לאחר שהשרה רגב העבירה תקציב פרסום ליהושע TBWA ללא מכרז, יו"ר מקאן אילן שילוח צייץ: "תבדקו איך יהושע קיבל את תקציבי הטוטו" - ויהושע הגיב במתקפה משלו ■ ברקע עומדת היסטוריה רצופת מאבקים סביב תקציבי הטוטו
רגב כנראה תמתין שהפרשה תתאייד, וזה מה שיקרה אם וינשטיין לא יעשה את המוטל עליו
חלפו הימים שבהם פרסומאים ופוליטיקאים הלכו יד ביד בפומבי ■ האקלים הפוליטי-תקשורתי השתנה, וכך גם הקשר ביניהם
היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת
משרד הפרסום "לעומק התודעה" רשם גידול בהיקפיו בשנים האחרונות ■ יהושע TBWA כבר ביצע בעבר מספר עסקאות לרכישת משרדי פרסום קטנים
רביב, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בתעשייה, עבד ב-12 השנים האחרונות במשרד הפרסום מקאן אריקסון
יוזנט-רביד, המשמשת כמנכ"לית טבעול, חוזרת לענף הפרסום לאחר הפסקה של 7 שנים ■ המינוי הוא חלק מרה-ארגון כללי במשרד הפרסום יהושע TBWA
למויאל הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר משרד הפרסום בשנים האחרונות
סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה
ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד
הוועד האולימפי הבינלאומי ונציגו בישראל תובעים 300 אלף שקל ממשרד הפרסום ומחברת ברימאג דיגיטל אייג', בטענה כי עשו שימוש בסמל האולימפי בקמפיין של Kenwood תוך הפרת זכויות הוועד ולשם עשיית רווח על חשבונו
התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים
ערן שיאון ישמש כמנכ"ל TBWA Digital, ודניאל וייסמן ישמש כמנהל האסטרטגיה של באומן-בר-ריבנאי
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל
ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב
הם עשו את ההבדל לא במהלך אחד מבריק, אלא באסטרטגיה שהדגישה את ייחודם ■ על העוף בשקל של רמי לוי, ההישרדות של יוסי מימן וערוץ 10, הכניסה של יהושע TBWA ל"מגרש של הגדולים" והחיזוק של ynet
MeToo#באומן בר ריבנאיבנק הפועליםהטרדה מיניתיגאל ברקתיהושע TBWAמינוי בכיריםמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום