תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

משרד הפרסום מנצ' זכה בתקציב בנק ירושלים

על התקציב, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם פרסום אברהם וזרמון גרופ ■ טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן 

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2016

בעקבות משבר y&r: תקציב יטבתה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של יטבתה מוערך בכ-10 מיליון שקל ■ y&r ימשיך לטפל בחטיבת המלוחים של שטראוס

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2016
משרדי פרסום | לפני כולם

רקיט בנקיזר יוצאת למכרז על תקציב הדיגיטל

התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2016
קמפיין הרכבת / צילום: מסך
הרכבת הקלה | לפני כולם

5 משרדים מתמודדים על תקציב נת"ע בהיקף 10 מיליון שקל

משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2016
מטבחי סמגל / שי אפשטיין

תקציב הפרסום של קבוצת SAMGAL יטופל בגיתם

קבוצת SAMGAL עוסקת במטבחי יוקרה, מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות ■ היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2016
בוש לוגו
בוש | לפני כולם

משרד לעומק התודעה זכה בתקציב מוצרי החשמל של בוש

על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 07.11.2016
קוקה-קולה סאמר לאב 2016 / צילום סטודיו דחף
מקאן תל-אביב | לפני כולם

בחברה המרכזית בוחנים שילוב מקאן במערך הפרסום

מקאן עשויים לקבל את תקציבי הדיגיטל של חלק ממותגי החברה המרכזית למשקאות, שתקציביה אסטרטגיים ונחשקים

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016
 אדם פולצ'ק/ צילום:איל יצהר
ברגר קינג | לפני כולם

הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט

עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016

תקציב הפרסום של פלסאון עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2016
lg g4 / צילום: רויטרס
LG | לפני כולם

תקציב הפרסום של LG בישראל יוצא למכרז

התקציב מטופל מזה כ-5 שנים במשרד הפרסום יהושע TBWA ■ בשנה האחרונה הושקעו במותג כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2016
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף

הדחייה השתלמה: משרדי פרסום גדולים יתמודדו על תקציב עיריית ת"א

בין המתמודדים בשלב הראשון: מקאן, אדלר-חומסקי, גיתם, יהושע וראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2016
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
בנק ירושלים | לפני כולם

תקציב בנק ירושלים בהיקף 8 מיליון שקל יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום אברהם ומנצ'

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2016
אופל | לפני כולם

תקציב הפרסום של אופל עובר לדרורי-ארועטי-ברמן

המשרד, שמטפל בתקציב שלמה SIXT שאף הוא בעלות קבוצת שמלצר, איבד לאחרונה את תקציב סמל"ת ונשאר פתוח לטיפול במותג רכב אחר 

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2016
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף
מקאן תל-אביב | לפני כולם

עיריית ת"א דחתה את מועד הסגירה של מכרז הפרסום שלה

זאת לאחר שהתעוררו שאלות רבות מצד משרדי הפרסום המעוניינים להשתתף במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2016

יינות ביתן תשקיע 15-20 מיליון שקל בפרסום רשת מגה

אף עפ"י שתקציבי המותגים יינות ביתן ומגה ינוהלו באותם משרדי פרסום - יהושע TBWA ובלאנקו - הכוונה היא להשאיר אותם כמותגים נפרדים-מתחרים גם בהתנהלות וגם בפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2016

תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק עובר לראובני-פרידן

המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק 

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2016

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 1062 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 67