שיווק

כתבות אחרונות

 
סרטון מותאם אישית של חברת כלל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפספוס של המותגים: הצרכנים מעוניינים בסרטוני וידאו אישיים, אך מעטים שולחים

בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות

שירה ספיר 07.08.2024
מימין למעלה בכיוון השעון: מארז הבמבה, קראנץ' במבה אדומה וביצי קינדר עם בובות הארי פוטר / צילומים: יחצ אסם, גלידות נסטלה, שאטרסטוק

לא רק התינוק של במבה: כך מתעצם המרדף סביב טרנדים בזמן המלחמה

סביב מארז הבמבה שיצא במהדורה מוגבלת נוצר "שוק אפור" עוד לפני שיצא רשמית למדפים - ולצדו נרשמו הקיץ ביקושים לקראנץ' החדש ולקינדר עם בובות הארי פוטר • כל אלה עונים על הצורך בנוסטלגיה ובתחושת שייכות, שמתחזק בעידן של חוסר ביטחון וחוסר ודאות

שירה ספיר 06.08.2024
המארז של במבה / צילום: יח''צ אסם

הטרנד החדש שמשגע את הישראלים: מארז האספנות של במבה

אסם מציינת 60 שנה למותג במבה ובמסגרת החגיגות הוציאה לשוק מארז אספנות מיוחד, והמחירים ברשתות החברתיות מזנקים

שירה ספיר 04.08.2024
חנות של נייקי / צילום: Shutterstock, Tanya Keisha

בכיר לשעבר בנייקי מסביר: אלה הסיבות לצניחה בשווי החברה

"מה שראינו הוא תוצאה של סאגה אפית של הרס ערך", הסביר מאסימו ג'יאונקו, מנהל מותג בכיר לשעבר בנייקי, ברקע הנפילה של נייקי בוול סטריט לפני כחודש • לדבריו, המנכ"ל ג'ון דונהיו עומד מאחורי הצניחה בשווי החברה: "בפעם הראשונה בהיסטוריה של נייקי, החזון ארוך-הטווח כבר לא היה על צמיחה בת-קיימא המונעת ע"י הובלה מוצרית ושל המותג"

שירה ספיר 29.07.2024
פרסומת הסופרבול הראשונה של גוגנ. מאות שיחות מכירה בשבוע / צילום: צילום מסך מיוטיוב

לקלל בשיחת מכירה? מסתבר שזה לגמרי יכול לעבוד

בחברת התוכנה גונג ניתחו בעזרת בינה מלאכותית יותר מ־2 מיליארד שיחות מכירה וגילו מהן השיטות היעילות לסגירת עסקאות • אודי לדרגור, ה־Chief Evangelist של החברה, מסביר איך משאירים את הלקוח על הקו יותר זמן, מה הטעויות הנפוצות, ומתי פשוט עדיף לסתום את הפה

גלית חתן 16.07.2024
רעות כהן ואורי פרל בשיחה עם עדי יופה בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

"במקום לייצר קריאייטיב אחד ביום, עם AI אפשר לייצר 200 ביום"

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית העתידנית עדי יופה, שוחחו רעות כהן, מנהלת השיווק של טיקטוק, ואורי פרל, Head of Marketing של פאפאיה, על השינויים שחלו בהתנהגות הצרכנים בעידן הבינה המלאכותית • כהן: "מחפשים לתת ערך שהוא לא רק בידורי, אלא בתחושת ההתפתחות ופתרון הבעיות" • פרל: "בעולם שלנו, אם לא מייצרים אמינות, מייצרים בעיה גם לך וגם לצרכן"

עידן ארץ 14.07.2024
רעות כהן, טיקטוק / צילום: כדיה לוי

"סרטונים של 10 שניות בטיקטוק הם האפקטיביים ביותר ליצירת זכירות"

בכנס MAD HEAD של גלובס הסבירה רעות כהן, מנהלת מערך השיווק של טיקטוק, מדוע פורמט הווידאו הקצר הוא האפקטיבי ביותר בהעברת מסרים והנעה לרכישה בפועל • "בעולם שלנו, תשומת-הלב הצרכנית היא מצרך נדיר וחמקמק. התוכן, לעומת זאת, הוא אינסופי"

עידן ארץ 14.07.2024
יגאל ברקת ונדב חנין בשיחה עם ערן גפן בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

כבר לא רק פרסומות וסלבס: איך נראה תפקיד סמנכ"ל השיווק בעולם החדש ובמלחמה

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית ערן גפן, שוחחו יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ונדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על, על מקומם של אנשי השיווק בארגונים כיום • חנין: "שיווק אינו רק פרסום, זה נמצא בכל צומת קריטית שחברה נמצאת בו"

שירה ספיר 14.07.2024
יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק של בנק הפועלים, בכנס MAD HEAD / צילום: תמר מצפי

סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים: "בזמן מלחמה, מותג צריך להניח את כל השיקולים שלו בצד"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, סיפר בכנס MAD HEAD של גלובס על הפעילות החברתית של הבנק בעקבות ה-7 באוקטובר ועל הגישה שנקט צוות השיווק שלו בצל האירועים • "האסטרטגיה הייתה שאין אסטרטגיה. רק טקטיקה, שבכל בוקר אמרה - 'מה אנחנו עושים למען החברה?'"

שירה ספיר 14.07.2024
סיגלית הורן-גלפרין, מנכ''לית איגוד השיווק; תרי ישכיל, סמנכ''לית מזרחי טפחות; ואיל שטיינר, סגן נשיא אאוטבריין / צילום: עזרא לוי

רק 10% ממנהלי השיווק בישראל אימצו את הבינה המלאכותית ככלי עבודה עיקרי

השימוש בבינה מלאכותית בתחום השיווק נועד בעיקר להגדלת היצירתיות, ופחות מזה ליצירת חוויית לקוח טובה - כך עולה מסקר חדש של איגוד השיווק • בצל המלחמה, כ-50% מסמנכ"לי השיווק בארץ הקטינו את התקציב, ו-22% כבר חזרו להשתמש בשפה תקשורתית רגילה

גלית חתן 29.05.2024
חיים פייגלין, מנכ''ל צמח המרמן / צילום: כפיר סיון

חברת הנדל"ן שחשפה: הסיכון של מבצעי "קנו עכשיו, שלמו אחר כך"

צמח המרמן דיווחה על תזרים מזומנים שלילי, כתוצאה ממכירות במבצעי שיווק 20/80 שלא מגובות בכניסת כסף מצד הרוכשים • גם בבנק ישראל מזהירים מהסיכון בשיטה הפופולארית • מנכ"ל החברה: "האתגר של המבצעים לא פשוט, ואולם לצמח המרמן האיתנות הפיננסית כדי לעמוד בהם"

ענת דניאלי לב 22.05.2024
צילומים: יריב כ''ץ (ידיעות אחרונות), יח''צ, shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המילון העכשווי של ענף השיווק, הפרסום והמדיה

גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה

גלית חתן, שירה ספיר ונבו טרבלסי 23.04.2024
חנות דגל של H&M במלבורן, אוסטרליה / צילום: Shutterstock

הזיופים באיקומרס, הצרות ששיין מייצרת למתחרות והבחירה של ליידי גאגא

שלושה מהלכים גלובליים עכשוויים מספקים שיעור בשיווק: ענקית הסחר המקוון אמזון השקיעה 1.2 מיליארד דולר במלחמה בזיופים, קמעונאית האופנה המהירה H&M משנה את פריסת הסניפים כדי לשפר את המכירות, ובספורה מרחיבים את שיתוף־הפעולה עם ליידי גאגא

גלית חתן 02.04.2024
יוצרות תוכן שעובדות עם יומנז: אן זיוי, ליאל אלי ומרין נידם / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

שוק המשפיענים הישראלי מגלגל 60 מיליון דולר בשנה, ויש מי שמרוויחות יותר

בשנה החולפת הרוויחו נשים פי 14 מגברים ברשתות החברתיות - כך עולה מדוח Humanz על פערי השכר בקרב המשפיענים בישראל • מנכ"ל Humanz, ליאב רפאל חן: "הן מגיעות להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש, וזה קורה הודות לשתי תכונות: אותנטיות ושיתופיות"

גלית חתן 31.03.2024
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
קמפיין מאנדיי ביפן - שילוט חוצות / צילום: So Matsuzawa

בהודו מעריכים חוצפה, ביפן דרוש עיצוב נועז: כך עושים שיווק נכון בחו"ל

שיווק לקהל צרכנים בחו"ל דורש הבנה של התרבות העסקית המקומית ושל הרגלי הקנייה, המושפעים משילוב של ערכים מסורתיים, גורמים כלכליים ומגמות עכשוויות • שבעה מנהלי שיווק שפועלים מעבר לים משתפים מניסיונם לאילו ניואנסים חשוב לשים לב, וממה כדאי להימנע

גלית חתן 09.03.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 547 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 35