באתר נכללה עבודה ישראלית - "איפה הקפטן" של באומן-בר עבור קפה עלית
בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"
עליו להיות מספר סיפורים הוליוודי ומתמטיקאי התנהגותי בעת ובעונה אחת
שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל ■ גם הוצאות הפרסום בסלולר יזנקו
פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"
זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב
לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב
IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל
פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא
המערכת של נובו-אד מזהה שמתקרב אדם, מציגה על המראה פרסומת קצרה - ואז מתכווצת לגודל של רבע מראה ■ היתרון: פרסומות ממוקדות ותשלום פר צפייה
המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט
הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש
לרגל צאת ספרו החדש "אלף" בישראל, החליט הסופר פאולו קואלו לראיין את עצמו ■ על מסעותיו הרוחניים, קונפליקט האמונה, פרסום ברשת ועל ההכרה כי "כולנו חייבים מדי פעם להשאיר מאחור את החיים הנוחים שלנו"
פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת
כדאי להשקיע בעמודי הלייק (Fan pages) בפייסבוק כדי שלא יהפכו לבית-קברות למותג
עם זאת, נראה כי באדלר לא מתכוונים להיפרד לגמרי מארז, שנחשב לאחד מאנשי הדיגיטל הבולטים בענף, ומנהלים עימו משא-ומתן לשותפות במיזם סטארט-אפים וניו-מדיה
בינה מלאכותיתטאבולהטיקטוקמשפיעניםמשרדי פרסוםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי