תקציב מדיה בחדשות

סוכן חדשות
 
כפיר אברהם - מנכ"ל רקיט בנקיזר ישראל / צילום: עינת לברון
אחרי שטראוס: גם רקיט בנקיזר הכריעה מי ינהל את תקציב המדיה שלה
החברה ניהלה בשבועות האחרונים התמודדות על התקציב בהיקף של כ-15 מיליון שקל בין ענבר מרחב g המלווה בחברת המדיה יוניברסל מקאן למשרד לעומק התודעה שלווה ע"י חברת המדיה יוניון • רקיט נחשבת למפרסמת גדולה עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכו'
  
 
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר
דרמה בענף הפרסום: תקציב המדיה הענק של שטראוס נשאר ביוניון
תקציב שטראוס עומד על כ-100 מיליון שקל • הדיגיטל ינוהל מתוך שטראוס על ידי אנשי יוניון • לתוצאות מכרז בהיקף כזה יש השלכות דרמטיות על יחסי הגומלין בין כל קבוצות הפרסום ולכן עורר בחודשים האחרונים עניין רב
  
 
FLY CARD / צילום: פליי קארד
בגלל מקס סקיי: תקציב המדיה של קמפיין פליי קארד הועבר מיוניברסל מקאן לזניט
הסיבה למעבר: העובדה שקבוצת מקאן מטפלת במספר מותגי אשראי, ובהם כרטיס התעופה מקס סקיי
  
 
מרצדסE63S AMG / צילום: יחצ
TMF צפויה לזכות בתקציב המדיה של יונדאי ומרצדס
יונדאי ומרצדס הם מותגים המשווקים בישראל ע"י חברת כלמוביל • TMF רוכשת את המדיה עבור מותג אחר של החברה, מיצובישי, וכן אחראית על תקציב הטרייד-אין
  
 
צ'יטוס/   צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מתחזקים בשטראוס: ליאו ברנט יטפל בתקציבי צ'יטוס ודוריטוס
היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר
  
 
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
שטראוס מטלטלת שוב את השוק: מוציאה את תקציב המדיה למכרז
חודשים ספורים לאחר שזעזעה את ענף הפרסום, יוצרת שטראוס - המפרסמת הגדולה בישראל עם תקציב של 100 מיליון שקל - דרמה חדשה • מכרז המדיה יתנהל בין שתי חברות בלבד - יוניון מדיה שמנהלת את התקציב למעלה מעשור; וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס ישראל
  
 
מרצדס קופה 2019 E450 /  צילום: יחצ
יוניברסל, מדיה קום ופרל ויו מתמודדות על תקציב המדיה של יונדאי-מרצדס
הפרזנטציות במכרז מתמקדות בשלב זה בתחום הדיגיטל, אך בהמשך צפויות החברות להתבקש להציג הצעות גם בכל הקשור לרכישת המדיה באוף ליין
  
 
מרצדס קופה 2019 E450 /  צילום: יחצ
כלמוביל מוציאה למכרז את תקציבי המדיה של יונדאי ומרצדס
מדובר בתקציבים המטופלים כיום בחברת המדיה יוניון • בשלב זה מסתמן כי תקציבי המדיה של מיצובישי ושל הטרייד-אין של כלמוביל יישארו בחברת המדיה TMF
  
 
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
  
 
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב
יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי
זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי
  
 
יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל
היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004
  
 
לוריאל / צילום: עינת לברון
זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל
לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל
  
 
אסתי לאודר  / צילום: רויטרס
תקציב המדיה של אלקליל, משווקת אסתי לאודר, עובר לדנטסו
היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל
  
 
נספרסו/ צילום: יחצ
תקציב המדיה של נספרסו צפוי לעבור לזניט מדיה
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יוניברסל מקאן צפויה להפסיד את תקציב המדיה של נספרסו, שהיקפו למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה
  
 
לוריאל / צילום: שאטרסטוק
לוריאל מוציאה למכרז את תקציב הטלוויזיה שלה
התקציב מנוהל כיום בידי יוניברסל מקאן ■ ההיקף המוערך של התקציב: 8-10 מיליון שקל
  
 
קולגייט  advanced whitening / צילום: יחצ
תקציב המדיה של קולגייט פלמוליב יעבור למדיה קום
זאת בעקבות המשפט והפרידה בין יוניון ל-WPP ■ מדיה קום, שבבעלות אדלר-חומסקי, מטפלת באמצעות זרוע אחרת בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל, המתחרה בקולגייט פלמוליב בזירות רבות
  
 

   12345    >

   נמצאו 65 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988