שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
פריצות דרך עיסקיות/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"מרגע שהקמנו אתר אינטרנט לעסק, המכירות עלו בשליש"

יצרן שמן הזית שעלה במקרה על מכרה זהב ובסטת הדגים שמגיעה עד הבית ■ בעלי עסקים קטנים מספרים איך הצליחו לפרוץ לשווקים חדשים באמצעות האינטרנט

מירב דוסטר 30.12.2015
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"עסקים קטנים ללא נוכחות באינטרנט יישארו מאחור"

בעידן בו החיפוש של מוצרים ושירותים מתנהל בעיקר ברשת, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים נדרשים לייצר לעצמם נוכחות באינטרנט ■ איזו השקעה נדרשת על-מנת לעשות זאת, על מה לשים דגש, ועד כמה זה משתלם כלכלית?

מירב דוסטר 24.12.2015
כיצד לקדם את שיווק העסק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"עסקים קטנים מייצרים מוצר טוב, אבל לא יודעים לשווק אותו"

בעלי עסקים קטנים נדרשים היום לשווק בעצמם את מוצריהם ■ מדוע כדאי לעשות זאת ולא להסתמך על שיטת ה"פה לאוזן" המסורתית, אילו חסמים ניצבים בפני עסקים כאלה, ובאיזה אופן הם יכולים למנף את עצמם?

מירב דוסטר 23.12.2015
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק

אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה

מאשה דשקוב 02.12.2015
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תמ"א 38: כיצד יכולים היזמים לשווק עצמם לציבור

התאוצה שצובר תחום ההתחדשות העירונית בשנים האחרונות הביאה לתחרות עזה בשוק ■ כיצד יכולים יזמים לשווק את עצמם נכון ולבדל עצמם מהמתחרים

בן קרני 29.11.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הטרנד הכי חם בקריירה: מקפצת השכר של הדיגיטל

ביקום המקביל של הדיגיטל, ניסיון תעסוקתי מקבל פרופורציות אחרות; וכך השכר, שעשוי להיות צנוע מאוד בהתחלה, קופץ מאוד כעבור שנה בלבד

שירי דובר 26.11.2015
אינסטגרם / צילום: יחצ

כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?

אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי 21.10.2015
ארנון הראל / צילום: אמיר

השכר בשיווק: מתחילים ב-12 א' ש' בחודש, מגיעים ל-45 אלף

רמות השכר בתחום השיווק בחברות מוצרי הצריכה נותרו יציבות, ועלייה קלה נצפתה בשכר של אנשי השיווק הדיגיטלי ■ מגמה נוספת: עלייה בחיפוש אחר תפקידי ניהול מותג, לעומת ביקוש מופחת לבכירים כמו סמנכ"לי שיווק או מנכ"לים ■ מדריכים בתחום

מיכל רז-חיימוביץ' 27.09.2015
מחשב סלולר אינטרנט גלישה / צילום: שאטרסטוק

רוב העובדים בשיווק דיגיטלי: צעירים בלי הכשרה מסודרת

סקר מיוחד של חברת Fialkov Digital חושף את פרופיל העובדים בענף השיווק הדיגיטלי - צעירים בלי הכשרה מסודרת ובלי ניסיון משמעותי ■ וגם: ניהול מדיה חברתית - OUT; העלאת קמפיינים בגוגל ובפייסבוק - IN

רועי גולדנברג 01.09.2015
קריירה עבודה תעסוקה ניהול מנהל הייטק צלם:save as

תחום השיווק הדיגיטלי לוהט: זה מה שמרוויחים העובדים במקצוע

סקר קודקס שיווק מגלה: מנהל עמוד פייסבוק מרוויח 8,000 שקל בחודש ■ מנהל לקוחות בתחום מרוויח 12 אלף שקל ■ מה כדאי להיות - שכיר או עצמאי? והאם היכולת לעבוד מכל מקום ובכל שעה היא יתרון או חיסרון?

דפנה ברמלי-גולן 17.08.2015
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

10 עצות לקידום העסק שלכם ברשתות חברתיות

כל בעל עסק חייב להביא היום בחשבון את פוטנציאל הלקוחות הטמון ברשתות החברתיות ■ כיצד תגיעו בכמה מהלכים פשוטים לקהל יעד ממוקד עבור העסק שלכם

אורית בלוך 10.08.2015
משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"

איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום

חגית פלג-רותם 16.07.2015
אימוג'י של מנטוס / צילום מסך

מסר אפקטיבי ללא מילים

סמלי האימוג'י יצרו מהפכה בצורת התקשורת. כך תשתמשו בהם לצורכי פרסום ושיווק

יואב צוקר 07.07.2015
עומר זייגרמן / צילום: יחצ

Predictive Marketing - עתיד השיווק?

בכלכלה התחרותית של ימינו, ניחוש מלומד ומדדי שיווק מסורתיים כבר אינם מספיקים ■ על המשווקים הדיגיטליים נגזרת החובה לחזק ולשדרג את המערכות הקיימות במערכות חדישות עבור פיתוח עסקי וניצול הזדמנויות, שלא היו קיימות בעבר

עומר זייגרמן 20.04.2015
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ

סוף לכאב הראש?

זירת הדיגיטל משתנה כל הזמן, אך ב-2014 כללי המשחק הפכו ברורים יותר

אורן בסון 12.02.2015
אורי ויס / צילום: תמונה פרטית

XLMedia הציגה תוצאות ראשוניות חיוביות ל-2014

חברת שירותי השיווק הדיגיטליים מצפה לסכם את 2014 עם הכנסות שנתיות של קרוב ל-50 מיליון דולר - המשקפים קפיצה של 43% ביחס להכנסותיה ב-2014

אביב לוי 19.01.2015

   123456789101112   

   נמצאו 188 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988