שיווק

כתבות אחרונות

 
גינה פרטית בפרויקט של חברת קרסו בתל אביב / הדמיה: סטודיו ברנד

נינג'ה בחצר, חדר טיפולים בפנים: כך משתנות אסטרטגיות השיווק למבני מגורים

מתחמים ושירותים ייחודיים בבניינים היו מקובלים בעבר בשוק היוקרה בלבד, אולם התחרות והקיפאון היחסי בשוק המגורים מחייבים יזמים להגדיל את היצירתיות גם בפרויקטים "סטנדרטיים" • עבורם מדובר בעלות שולית לא גבוהה, בעוד דמי הניהול של הדיירים רושמים קפיצה חדה

תמיר בן שחר 20/06/2023
הפרסומת של קוקה קולה. שימוש ב־AI / צילום: צילום מסך מיוטיוב

תגבירו את הקצב: כך ישתנה עולם הפרסום בעידן הבינה המלאכותית היוצרת

קוקה־קולה כבר הציגה פרסומת מרהיבה ראשונה, ב־BMW ישראל ערכו "מבחן דרכים", וגם גוגל, פייסבוק ולינקדאין מכניסות כלי AI ליצירת פרסומות • כשהענף כולו מאמץ סטנדרטים חדשים של מהירות, הצרכנים עומדים לפגוש כמות קמפיינים גדולה מאי־פעם

אייל מרקוס 18/06/2023
גיל סתיו / צילום: איל יצהר

הוא התחיל כטכנאי כבלים. היום הוא עומד בראש חברת פינטק

"טיסת השוקולד נפלה בקדנציה שלי כסמנכ"ל שיווק בישראייר, זו הפעם הראשונה שבה נתקלתי בתקשורת במלוא עוזה. אבל הבנתי שיש שני צדדים לסיפור, וכל העם הוא לקוחות שלנו" • שיחה קצרה עם גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל

דורון אביגד 17/06/2023
מבצע חיסול המלאי של קסטרו בינואר האחרון / צילום: איל יצהר
קמעונאות | ניתוח

הנפגעים הגדולים מהמצב הכלכלי: ענף האופנה ומוצרי הספורט

ההתרחשויות בכלכלה העולמית והמקומית משפיעות על הצריכה בישראל במגמה מעורבת • בבחינה ענפית שערכו צ'מנסקי בן שחר ומערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי  שבא עבור גלובס לחודשים מרץ עד מאי 2023, עולה כי השחקנים בשוק יידרשו לייצר אסטרטגיות שיווקיות חדשות

תמיר בן שחר 13/06/2023
מחאת אוהדי הפועל ת''א על הסרת הפטיש והמגל מסמל הקבוצה / צילום: צילום מסך מאתר ספורט1

הגיע הזמן להפנים: מותגים שייכים לצרכנים, לא לחברות ולמנהלי שיווק

הרעיון שהלקוח צריך לעמוד במרכז, ולא המוצר או השירות, ידוע לכל איש שיווק - אבל מבט על הפסקת הפרסומות מגלה כי לרוב התובנה הזו לא מיושמת • במקום להתרכז ברשימת תכונות וסופרלטיבים, עדיף לייצר מסרים שרלוונטיים לחיים של כולם, בכל רגע נתון

אלון וינפרס 12/06/2023
ליאור פוזין, מנכ''ל Auto-DS / צילום: שלומי יוסף

המערכת שמלמדת סוחרי אינטרנט מה כדאי למכור ואיך, בלי להחזיק בסחורה

חברת התוכנה AutoDS פועלת בתחום הצומח של הדרופ שיפינג, בזירות מסחר כמו איביי, שופיפיי ופייסבוק • עם מכירות של 150 מיליון דולר בשנה, לאחרונה רכשו המייסדים את המתחרים

שירה ספיר 01/06/2023
סיגלית הורן גלפרין, מנכ״ל איגוד השיווק, עדי רובינשטיין, מנהלת מותג גלידות נסטלה, תרי ישכיל, מנהלת החטיבה לשיווק ופרסום בבנק מזרחי טפחות / צילום: עזרא לוי

קוריוז או כלי עבודה ממשי: כמה מאנשי השיווק כבר עובדים עם AI?

סקר שביצע איגוד השיווק הישראלי בודק את רמת השימוש של אנשי שיווק בארץ בכלי בינה מלאכותית • 41% מהמשיבים אמרו כי הכלים חוסכים זמן ומאפשרים להתמקד בדברים אחרים בעבודת השיווק, ו-29% הצביעו על רעיונות חדשים ויצירתיות • אירועים ומינויים

גלית חתן 30/05/2023
קראנץ' קורנפלקס. נמכר בוולט ב־11 שקל, ובשוק האפור ב־40 שקל / צילום: גל זהבי

המסלול המהיר של הקראנץ' קורנפלקס: האם בנסטלה קיבלו החלטה נכונה?

הארטיק שהשיקו בחברת הגלידות במהדורה מוגבלת הפך תוך שעות ספורות לטירוף צרכני • אחרי שאזל מהמדפים נוצר שוק אפור, בשלב הבא שותפו תגובות מגחכות ברשתות החברתיות - עד שהמנכ"ל יצא בהודעה חריגה שהוא יימכר כל השנה • השיעור השיווקי של הקיץ

שירה ספיר 25/05/2023
דשבורד המשפיענים של יומנז / צילום: יח''צ

עוברים לעולם של ביצועים מדידים: כך השתנה הפוקוס של ענף המשפיענים

שוק המשפיענים הגלובלי גדל בהתמדה ונאמד השנה ב־21 מיליארד דולר, אבל לא מעט מותגים מתלוננים על המחיר שלא מצדיק את עצמו • שתי שחקניות ישראליות שפועלות גם בעולם, לידרס ו־Humanz, משיקות כעת שני מהלכים שנועדו להגדיל את הוודאות ואת השקיפות בענף

גלית חתן 18/05/2023
''כריך'' רולאפס של הגולשת אשלי / צילום: צילום מסך מתוך חשבון הטיקטוק של ashyizzle

מה אפשר ללמוד מהצלחת הרול אפס, ואיפה אפשר למצוא אותם ב-1.99 שקלים ליחידה

שיגעון הרול אפס התחיל בטיקטוק והגיע לחנויות, לאיביי ולוולט • המחירים זינקו במהירות, אבל קמעונאיות המזון הישראליות נותרו עד כה מחוץ לטרנד • לגלובס נודע כי כעת מצטרפות למכירות שתי רשתות ראשונות: ויקטורי ו-Be של שופרסל

שירה ספיר 11/05/2023
הביקוש לכנסים מקצועיים בעלייה / צילום: Shutterstock

ההוצאות על כנסים בעולם מטפסות, אבל גם הפופופלריות שלהם

למרות הזינוק המשמעותי בהוצאות, הביקוש לכנסים מקצועיים בעלייה • המנהלים נהנים מההשלכות המקצועיות החיוביות, והעובדים נהנים משבירת שגרה ונסיעות צוותיות • בשוק מצפים לעלייה של עשרות אחוזים בהוצאות על כנסים

שירי דובר 05/05/2023
כלי הבינה המלאכותית החדש של סיילספורס / צילום: סיילספורס

רוכבים על טרנד ה־AI: כלי חדש מחבר בין אנשי המכירות לשירות הלקוחות

חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית

גלית חתן 04/05/2023
הרווארד בגלובס. על שיתוף פעולה עם מותג מתעשייה אחרת / צילום: Shutterstock

שיתוף פעולה בין מותגים: כך תמצאו ברשתות את השילוב המנצח

שיתוף פעולה עם מותג מתעשייה אחרת עשוי להיות הזדמנות מנצחת ליצירת ערך לשני הצדדים • כאשר לשני מותגים יש חפיפה רבה בקהל העוקבים שלהם ברשתות החברתיות, הם גם נתפסים בקרב צרכנים ככאלה ש"הולכים טוב יחד", מה שמגביר את הסיכוי להצלחה

Harvard Business Review 27/04/2023
הבינה המלאכותית / איור: Shutterstock

בינה מלאכותית: החברה החדשה בצוות שלכם

מנהלי ומנהלות השיווק של החברות הגדולות במשק עונים על השאלה: מה היית רוצה שהבינה המלאכותית תעשה במקומך, ואילו בעיות היא יכולה לפתור לך?

גלית חתן 15/04/2023
המשפיענית הטכנולוגית אלי ק. מילר עם פסל של דמותה בוושינגטון / צילום: מתוך לינקדאין

בלי להתפזר, בלי למכור ובלי לבנות על המנכ"ל: כך עובדים משפיעני ההייטק

שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי

ארז רז 08/03/2023
גברים ונשים רואים את המציאות בצורה שונה. האם הדבר בא לידי ביטוי במהלכי שיווק, או שיש לכך קשר לסוג המוצר שאותו מקדמים? / צילום: Unsplash, Alexander Sergienko

האם יש דבר כזה שיווק נשי? מנהלות בכירות מנסות לענות על השאלה

גברים ונשים רואים את המציאות בצורה שונה, אך האם הדבר בא לידי ביטוי במהלכי שיווק, או שיש לכך קשר לסוג המוצר שאותו מקדמים? • סמנכ"ליות שיווק בחברות מובילות בישראל מנתחות את הסוגיה ומציגות דוגמאות מישראל ומהעולם

שירה ספיר 08/03/2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 34