רשתות שיווק

כתבות אחרונות

 
רמי לוי / צילום: יח"צ

רמי לוי ברבעון השני: שחיקה בהכנסות, הרווח הנקי צמח ב-12%

הכנסות הקבוצה ירדו ב-1.5% ל-1.5 מיליארד שקל • הרווח הנקי הסתכם ב-36 מיליון שקל • מכירות רשת המזון של רמי לוי ירדו ב-2.5% ברבעון השני

שני מוזס 17.08.2020
סופר יודה / צילום: רוני שיצר

פז על רכישת סופר יודה: "היעד הוא להכפיל את מספר החנויות בתוך 3 שנים"

חברת האנרגיה חתמה על מזכר הבנות עם רשת המינימרקטים השכונתיים והיא צפויה לשלם כ-130 מיליון שקל עבור 16 החניות שלה

שני מוזס 10.08.2020
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף

נחום ביתן ממשיך לממש: יוחננוף רוכשת 5 חנויות בתמורה לכ-68 מיליון שקל

זאת, חודשים לאחר שהתפוצצה עסקה בין השתיים למכירת שני סניפים אחרים •  לאחרונה חשפנו ב"גלובס" כי יינות ביתן העמידה למכירה 35 סניפים, אותם הציעה לרכישה בקבוצה או ביחידים למתחרים שונים בענף

שני מוזס 09.08.2020
מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום

הסעיף בחוק המזון שהקל על הענף לא יבוטל

רשות התחרות החליטה שלא לשנות את הסעיף בחוק המזון שאסר על ספק להעביר תשלומים לקמעונאים גדולים • סעיף זה הביא לעלייה בשיעורי הרווחיות הגולמית של קמעונאיות המזון

שני מוזס 02.08.2020
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף
יינות ביתן | בלעדי

בדרך להנפקה נפטרים מ-20% מהסניפים: תוכנית ההתייעלות של יינות ביתן נחשפת

מסמך שהגיע לידי "גלובס" חושף כיצד רשת הקמעונאות מנסה לשפר את מצבה באמצעות מכירת סניפים שנחשבים "חלשים", ואשר סובלים מהוצאות שכר דירה ודמי ניהול גבוהים יחסית • בין היתר נראה כי יינות ביתן מנסה לצאת מתחום הדיסקאונט ולהתמקד בסניפים עם תמחור גבוה יותר

שני מוזס 28.07.2020
סניף מגה בעיר במיתוג החדש / צילום: יח"צ
יינות ביתן | בלעדי

מה עומד מאחורי אסטרטגיית המיתוג החדשה של יינות ביתן

קמעונאית המזון מסבה סניפים של יינות ביתן למותג מגה בעיר, ולמותג חדש – ביתן • במקביל, הקבוצה החלה בפיילוט להסבת מחלקת הירקות שלה ברשת מגה בעיר ל"ירקות פרימיום"

שני מוזס 20.07.2020
קניות בצל הקורונה בסניף יוחננוף בתל אביב. בסופרים יש ריכוזי התקהלות מותרת / צילום: כדיה לוי, גלובס

על רקע החשש מסגר: עומסים ברשתות המזון; חלק מהסניפים יפעלו ברציפות כל הלילה

הערב נרשמים עומסים וביקושים ערים ברשתות קמעונאות המזון ברחבי המדינה • רשת יוחננוף הודיעה כי תשאיר שלושה סניפים פתוחים לאורך כל הלילה

שני מוזס 16.07.2020
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי

ככה זה כשסגורים בבית: 25 מיליארד שקל מכירות בשוק מוצרי הצריכה במחצית 2020

שוק מוצרי הצריכה מציג צמיחה של כ-9% במכירות במחצית הראשונה של השנה • לא רק המכירות עלו, אלא גם המחירים – בעיקר בקטגוריות המזון והמוצרים לבית • "גלובס" מנתח איזה חברות מזון נהנו ואיזה נפגעו, מה קנינו יותר, מה פחות, ועד כמה מחירי המזון ממשיכים לטפס

שני מוזס 12.07.2020
סניף אמזון בצרפת / צילום: Michel Spingler, Associated Press

משבר הקורונה מלמד: צרכני עירך קודמים

ענקיות הקמעונאות הבינלאומיות הקטינו את פעילותם בישראל בזמן הקורונה עקב אינטרסים שונים • הלקח שלנו: מדינת ישראל חייבת לשמור גם על "עצמאות קמעונאית" שתבטיח אספקה סדירה של מזון גם בזמני משבר

צביקה ביידא 09.07.2020
קניות ברשת יוחננוף / צילום: כדיה לוי, גלובס

החשש ממגבלות חזר, והציבור שב להסתער על רשתות המזון

אחרי שמשרד הבריאות דיווח כי אתמול נרשמו 1,107 מאובחנים חדשים שנדבקו בווירוס הקורונה, רשתות קמעונאות המזון מדווחות על זינוק של כ-30%, במכירות בחנויות הפיזיות, ושל כ-50% במכירות באונליין ביחס לשגרה בימים האחרונים, וסלי הקנייה גדלו בצורה חריגה

שני מוזס 03.07.2020
תורות עמוסים בכניסה לרשתות השיווק / צילום: איל יצהר, גלובס

לראשונה מזה שנים: רשתות השיווק חוזרות למבצעי הפסד

אחרי הזינוק במכירות בשל הקורונה, רשתות המזון חוות האטה בחודש יוני ומנסות להחזיר את הקונים לסופר בעזרת מבצעים מפתים כמו עוף או לחם בשקל • המחצית השנייה תהיה מאתגרת במיוחד לרשתות המזון, שיצטרכו למשוך קונים בצל משבר כלכלי חריף

שני מוזס 28.06.2020
לולים במושב בצפון / צילום: משה ליכטמן

מועצת הלול תשלם כ-4 מיליון שקל למגדלים כדי שלא ישווקו עופות לרשתות

מדובר בתוכנית שאושרה על ידי שרי החקלאות והכלכלה למשך ארבעה חודשים וחצי ומטרתה למנוע מעודפי ייצור להביא למחירי הפסד • היקף התוכנית עומד על תשלום של 4 מיליון שקל עבור כ-8,000 טונות של עופות שלא ישווקו לרשתות

שני מוזס 28.06.2020
סניף סופר ויקטורי / צילום: תמר מצפי

ויקטורי מפנה סניף בביג חיפה; רמי לוי במו"מ להיכנס במקומה

זהו הסניף השני שרשת הקמעונאות ויקטורי, שבשליטת אייל רביד, מפנה ממתחם של ביג בשנה האחרונה

שני מוזס 14.06.2020
סופרמרקט של רשת אהולד בהולנד / צילום: EVA PLEVIER, רויטרס

ענקיות שיווק המזון מעוררות את תאבון המשקיעים בימי קורונה

מה הקשר בין מגפת הקורונה לעלייה בצריכה, ומדוע ענף שיווק המזון מעניין כיום במיוחד את המשקיעים? • התוצאות הכספיות של כמה מרשתות השיווק הגדולות בעולם עשויות לתת מענה לשאלות אלה

שמוליק קרפף 03.06.2020
תורות עמוסים בכניסה לרשתות השיווק / צילום: איל יצהר, גלובס

בחסות הקורונה, המחירים ממשיכים לעלות: הסל של רשתות המזון גדל ב-20% ברבעון הראשון

נתוני הרבעון הראשון שהציגו בימים האחרונים שש רשתות הסופרמרקטים הנסחרות בבורסה מצביעים על צמיחה דו-ספרתית בכל השורות - מההכנסות ועד הרווח • מגמת השיפור ברווח הגולמי התאפשרה בין היתר כתוצאה מעליות מחירים שנרשמו במחצית השנייה ב-2019 • הריצה לסניפים במרץ בגלל הקורונה נמשכה גם באפריל, ובמבט קדימה נראה כי גם המשך השנה יעשה טוב לקמעונאיות המזון

שני מוזס ואביב לוי 02.06.2020
יוסי ושלומי אמיר / צילום: יחצ

מכירות פרשמרקט זינקו ב-60% ברבעון; הרווח יותר מהכפיל את עצמו

רשת המזון שבשליטת האחים אמיר נהנתה מהשלכות משבר הקורונה, עיתוי חג הפסח וההתרחבות שביצעה במחצית השנייה של 2019 • הרווח הנקי הסתכם ב-30 מיליון שקל ברבעון הראשון • שיעור הרווחיות הגולמית של הרשת טיפס ל-34.6%

שני מוזס 01.06.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1293 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 81

צרו איתנו קשר *5988