פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

היקף הפרסום אונליין בארה"ב: 530 מיליארד דולר ב-2011

סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007

רועי גולדנברג 02.10.2012

גוגל משיקה אתר לעבודות הפרסום הדיגיטליות הטובות בעולם

באתר נכללה עבודה ישראלית - "איפה הקפטן" של באומן-בר עבור קפה עלית

ענת ביין-לובוביץ' 23.09.2012

נקסט-אין: קמפיין השקה ויראלי למותג תיקים ניו-יורקי

בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"

שירות גלובס 06.08.2012

הפרסומאי החדש

עליו להיות מספר סיפורים הוליוודי ומתמטיקאי התנהגותי בעת ובעונה אחת

יובל לב 30.07.2012

אפקט האולימפיאדה: הפרסום בבריטניה צפוי לזנק ב-4.5%

שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל ■ גם הוצאות הפרסום בסלולר יזנקו

רועי גולדנברג 26.07.2012

מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם

פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2012

מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"

זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב

שירות גלובס 18.06.2012

איך אומרים פרסום דיגיטלי בערבית?

לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב

אדוורטייזינג אייג' רועי גולדנברג 17.06.2012

ארה"ב: הפרסום באינטרנט צמח ב-2011 ב-22% ל-31 מיליארד דולר

IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל

רועי גולדנברג 12.06.2012

לאן הלכו 3.15 מיליארד דולר שהושקעו בפרסום בפייסבוק?

פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא

רועי גולדנברג 18.04.2012

טכנולוגייה חדשה: פרסום על מראות בקניונים ובמתחמים ציבוריים

המערכת של נובו-אד מזהה שמתקרב אדם, מציגה על המראה פרסומת קצרה - ואז מתכווצת לגודל של רבע מראה ■ היתרון: פרסומות ממוקדות ותשלום פר צפייה

שירות גלובס 29.03.2012

מוציאים כסף מתוך הטאבלט

המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט

שמחה סיגן 21.03.2012

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2012

"פרסום דיגיטלי משנה את צורת הכתיבה שלנו"

לרגל צאת ספרו החדש "אלף" בישראל, החליט הסופר פאולו קואלו לראיין את עצמו ■ על מסעותיו הרוחניים, קונפליקט האמונה, פרסום ברשת ועל ההכרה כי "כולנו חייבים מדי פעם להשאיר מאחור את החיים הנוחים שלנו"

יניב מגל 11.01.2012

הכרה בינלאומית: פייסבוק מציינת לטובה קמפיינים של פריגת וקשת

פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת

רועי גולדנברג 28.11.2011

בית-קברות ל"לייקים"

כדאי להשקיע בעמודי הלייק (Fan pages) בפייסבוק כדי שלא יהפכו לבית-קברות למותג

דביר בר 21.11.2011

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 27