סקר הפרסומות: היונים של ביטוח ישיר הכי אהובות

הפרסומת של yes, בכיכובה של ג'וליה לואי דרייפוס, מובילה את דירוג הזכורות

הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, המעבירה מסר פרסומי באמצעות היונים המונפשות, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האוהבות. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%.

מעניין לציין כי הפרסומת של המתחרה - ביטוח 9 מיליון - מדורגת שנייה בטבלת האהובות, וצמודה לביטוח ישיר גם מבחינת הזכירות.

הפרסומת של חברת הלוויין yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון ובכיכובה של ג'וליה לואי דרייפוס (איליין מ"סיינפלד"), מדורגת בראש מדד הפרסומות הזכורות ביותר זה השבוע השני ברציפות, עם שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 11.7%.

הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה של כ-1.47 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). גם בשבוע שעבר הפרסומת של חברת הלוויין הייתה המושקעת ביותר, עם סך ההשקעה שעמד על כ-1.5 מיליון דולר.

רשות המסים משאירה חותם

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מצליחה השבוע להתברג לטבלאות הודות לקמפיין של רשות המיסים בכיכובו של השחקן נתי רביץ. הקמפיין הצליח להיחרת בזיכרון הציבור ומדורג שני בטבלת הזכורות עם 6.8%. בגזרת האהדה רושם הקמפיין הצלחה פחותה ומדורג במקום הרביעי עם 12.4% אהדה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 411 (לעומת 458 פרסומות בשבוע שעבר).

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לסך התקציבים בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.6 מיליון דולר.

פרסומות אהובות
 פרסומות אהובות