - השידור הכי יקר למפרסמים בארה"ב

ספוט של 30 שניות בתוכנית של רשת NBC נמכר עבור 545 אלף דולר; הדיח מהפסגה את "אמריקן איידול" אחרי 5 שנים

מערכת גלובספורט 23.10.2012

האם נשים צופות בשידורי ספורט יותר מגברים?

חברת המחקר נילסן: שיעור הצפייה במשחקי לונדון 2012 היה גבוה יותר בקרב נשים; בסופרבול צפו 45.3% נשים, ובגמר ה-NBA עמד שיעור הנשים על כ-40%

מערכת גלובספורט 07.10.2012

5 חודשים לסופרבול: 90% מהפרסומות כבר נמכרו

רשת CBS, שתשדר את המשחק, הודיעה על קצב מכירת פרסום מצוין ■ מחיר ספוט ממוצע של 30 שניות: 3.7-3.8 מיליון דולר

מערכת גלובספורט 09.09.2012

אחרי מנצ'סטר יונייטד: ג'נרל מוטורס תפרסם גם אצל ליברפול

חברת הרכב האמריקנית נטשה אמנם את הסופרבול, אבל חתמה על הסכמי חסות עם שני מועדוני הכדורגל המפוארים מאנגליה

מערכת גלובספורט 25.07.2012

גם בטוויטר נהנו מגמר יורו 2012

ענקית המיקרובלוגינג דיווחה על 15,358 ציוצים בממוצע לשנייה הקשורים ישירות למשחק הגמר, כמות ששברה את שיא הציוצים הספורטיבי הקודם שנרשם בסופרבול

מערכת גלובספורט 02.07.2012

כמה שווה פרסום במחצית של הסופרבול?

דיווח: מותג פפסי יחליף את ברידג'סטון כ"ספונסר חסות המחצית" של ליגת ה-NFL במשחק הסופרבול למשך ארבע השנים הבאות; כמה זה יעלה?

מערכת גלובספורט 27.06.2012

   1234567891011   

   נמצאו 172 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988