פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

קרוסריידר של טדי שגיא מתכננת לגייס 75 מיליון דולר

החברה, העוסקת באופטימיזציה של תנועת גולשים ככלי ניתוח לשוק הפרסום הדיגיטלי, צפויה להודיע מחר רשמית על כוונתה להפוך לציבורית בבורסת המשנה הבריטית (AIM), וזאת לפי שווי של 250 מיליון דולר "אחרי הכסף"

טלי ציפורי 31.08.2014
מוריס לוי מנכ"ל פובליסיס העולמית / צילום: רויטרס

ממשיכה להתרחב: פובליסיס תרכוש חברת פרסום בדיגיטל

הקבוצה קרובה לחתימה על הסכם לרכישת חברת הפרסום הצרפתית Criteo

אדוורטייזינג אייג' 31.08.2014

טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום

מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר

אדוורטייזינג אייג' 28.08.2014
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר

תמיר יולביץ': אני רחוק מלהחזיר את ההשקעה ב"עכבר העיר"

יולביץ', בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי d-say, רכש לפני כשנה 40% מאתר "עכבר העיר" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מהי התקומה של אתרי תוכן, איך הוא מתמודד מול התחרות, ולמה ענף הפרסום לא מאמין בדיגיטל

רועי גולדנברג 25.08.2014
ארי מלמוד | לפני כולם

משרד הדיגיטל ווב אימג' ימוזג לתוך פובליסיס ישראל

יפעל מעתה כמחלקה נפרדת בתוך משרד הפרסום פובליסיס שתנוהל ע"י אייל הובר - עד עתה מנכ"ל משותף בווב אימג' ■ המנכ"ל השני, לירון זהבי, יעזוב

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

חומת תשלום באינטרנט, הדור הבא: שיתוף כתבות תמורת מנוי לאתר

הפיתוח של החברה הבריטית Sharewall מאפשר לגולשים לקרוא כמות מסוימת של תכנים בחינם - בתמורה לשיתוף כתבות ברשתות החברתיות שלהם

רועי גולדנברג 14.08.2014

"GQ" למפרסמים: 100 אלף דולר לקידום תכנים אצל קוראים נבחרים

לרגל 57 שנה להקמתו, ובניסיון לגייס תקציבי פרסום דיגיטלי, מגזין הגברים מבית קונדה נאסט משיק תוכנית חדשה, שבמסגרתה 57 קוראים נבחרים יקדמו תכנים של המפרסמים ברשתות חברתיות, באתרים נוספים ובקמפיינים שיווקיים

אדוורטייזינג אייג' 10.08.2014
אפליקציית אינסטגרם / מתוך: האתר

אינסטגרם עורכת סקרים לגבי אפקטיביות הפרסום אצלה

הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים

אדוורטייזינג אייג' 28.07.2014
רשת פייסבוק / צלם: בלומברג

לקנות בלי לצאת מהפייסבוק: הכול על כפתור ה-buy

הרשת החברתית שוקלת להשיק את הכפתור buy שימשוך חברות בתחום הקמעונאות ■ גופים קמעונאיים יוציאו השנה 11.1 מיליארד דולר על פרסום מקוון

פייננשל טיימס 21.07.2014
ריקי דרורי / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"ריקי דרורי: 70% מהישראלים צופים בווידיאו באינטרנט"

דרורי, דירקטורית שיווק אזורית בגוגל, בוועידת MAD: "הפרסומות היום יוצאת מהפסקת הפרסומות, ואנשים צופים בהם בלי קשר לשידור המקורי"

צחי הופמן 16.07.2014

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק: לא מי שחשבתם

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם

רועי גולדנברג 08.07.2014

מהן 5 הטעויות הגדולות של מותגים ישראליים באונליין?

רוב המותגים בישראל לא מבינים איך לצייץ בטוויטר, שוכחים להתאים את האתר לסלולר ולא מעדכנים את הפייסבוק והיו-טיוב ■ מסקנות מפרויקט הסרגל הדיגיטלי

רועי גולדנברג 24.06.2014
מרקו ברטוצ'י / צילום: תמר מצפי

"מפרסם חכם יודע לא לעשות אובר טרגטינג לאנשים"

מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק

דביר בר 19.06.2014
סופר תאני / צילום: רוני שיצר

"פייסבוק היא כלי פרסומי משלים לקמפיינים וחסויות בטלוויזיה"

מנהלת פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "הסטארט-אפים המקומיים שמפרסמים לקהל הגלובלי הופכים את ישראל לשוק הרבה יותר מיוחד בעיני פייסבוק"

רועי גולדנברג 11.06.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

מה המסר? איזה מהם?

מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?

גיל שגיב 10.06.2014

מתרחבת: אינסטגרם מחפשת מפרסמים מחוץ לארה"ב

בשלב ראשון תחל האפליקציה למכור פרסום בבריטניה, בקנדה ובאוסטרליה

פייננשל טיימס 10.06.2014

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 27