שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD

לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל, אקדמיית ההכשרה של תעשיית הבידור והטלוויזיה ■ ועידת MAD של "גלובס" תתקיים ב-11 ביולי

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" בשיתוףOrange, שתתקיים ב-11 ביולי.

לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל - Entertainment Master, אקדמיית ההכשרה המובילה של תעשיית הבידור והטלוויזיה העולמית, שעל מרציה נמנים אנשי מקצוע ויזמים מנוסים, הנחשבים למנהיגים וחלוצים עסקיים בתחום.

לתכנית ה-EMC נבחרים בכל שנה כ-20 מנהלים מתעשיית הטלוויזיה העולמית. תכנית ההכשרה נפרשת על פני שנה אחת, ובמהלכה מתקיימים 4 מפגשים במקומות שונים בעולם. המפגשים עוסקים בהיבטים ובז'אנרים השונים של תעשיית הבידור והטלוויזיה כגון, סיטקום וקומדיה, שעשועונים ומשחקים, ניהול בתחום הבידור והטלוויזיה, שילוב בין תוכן וטכנולוגיה ועוד.

המרצים מ-EMC שישתתפו בוועידת MAD ויעבירו הרצאות וסדנאות הם: פול בורוס, "דוקטור הפורמטים", Big Sky; פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media; דיוויד גרהם, מנכ"ל ומייסד Attentional, חברת הייעוץ הבינלאומית לתעשיית הבידור והמדיה; בן הול, מנכ"ל קבוצת Shine, חברת ההפקות מהמובילות בבריטניה; ומייק מורלי, סגן הנשיא היוצא של Sony Pictures Televisio, יועץ בינלאומי בתחום המולטימדיה.

THE BOX חתומה על פרויקטים חדשניים לחברות ולמותגים הגדולים בעולם כגון דיסני, נייקי, פרוקטר אנד גמבל, קוקה-קולה, אורנג', דוריטוס, קומברס ועוד.

בפסטיבל מיפ האחרון השיקה THE BOX יחד עם קשת את Screenz, חברה בינלאומית לפיתוח, הפקת והפצת פתרונות קרוס מדיה לגופי שידור, חברות ההפקה והפצה המובילות בעולם.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן