עמית שגיא מונה למנכ"ל GO ■ גלעד נחום, שותפו של אדיר רגב ב-GO ב-8 השנים האחרונות, עובר לנהל את החברה-האחות אטומי שיווק דיגיטלי, ביחד עם אריאל בורטניק, המנכ"ל בפועל
כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל
גופי המדיה מאבדים מדי שנה עשרות מיליארדי דולרים כתוצאה משימוש בחוסמי פרסומות ■ UntouchableAds הישראלית פיתחה מערכת שמתריעה בפני בעלי האתרים על שימוש בחוסמי פרסומות ומספקת פתרונות טכנולוגיים כדי להילחם בהם
הנפגעות העיקריות יהיו החברות הקטנות, שמהן ענקית החיפוש התחילה דרכה
המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת
הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה
80% מהפרסום מתבצע במכשירים ניידים ולכן מופיע בפיד ולא בצד המסך ■ גוגל מצליחה להתחזק כשער כניסה לאתרים אחרים, ובמחצית השנייה של 2014 גילחה 4% מהנתח של פייסבוק
מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"
אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק
פרופ' סקוט גאלוואי נתן את ההצגה השנתית שלו בכנס DLD - לאן הולך עולם הדיגיטל ■ השורה התחתונה: השליטה של אפל, גוגל אמזון ופייסבוק לא תיפגע
הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות
הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני
אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד
החברה תיפתח בשותפות עם בעלי חברת YELLOW HEAD, שי כרמי וגל בר, ותנוהל ע"י צחי מנצור, מי שהיה מנכ"ל חברת הדיגיטל של יוניון
בינה מלאכותיתטאבולהטיקטוקמשפיעניםמשרדי פרסוםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי