מתחמים ושירותים ייחודיים בבניינים היו מקובלים בעבר בשוק היוקרה בלבד, אולם התחרות והקיפאון היחסי בשוק המגורים מחייבים יזמים להגדיל את היצירתיות גם בפרויקטים "סטנדרטיים" • עבורם מדובר בעלות שולית לא גבוהה, בעוד דמי הניהול של הדיירים רושמים קפיצה חדה
קוקה־קולה כבר הציגה פרסומת מרהיבה ראשונה, ב־BMW ישראל ערכו "מבחן דרכים", וגם גוגל, פייסבוק ולינקדאין מכניסות כלי AI ליצירת פרסומות • כשהענף כולו מאמץ סטנדרטים חדשים של מהירות, הצרכנים עומדים לפגוש כמות קמפיינים גדולה מאי־פעם
"טיסת השוקולד נפלה בקדנציה שלי כסמנכ"ל שיווק בישראייר, זו הפעם הראשונה שבה נתקלתי בתקשורת במלוא עוזה. אבל הבנתי שיש שני צדדים לסיפור, וכל העם הוא לקוחות שלנו" • שיחה קצרה עם גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל
ההתרחשויות בכלכלה העולמית והמקומית משפיעות על הצריכה בישראל במגמה מעורבת • בבחינה ענפית שערכו צ'מנסקי בן שחר ומערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי שבא עבור גלובס לחודשים מרץ עד מאי 2023, עולה כי השחקנים בשוק יידרשו לייצר אסטרטגיות שיווקיות חדשות
הרעיון שהלקוח צריך לעמוד במרכז, ולא המוצר או השירות, ידוע לכל איש שיווק - אבל מבט על הפסקת הפרסומות מגלה כי לרוב התובנה הזו לא מיושמת • במקום להתרכז ברשימת תכונות וסופרלטיבים, עדיף לייצר מסרים שרלוונטיים לחיים של כולם, בכל רגע נתון
חברת התוכנה AutoDS פועלת בתחום הצומח של הדרופ שיפינג, בזירות מסחר כמו איביי, שופיפיי ופייסבוק • עם מכירות של 150 מיליון דולר בשנה, לאחרונה רכשו המייסדים את המתחרים
סקר שביצע איגוד השיווק הישראלי בודק את רמת השימוש של אנשי שיווק בארץ בכלי בינה מלאכותית • 41% מהמשיבים אמרו כי הכלים חוסכים זמן ומאפשרים להתמקד בדברים אחרים בעבודת השיווק, ו-29% הצביעו על רעיונות חדשים ויצירתיות • אירועים ומינויים
הארטיק שהשיקו בחברת הגלידות במהדורה מוגבלת הפך תוך שעות ספורות לטירוף צרכני • אחרי שאזל מהמדפים נוצר שוק אפור, בשלב הבא שותפו תגובות מגחכות ברשתות החברתיות - עד שהמנכ"ל יצא בהודעה חריגה שהוא יימכר כל השנה • השיעור השיווקי של הקיץ
שוק המשפיענים הגלובלי גדל בהתמדה ונאמד השנה ב־21 מיליארד דולר, אבל לא מעט מותגים מתלוננים על המחיר שלא מצדיק את עצמו • שתי שחקניות ישראליות שפועלות גם בעולם, לידרס ו־Humanz, משיקות כעת שני מהלכים שנועדו להגדיל את הוודאות ואת השקיפות בענף
שיגעון הרול אפס התחיל בטיקטוק והגיע לחנויות, לאיביי ולוולט • המחירים זינקו במהירות, אבל קמעונאיות המזון הישראליות נותרו עד כה מחוץ לטרנד • לגלובס נודע כי כעת מצטרפות למכירות שתי רשתות ראשונות: ויקטורי ו-Be של שופרסל
למרות הזינוק המשמעותי בהוצאות, הביקוש לכנסים מקצועיים בעלייה • המנהלים נהנים מההשלכות המקצועיות החיוביות, והעובדים נהנים משבירת שגרה ונסיעות צוותיות • בשוק מצפים לעלייה של עשרות אחוזים בהוצאות על כנסים
חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית
שיתוף פעולה עם מותג מתעשייה אחרת עשוי להיות הזדמנות מנצחת ליצירת ערך לשני הצדדים • כאשר לשני מותגים יש חפיפה רבה בקהל העוקבים שלהם ברשתות החברתיות, הם גם נתפסים בקרב צרכנים ככאלה ש"הולכים טוב יחד", מה שמגביר את הסיכוי להצלחה
מנהלי ומנהלות השיווק של החברות הגדולות במשק עונים על השאלה: מה היית רוצה שהבינה המלאכותית תעשה במקומך, ואילו בעיות היא יכולה לפתור לך?
שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי
גברים ונשים רואים את המציאות בצורה שונה, אך האם הדבר בא לידי ביטוי במהלכי שיווק, או שיש לכך קשר לסוג המוצר שאותו מקדמים? • סמנכ"ליות שיווק בחברות מובילות בישראל מנתחות את הסוגיה ומציגות דוגמאות מישראל ומהעולם
בינה מלאכותיתטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתמשפיעניםפרסוםפרסום דיגיטליקמעונאותקניותרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי