WPP

כתבות אחרונות

 

מי רוצה נתח מתקציב פרסום של 1.3 מיליארד דולר?

מיקרוסופט צפויה לצאת בחודשים הקרובים למכרז על תקציב הפרסום שלה ■ קבוצות הפרסום WPP, פובליסיס וכנראה גם אינטרפבליק צפויות להשתתף במכרז

אדוורטייזינג אייג' 14.01.2014

האם הלחץ להצליח בתחרויות הקריאייטיב פוגע במפרסמים?

המודעות הפרובוקטיביות של פורד שהכינה סוכנות הפרסום JWT בהודו מעלות תהייה: האם אנשי הקריאייטיב וגחמותיהם הם האשמים בפרשה - או שהלחץ הכבד לזכות בפרסים במסגרת תחרויות פרסום הוא המנוע מאחורי התופעה?

אד אייג' 08.04.2013
JWT | לפני כולם

סורל סירב לתוכנית המיזוג בין משרדי y&r ו-JWT בישראל

‎מייסד ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית ‏WPP‏, השלוחה הבינלאומית של ‏y&r‏ ישראל ו-‏JWT‏ ישראל, קטע מו"מ ראשוני למיזוג בין המשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2013

רונאלדו הברזילאי מצטרף לסוכנות הפרסום WPP

כדורגלן העבר יעבוד לצדו של מנכ"ל WPP מרטין סורל ■ "אחרי 18 שנה על המגרש אני מרגיש שאמנם עשיתי הרבה, אבל כמעט שלא למדתי"

שירות גלובס 09.01.2013

קאן זה כאן

הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול

מירב עוז 24.06.2012

ענקית הפרסום WPP הובילה גיוס של 10 מ' ד' ב-mySupermarket

בכך עלה הסכום שהחברה גייסה לכ-32 מיליון דולר ■ חברת mySupermarket נותנת אפשרות להשוות מחירים בין רשתות שיווק בצורה מקוונת כמו גם בין מוצרים באותה קטגוריה

רועי גולדנברג 19.04.2012

פחות פרסומות: הוצאות הפרסום בעולם ירדו ברבעון השני

בין המדינות שספגו את הפגיעה הקשה ביותר בהוצאות על פרסום: מצרים, יוון וספרד

ענבל עומר 02.10.2011

מרטין סורל, מנכ"ל WPP: "הדיגיטל כבר מהווה 28% מעסקינו"

סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה

אדריאן פילוט, הפורום הכלכלי העולמי, סין 23.09.2010

מיינדסט של מצליחן: מהו סוד ההצלחה של מנכ"ל WPP מרטין סורל

מהו הגורם שהופך מצליחנים כמו וורן באפט, ג'ק וולש ודונאלד טראמפ למי שהם? האם זו חריצות או חוכמה יתרה, מיומנויות ניהול מופלאות, כישרון או אולי מזל? ■ אורי עיני, חנן גליקמן ומוטי שרף מנסים לפצח את החידה

ענת כהן 27.07.2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14.05.2010

כמה מוציאות חברות האינטרנט והטכנולוגיה על קמפיין הפרסום?

מדו"ח של חברת מחקר השווקים WPP עולה כי eBay נמצאת במקום הראשון בהוצאות על פרסום, ואחריה יאהו ■ מיקרוסופט מוציאה פי 2 מאפל על הקמפיין הפרסומי

שירות גלובס 12.05.2010

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

JWT עולה לאחזקות של 80% במשרד הפרסום JWT ישראל

קבוצת הפרסום WPP, באמצעות זרוע הפרסום JWT, רוכשת את מלוא מניותיהם של דוד טמיר ורוני כהן במשרד ■ השותף הישראלי היחיד שנותר במשרד הוא המנכ"ל יורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2009

אורן יוניוב ואייל חומסקי יקימו חברת רכש מדיה בפורמט Group M

Group M מאגדת את רכש המדיה של כל החברות מקבוצת WPP ואחראית על 20% מרכש המדיה בעולם ■ יוניוב מנהל מגעים עם Group M כדי לייצגה בישראל ■ אם תוקם - תהיה זו חברת רכש המדיה הגדולה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

מקאן-אריקסון העולמית זכתה בתקציב הפרסום לאולימפיאדת לונדון 2012

סוכנות הפרסום האמריקנית גברה על קבוצת WPP הבריטית, ותהיה גם נותנת החסות הרשמית של האולימפיאדה בהשקעה של 10 מיליון פאונד

שירות גלובס 05.05.2009

ולפעמים החגיגה נגמרת: בוטלו המסיבות בפסטיבל הפרסום השנתי בקאן

המשבר הכלכלי הוביל לביטול חלק מהמסיבות, ופסטיבל הפרסום בקאן יהיה הרבה יותר מפוכח בכל המובנים

אדוורטייזינג אייג' 24.03.2009

   1234   

   נמצאו 51 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988