פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

שת"פ של דיגיטלנט וחברות פרסום להכשרת בני 40+ לדיגיטל

התלמידים יקבלו מנטור בכיר מתעשיית הדיגיטל שילווה אותם עד למציאת מקום עבודה ■ בין המשרדים שהתחייבו להעסיק בוגרים שיסיימו בהצטיינות: אדלר-חומסקי, גיתם וצ'יינה ביי

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2017
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"שואלים אותי: 'פייסבוק יהיה רלוונטי?'; המספרים מראים שכן"

בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2017
TMF | לפני כולם

TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2017
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה

10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2017
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

"פעם, אם למשרד היה גאון או שניים הוא היה מסודר"

משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■  בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2016

ארגון מנהלי הדיגיטל הציע לגורמים המלצה תמורת 15% מהעסקה

זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2016
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
עידו ארליכמן / צילום: שרון דרעי

מנכ"ל קרוסריידר שאיבדה 67% משוויה: "יש פה ערך מטורף!"

חברת הפרסום הדיגיטלי שבשליטת טדי שגיא משנה אסטרטגיה והופכת לחברת הפצת אפליקציות ומוצרים דיגיטליים ■ המנכ"ל החדש, עידו ארליכמן, רוצה לחזק את היתרון התחרותי של החברה

טלי ציפורי 06.12.2016
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"

איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2016
סרגיי ברין ולארי פייג' / צילום: רויטרס

המונופול הדורסני של גוגל ופייסבוק

כך השתלטו ענקי הטכנולוגיה על עולם הפרסום והתוכן

אלי ציפורי 23.11.2016
משרדי פרסום | לפני כולם

רקיט בנקיזר יוצאת למכרז על תקציב הדיגיטל

התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2016
עופר דרוקר / קרדיט: ענבל מרמרי

"אתפטר אם יבקשו": מנכ"ל מטומי מסכם שנתיים קשות

צניחה חדה של המניה, הפסדים, כניסת קרן גידור ודוח קשה על הניהול: בראיון ל-G מסביר מנכ"ל חברת הפרסום המקוון מטומי, עופר דרוקר, מה קרה בשנתיים האחרונות

הדס מגן 12.11.2016
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ברבורים שחורים מעל משרדי הפרסום: המצב חמור, לא סופני

אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם

גיא עמיעד 08.11.2016
סלולר / צילום: שאטרסטוק

בגלל הונאות: ענף הפרסום במובייל צפוי להפסיד 350 מ' ד' ב-2016

כך עפ"י מחקר של חברת AppsFlyer, שמגלה עוד כי התקנות ושימושים פיקטיביים באפליקציות מתבצעים יותר במכשירי אנדרואיד מאשר באייפונים ■ טכנולוגיה חדשה שמשיקה החברה אמורה למנוע לחלוטין את ההונאות הללו

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2016

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 441 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 28