לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר
למקס שצ'רבקוב נמאס לעבוד במשרדי הפרסום הגדולים, שוויתרו לדבריו על תחום הדיגיטל ■ אז הוא הקים את חוליגנס - בוטיק קריאייטיב והפקות דיגיטל שפועל במודל חדש המנתק את העבודה היצירתית מהתגמול על המדיה
12 חברות יריצו בחודשים הקרובים נעיצות ממומנות ברשת החברתית מבוססת התמונות, שלה 40 מיליון גולשים בארה"ב
כבר תקופה ארוכה שטוויטר מנסה לכבוש את הגולש הישראלי, אך עד כה רשומים כאן כ-155 אלף מצייצים בלבד ■ כעת היא משיקה פלטפורמת פרסום חדשה, בניסיון למשוך את העסקים המקומיים לרשת החברתית ■ האם היא תצליח?
תמכור את שטחי הפרסום והמדיה בנכסים הדיגיטליים של מיקרוסופט בישראל, לרבות סקייפ וערוצי MSN
גורמים המקורבים לנושא אמרו כי הפעילות צפויה להתמקד בין היתר באסטרטגיה דיגיטלית ובחוויית משתמש ■ בשנה שעברה הוציאה אפל על פרסום בעולם כ-1.1 מיליארד דולר, מעט יותר ממה שהוציאה בשנת 2012
גרייט אינטראקטיב מטפלת בין השאר בתקציבי הדיגיטל של יוניליור ישראל, גלידת שטראוס, נייקי, קבוצת שלמה סיקסט ולופטנזה
החברה הממוזגת, שתקרא iGIN, תציע שירותי פרסום, טכנולוגיה ושיווק דיגיטלי ותנהל תקציב כולל של יותר מ-50 מיליון שקל בשנה
myThings שגייסה 37 מיליון דולר עוסקת בהתאמת פרסומות לפי העדפות הגולשים
גייס בכירים בשוק הדיגיטל לניהול המחלקה ■ רשם במחצית 2013 גידול של 74%
עם זאת, מהדורות הדיגיטל של המגזינים, כגון אלה המופיעות על גבי האייפד, מהוות רק נתח קטן (3.3%) מהתפוצה הכוללת של המגזינים
עפ"י eMarketer, ב-2016 צפוי הפרסום בסלולר לעקוף את הפרסום במחשב
כנס AD TECH בניו-יורק הוכיח שמפרסם אחד אמיץ יכול להוביל דרך לכל התעשייה
סמנכ"ל השיווק של ענקית הקמעונאות האמריקאית: "פייסבוק הוא אחד המקומות הטובים ביותר שאפשר לפרסם בהם"
היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת
ההחזר על ההשקעה בפרסום בתחום הקמעונאות באפקליציות iOS גבוה פי 17 מאשר במודעות באנדרואיד
בינה מלאכותיתטאבולהטיקטוקמשפיעניםמשרדי פרסוםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי