תוכן דיגיטלי בחדשות

סוכן חדשות
 
ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, וטד סרנדוס, מנכ"ל התוכן / צילום: Kim Hong-Ji, רויטרס
רבעון אחרון לפני כניסת המתחרות החדשות: נטפליקס היכתה את התחזיות
6.8 מיליון מנויים חדשים בתשלום הצטרפו לנטפליקס ברבעון השלישי; החברה עצמה חזתה שיצטרפו אליה 7 מיליון משתמשים, ופספסה במעט את ציפיותיה • הרווח למניה ברבעון של 1.47 דולר - מעל ציפיות האנליסטים ל-1.04 דולר
  
 
טלגרם / צילום: רויטרסדליה  בודינגר / איור גיל ג'יבלי
דליה בודינגר
טלגרם חוגגת שש. האם היא בדרך להפוך לברודקאסטר של סדרות וידאו?
הטלגרם אולי רק בת שש, אבל 50% מהמידע הרלוונטי עבורנו מוזרם דרכה
תוכנת המסרים המידיים טלגרם מציינת השבוע שש שנים, ולא רחוק היום שיעשה בה שימוש כברודקאסטר, להעברת תוכן טלוויזיוני איכותי. עם איכ...המשך
  
 
ים רגב, מייסד-שותף ומנכ"ל Zest / צילום: יח"צ
נטפליקס, מאחוריכם: איך מתאימים תוכן מקצועי לאלפי אנשים?
ים רגב הוא מייסד-משותף ומנכ"ל Zest, מתמחה בפלטפורמת תוכן מקצועית • הוא הבין שכמו שספוטייפי ונטפליקס מעניקות ללקוחות תוכן מותאם אישית, כך צריך להיות גם עם תוכן מקצועי • איך רותמים אנשים לקהילה ששותפה לבנייה ומיתוג של סטארט-אפ? • ואיך דיסלקציה קשורה לכל זה? • האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות
  
 
טים קוק, מנכ"ל אפל /  צילום: רויטרס Thomas Peter
דאבל נטפליקס בדרך? מה צפוי באירוע ההשקה של אפל הערב
אפל צפויה להשיק הערב שירותי וידאו ותוכן חדשים, בתקווה שההכנסות מהם יפצו על הירידה במכירות האייפונים • כבר כעת עולים סימני שאלה לגבי החיבור בין ענקית הטכנולוגיה ליוצרי התכנים ולגופי תקשורת • מנכ"ל הניו יורק טיימס: "מודאגים שהעיתונאות תידחס למעין בלנדר מג'ימיקס"
  
 
מארק צוקרברג 2009 / צילום: רויטרס
סקס במשרד, פרנויה ופוסט-טראומה: המחיר הכבד שמשלמים האנשים שבודקים את התוכן שלכם ברשת
תחקיר נרחב של The Verge מציג את המחיר שמשלמים בודקי התוכן של פייסבוק בעקבות צפייה בתכנים אלימים ופוגעניים • פייסבוק: "נקשיח את הדרישות ואת הבקרה על חברות הקבלן שמבצעות את בדיקות התוכן"
  
 
עוד פודקאסט
הכירו את האיש שהכניס 100 מיליון דולר בלי משקיעים
גיל בר-טור הקים את PubPlus, חברה המודדת בעבור אתרי תוכן את שווי הגולשים שלהם • החברה מייצרת כ-100 מיליון דולר הכנסות בחודש, מעסיקה מעל ל-60 עובדים ופועלת מול כ-25 אתרי תוכן עם עשרות מיליוני גולשים בחודש • וכל זאת, בגיל 30 ומבלי לגייס שקל ממשקיעים חיצוניים • איך הוא עשה זאת? האזינו לפרק נוסף ב"עוד פודקאסט לסטארט-אפים"
  
 
ילנה ברנר/ צילום: עמית שעל
"אני מהנדסת, לאחר שעליתי ארצה החלטתי כפרויקט לעשות פיטנס ונרשמתי לתחרות מר ישראל"
ילנה ברנר (35) מובילה את צוות הפיתוח (CTO) ב-TrenDemon • טווח שכר: 25-20 אלף שקל
  
 
אמיר אורעד / עוד פודקאסט
"ליזם סטארט-אפ יש שני תפקידים: לגייס כסף, ולגייס אנשים"
אורי להב הוא שותף-מייסד באאוטבריין, החברה שמציעה לנו לקרוא כתבות "שעשויות לעניין אותנו" • שוחחנו איתו בעוד פודקאסט לסטארטאפים על סיפורה של החברה - שגייסה עד היום 145 מליון דולר, מעסיקה 600 עובדים ומגישה כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ללמעלה מחצי מיליארד גולשים ברחבי העולם • האזינו
  
 
בוטים, פייק ניוז או סטוריז: מה יקבע את גורל הבחירות הקרובות / עיצוב תמונה: טלי בוגדנובסקי
בוטים, פייק ניוז או סטוריז: מה יקבע את גורל הבחירות הקרובות
אחת המפלגות מפעילה רשת בוטים, שמטרתה להשפיע על דעת הקהל • במשרדי הפרסום מתכננים לגייס משתמשים שיפעלו בעיקר בקבוצות סגורות • ופייסבוק מקימה חמ"ל מיוחד לטיפול ב"פייק ניוז" • מערכות בחירות באירופה ובארה"ב הושפעו מהשיח ברשתות החברתיות, מה יקרה בישראל?
  
 
מתי כוכבי / צילום: יחצ
יזם ההייטק מתי כוכבי וקבוצת תיא תקשורת מקימים במשותף קרן להשקעות בתוכן ישראלי
ל"גלובס" נודע כי איש העסקים ויזם ההייטק מתי כוכבי וקבוצת תיא תקשורת מקימים במשותף קרן להשקעות בתוכן ישראלי • בשלב הראשון יושקעו בקרן כ-50 מיליון שקל, ובראשה יעמדו שני אנשים מנוסים מאוד המגיעים מתחום התוכן וההפקה: יונה ויזנטל, לשעבר סמנכ"ל התוכן של yes והעורך הראשי של רשות השידור בעת פירוקה; ויואב פרץ, מנכ"ל אולפני הרצליה, חברת-בת של תיא תקשורת
  
 
ניו יורק טיימס
התשלום על תוכן עובד: הזינוק במספר מנויי הדיגיטל מזניק את מניית "ניו יורק טיימס"
המניה מזנקת 7% אחרי הדוחות לרבעון השלישי • ההכנסות ממנויי דיגיטל קפצו ב-18.1 לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-101.2 מיליון דולר. העלייה מיוחסת לקפיצה של 24% במספר המנויים למהדורה הדיגיטלית • "הניו יורק טיימס" סיים את הרבעון השלישי עם הכנסות של 417.3 מיליון דולר, מעל התחזיות המוקדמות של השוק
  
 
ג'וי מרקוס / צילום: יח"צ
מנהלת תחום המדיה והווידאו של ווג והניו יורקר מצטרפת ל-JVP
ג'וי מרקוס, מהדמויות הבולטות של תעשיית המדיה בניו יורק, מצטרפת לקרן של אראל מרגלית בתור Venture Partner • מרקוס אמרה ל"גלובס" כי "משהו מאוד גדול משתנה עכשיו בתעשיית התוכן, והשילוב בין תוכן לבין טק הוא מה שאנחנו מתכוונים לעשות ב-JVP"
  
 
טים קוק, מנכ"ל אפל / צילום: Reuters, Robert Galbraith
אפל מפתחת שירות הזרמת וידאו חדש שיציע תוכן מקורי חינם
לפי הדיווח של CNBC, התוכן המקורי יוצע בחינם לבעלי מכשירים של החברה, ואפל מתכננת להשיק את השירות בתחילת שנה הבאה
  
 
פיד בפייסבוק / צילום: shutterstock
פייסבוק מרעיבה את כלב השמירה של הדמוקרטיה | טור אישי
שינויים שפייסבוק מכניסה באלגוריתם שלה בזמן כתיבת שורות אלה, מקשים מאוד על תעשיית התוכן • מדד המותגים
  
 
המשימה רומא / צילום: יחצ
בני הנוער מתחילים לשנות את חוקי הפורמט
עבור בני דור ה-Z, יוטיוב הפך לטלוויזיה שמאפשרת להם להיות גם הצופים וגם יצרני התוכן • המותגים, שהתהליך התרחש מתחת לרדאר שלהם, מיהרו ליצור שיתופי-פעולה עם ערוצי תוכן של בני נוער, שמעלים וולוגים יומיומיים וזוכים למיליוני צפיות • כעת הגענו לשלב הבא: פורמטים דיגיטליים שמסתמנים כמפלצות תוכן שמאפילות גם על "האח הגדול" בימיו הטובים • מדד המותגים
  
 

   123    >

   נמצאו 46 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988