WPP

כתבות אחרונות

 
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
WPP | לפני כולם

אדלר-חומסקי פותחת חברת מדיה לטיפול בתקציב P&G

פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
מרטין סורל מנכל קבוצת WPP / צילום: רויטרס

יו"ר WPP מרטין סורל ייפגש עם בכירים באדלר-חומסקי

הפגישה היא בהמשך למגעים הראשוניים על אפשרות שקבוצת WPP תרכוש מניות במשרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2015
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
WPP | לפני כולם

חומסקי מקדם הקמת קרן השקעות בסטארט-אפים יחד עם WPP

זאת במסגרת המו"מ לרכישת מניות אדלר-חומסקי ע"י סוכנות הפרסום הבינלאומית

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2015
מרטין סורל / צילום: רויטרס

WPP משקיעה 250 מיליון דולר בחברת שיווק בתחום הספורט

המהלך יאפשר ללקוחות של קבוצת הפרסום הזדמנויות בתחום חסויות הספורט ושיתופי-פעולה בתחום

אדוורטייזינג אייג' 11.01.2015
אייל חומסקי, הקונספט העיצובי החדש של נגב קרמיקה / צילום: אלירן אביטל
WPP | לפני כולם

מו"מ ראשוני למכירת מניות אדלר-חומסקי ל-WPP

שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה

ענת ביין-לובוביץ' 09.11.2014
מרטין סורל / צילום: רויטרס

סערה בענף הפרסום: עימות בין מוריס לוי למרטין סורל

סורל, מנכ"ל WPP: "רכישת Sapient ע"י פובליסיס נראית כמו התנהגות של אהוב שנזרק" ■ לוי, מנכ"ל פובליסיס: "לא ידעתי שסורל מבין באהבה"

אדוורטייזינג אייג' 04.11.2014
מרטין סורל מנכל קבוצת WPP / צילום: רויטרס

קבוצת הפרסום WPP רוכשת חברת מסחר אלקטרוני בסין

מנכ"ל WPP, מרטין סורל, סירב לפרט לגבי היקף ההשקעה הכספית בחברת Poestar, אך ההערכות הן כי מדובר בהשקעה של מספר מיליוני דולרים

פייננשל טיימס 28.09.2014
IPG לוגו

בדרך לעסקה בעולם הפרסום? חברת IPG מועמדת למכירה

החברה, המוערכת ב-8.5 מיליארד דולר, עשויה להימכר לאחת מקבוצות הפרסום הבינלאומיות - פובליסיס, אומניקום ו-WPP

פייננשל טיימס 27.07.2014

מנכ"ל WPP מזהיר את עובדיו עקב ביטול מיזוג פובליסיס-אומניקום

מרטין סורל לעובדיו: "ראשי פובליסיס ואומניקום פגועים, וקרוב לוודאי שהם יתקפו"

אדוורטייזינג אייג' 13.05.2014

קרסה עסקת הענק למיזוג קבוצות הפרסום פובליסיס ואומניקום

החברות לא הצליחו להתגבר על קשיים רגולטוריים ועל מחלוקות בנושא תשלומי מסים, ובעיקר לא הסכימו על המבנה הארגוני המשותף ■ המרוויחה הגדולה היא קבוצת הפרסום WPP, שתמשיך להיות חברת הפרסום הגדולה בעולם

אדוורטייזינג אייג', פייננשל טיימס וענת ביין-לובוביץ' 11.05.2014

איגוד חברות הפרסום משיק תוכנית מפגשים עם מרצים מחו"ל

זאת ביוזמת אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל ■ במפגש הראשון ירצה מייסד חברת המובייל הבינלאומית של WPP, תומאס פלגר, על שיווק וחדשנות במובייל

שירות גלובס 08.05.2014

ב-WPP לא מתרגשים מהביקורת על עלייה של 70% בשכר המנכ"ל

לאחר העלייה בשכרו ישתכר מרטין סורל 30 מיליון ליש"ט בשנה ■ יו"ר קבוצת WPP: השכר מגלם את הביצועים ואת התחזקות המניה

פייננשל טיימס 08.05.2014

אלופת הרכישות: קבוצת WPP רכשה 54 חברות ב-2013

קבוצות הפרסום רכשו אשתקד בעיקר סוכנויות קטנות המתמחות בנישות בענף

אדוורטייזינג אייג' 24.02.2014

מחכים לסורל: האם מנכ"ל WPP יעשה סדר באחזקותיו בישראל?

מרטין סורל, מנכ"ל קבוצת הפרסום WPP, הוא האיש שמחזיק את הקלפים לגבי עתיד משרדי הפרסום של הקבוצה בישראל ■ האם המינוי של שלומי אבנון למנהל הפעילות בארץ מרמז כי סורל החליט שהגיע הזמן לעשות פה סדר?

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2014
WPP | לפני כולם

שלומי אבנון יעמוד בראש קבוצת WPP בישראל

ירכז את הפעילות של הקבוצה בישראל בתחומי הפרסום, היח"צ והטכנולוגיה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2014

אורן יוניוב ו-WPP פנו לבוררות בעניין חברת המדיה יוניון

בין הצדדים, השותפים בחברת יוניון, יש חילוקי דעות בנוגע ליחסי הכוחות בחברה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2014

   1234   

   נמצאו 51 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988