שיווק

כתבות אחרונות

 
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עסקים מוכרים לעסקים: כיצד תגדילו את המחזור?

עסקים המוכרים לעסקים (B2B) מתמודדים ללא הרף עם הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם למציאות דיגיטלית וטכנולוגית משתנה תדיר ■ כיצד ניתן לעשות זאת?

גילי בארי 11.01.2017
דרכים להשיג לידים מאתר האינטרנט של העסק שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו האתגר של מנהלי השיווק - ואיך עומדים בו?

כיצד ובאילו אמצעים תגיעו למטרה הסופית של תהליך השיווק - לייצר התעניינות של לקוחות בבית עסק שלכם?

גילי בארי 09.01.2017
קריירה ראיון עבודה / צילום: thinkstock

מיצוב עצמי: להיות מספר 1 זה לחלשים, אסטרטגיה של פאניקה

אם אתם ראשונים, שמרו את זה לעצמכם. מצאו סוגיה לא פתורה וכנסו בה. זה כבר ישכנע אותנו שאתם באמת ראשוני, באמת מובילים

עטרה ביילר 02.01.2017
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
החגיגית השנתית של APASS / צילום מסך

כך הפכו הלקוחות של עליבאבא למקדמי המכירות שלה

נאמנות כהזדמנות שיווק: "תוכנית הטבות" מיוחדת של עליבאבא - 100 אלף סינים עשירים כבר כותבים על החברה ומדברים עליה בחיוב באינטרנט

שירות בלומברג 22.11.2016
בן גירון / צילום:יחצ

סומוטו סוגרת רבעון חזק עם רווח נקי של 1.6 מיליון דולר

חברת התוכנה סומוטו פרסמה היום תוצאות חזקות לרבעון השלישי של 2016 ■ הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, עלייה של 207% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד

קובי ישעיהו 21.11.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק כווועדת קישוט - באיזו מציאות עסקית, איך ומתי?

גיא עמיעד מגיב על מאמרה של אורנה רודי ■ "מ-16 שנות ניסיוני, אגף שיווק חזק ודומיננטי בחברה מצביע כיום באופן חד-משמעי על עוצמתה והצלחתה"

גיא עמיעד 30.10.2016
קריירה/  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק הופך לוועדת הקישוט

מה קרה לתחום השיווק בישראל, והאם מעמדו נשחק גם בגלל הרכב העוסקים בתחום?

אורנה רודי 27.10.2016
השקייה / צילום: shutterstock

מי החברות המובילות בתחום הסיטונאות של המזון והמשקאות?

בראש דירוג 100 Dun's בתחום סיטונאות המזון והמשקאות, נמצאת השנה חברה מענף המשחטות ■ בנוסף, סיומה של שנת השמיטה הביא לשינויים משמעותיים בדירוג, בהשוואה לדירוג אשתקד

Dun's 100 03.08.2016
אופנה, בגדים וקניות \ מתוך: Shutterstock

מחקר: המשווקים שמים X על הדור שבעמדת הכוח

עפ"י הדוח של Sparks & Honey, המשווקים פונים לבני דור הבייבי בום ובני דור המילניום, ומתעלמים מבני דור ה-X, אף שכוח הקנייה שלהם הוא הגדול ביותר

אדוורטייזינג אייג' 24.07.2016
אמיר שניידר טל ספיבק וירון פורמן / צילום:תמר מצפי

"כיף לדקלם 'סנאפצ'ט' ו'פרוגרמטי', אבל מנהלי שיווק צריכים יותר מזה"

הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2016
פרסום / אייר: יהונתן קינן

עסקים משפחתיים - זה הנתון שממנף את הצלחת העסק

חברות ותאגידים ברחבי העולם, כבר השכילו לנצל את בסיסם המשפחתי כגורם שיווקי המבטיח ללקוחות אמינות, מחויבות ואחריות מסוג שונה

אסף לוי 04.05.2016
דומינו'ס / צילום: רויטרס

5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור

בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה

אדוורטייזינג אייג' 27.03.2016
מישל פלקון / צילום: יחצ

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016
קריירה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מחקר: גברים מרוויחים בדיגיטל, נשים ביחסי ציבור

גם בשיווק, פרסום, דיגיטל ויח"צ יש פערי שכר ניכרים בין גברים ונשים ■ מחקר מגלה כי מעסיקים מעדיפים לגייס נשים לתחומים אלה אך משלמים להן הרבה פחות, בעיקר בדיגיטל ובשיווק ■ ביח"צ, לעומת זאת, נשים מרוויחות מעט יותר מגברים

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2016
מארז יינות של devine / צילום: יחצ

רוכשים את הלא נודע: טרנד "השיווק בהפתעה" צובר תאוצה

אנשי השיווק בישראל גילו שהצרכנים אוהבים ריגושים והפתעות, והם מציעים אותם בשלל מיזמים בתחומים שונים ■ כך הרגה הסקרנות את החשש מפני חתול בשק

מיכל רז-חיימוביץ' 04.02.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 312 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988