הרשת החברתית: הפצוע מ"צוק איתן" שריגש את ידידי שיבא

פרופ' זאב רוטשטיין וגליה מאור אירחו את אירוע הגאלה השנתי של אגודת ידידי שיבא ■ עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה, אירח את שגריר יפן ■ ואבי ומאיה נמני חגגו בר-מצווה לבן עילי

רוטשטיין, גרינבוים ומאור / צילום: אביב חופי
רוטשטיין, גרינבוים ומאור / צילום: אביב חופי

תורמים למשתקמים

ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת הידידים של המרכז הרפואי שיבא, ניצחה בשבת בערב על אירוע הגאלה השנתי שנערך ב"פארק ירוק" שבמתחם תל-השומר. קיבלו את פני האורחים, יחד איתה, פרופ' זאב רוטשטיין, מנהל המרכז הרפואי; וגליה מאור, יו"רית אגודת הידידים.

סך התרומות שנאספו בערב עמד על כ-3 מיליון שקל, שיוקדשו להרחבה ולחידוש מחלקת השיקום האורתופדי בבית-החולים, שקלטה את מרבית פצועי מבצע "צוק איתן" בקיץ האחרון, ביניהם מג"ד גולני, סא"ל שי סימן טוב, שנפצע קשה בקרב בסג'עיה, ושותק בכל חלקי גופו, ומאז הוא עובר שיקום בבית-החולים.

בגאלה הוקרן לקהל סרט שביימה נירית ירון, שתיעד את סימן טוב בימי האשפוז הראשונים שלו בטיפול נמרץ נוירוכירורגי. לאחר ההקרנה עלה המג"ד בהליכה לבמה, נתמך על-ידי הליכון, וזכה לתשואות ממושכות.

התרגשו ותרמו: יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות; עו"ד חנינא ברנדס, שהגיע עם ילדיו, בשעה שרעייתו ג'ני ברנדס נאלצה להיעדר מהאירוע עקב מחלה; מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח; יאיר סרוסי; שאול ואיריס אלוביץ'; אילן גרינבוים; ורדה ובעז דותן; הגר דגמי; ליזיקה ועמי שגיא, פרופ' יוסי וצביה גרוס, חיה ונחמיה למלבאום; אלי ויצחק רזין; אסנת ויעקב פרי, משה וסוזי לוי; ג'ניס ודני גילרמן; גבי ואתי רוטר; פנינה ומשה אדרי; סולנז' וליאון אדרי; אלונה ואלי ברקת; שמואל וענת פרנקל; פרופ' בנעד גולדווסר וענת טמיר; יורם אלטמן ויעל מילוא; תמי וחן למדן; דורון ספיר; בת שבע ומשה בובליל; רפי מהודר; חנה ובני פריזן; רוני מילוא; צביקה גיור; דוד פתאל; אפי ורוחלה רוזנהויז; יאיר לנדאו; ענת ואודי רובינשטיין; יוסי ויליגר; יורם ראב"ד; יוסי בכר; ניצה ויובל גביש; אורית אלסטר וגיל אגמון; עו"ד תמי ויהודה רוה; קובי רוגובין; צילה וגיורא ירון; רותי וגבי לסט; רותי ומשה קסטיאל; נוני ועמוס מלכא; אירית ומושיק תאומים; דרור יעקובי; יונל כהן; ראובן אדלר; תמי ואיל חומסקי; שרון ומודי כידון; מירה קינן; מצדה זאבי; ארנון אפק, המנכ"ל היוצא של משרד הבריאות היוצא; ואחרים.

רוטשטיין, גרינבוים ומאור / צילום: אביב חופי
 רוטשטיין, גרינבוים ומאור / צילום: אביב חופי

דורה בעננים

בשבוע שעבר (ד') התקיים בתל-אביב כנס המותגים והחדשנות, שיזמו ענני תקשורת וחטיבת המרצ'נדייז של תאגיד התקשורת העולמי ויאקום בישראל. בין הערוצים הבולטים של שתי החברות ניתן למצוא את Nickelodeon ,Nick Junior MTV ,Comedy Central וגם הפקות מקור כמו סדרות הנוער "שכונה" ו"החממה".

חטיבת המרצ'נדייז של ויאקום בישראל, שבראשה עומדת יעל ארד, המדליסטית האולימפית לשעבר, הביאה לנו את הצעצועים והמוצרים של דורה, בוב ספוג, צבי הנינג'ה ועוד.

השתתפו בכנס: אודי מירון, הבעלים ויו"ר של קבוצת ענני תקשורת; אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העיסקית של ebay ישראל; סיגל אורון, מנכ"לית Toys r Us; אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית משותף של קבוצת ענני תקשורת; ברטוש וויטק, סגן נשיא בכיר בויאקום ואחראי על טריטוריית ישראל; אלעד סונגו, סמנכ"ל קריאייטיב בענני תקשורת ומרצה בשנקר; ואחרים.

וויטק, אטלס-כץ,ארד ומירון / צילום: הילה אלקיים
 וויטק, אטלס-כץ,ארד ומירון / צילום: הילה אלקיים

פריחת הדובדבן בחיפה

עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה, אירח בסוף השבוע את שיגאו מאטסוטומי, שגריר יפן בישראל, ואת רעייתו קאורי מאטסוטומי, במסגרת פסטיבל יפן שנערך במלון דן כרמל חיפה, בשיתוף שגרירות יפן בישראל.

במהלך קבלת-הפנים נטעו השגריר ורעייתו, יחד עם מאור, עץ דובדבן יפני בגינת המלון. הפריחה המרהיבה של הדובדבן נמשכת תקופה קצרה מאוד, והיא בעלת חשיבות רבה בתרבות היפנית.

מאוחר יותר נהנו האורחים מארוחת ערב בסגנון יפני עם נגיעות ישראליות, שהכינו השף הפרטי של השגריר, שף אג'יאוקה, וערן גפן, שף המלון.

ולא רק אוכל היה בחיפה: אמו של השף אג'יאוקה, שמבקרת כעת בארץ, הכינה למשתתפי הארוחה 150 עגורים מקיפולי נייר (אורגמי).

הזוג מאטסוטומי ועדי מאור / צילום: סיון פרג'
 הזוג מאטסוטומי ועדי מאור / צילום: סיון פרג'

הכי רחוק מבת-מצווש

זהבה גלאון, יו"רית מרצ; ח"כ עליזה לביא; ורד סוויד, יו"רית הרשות לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי; השופטת בדימוס סביונה רוטלוי; וחברת הכנסת לשעבר נעמי בלומנטל היו בין האורחות והאורחים של בת-המצווה של מרכז רקמן לקידום מעמד האישה, שמוביל את העשייה לקידום זכויות נשים בתחום דיני המשפחה, שהתקיים בשבוע שעבר באוניברסיטת בר-אילן במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה.

בראש מרכז רקמן עומדת פרופ' רות הלפרין-קדרי, שמוכיחה שאפשר להיות גם דתייה אקדמאית וגם פמיניסטית. באירוע בת-המצווה הרצתה ד"ר בלו גרינברג מחלוצות הפמיניזם הדתי.

טעם שמיימי

לרגל פתיחת עונת התיירות, חברת התעופה יונייטד איירליינס השיקה תפריטים חדשים, שיצרו של שני השפים המדוברים אביב משה (מסה, קוואטרו) ומאיר אדוני (כתית, המזללה).

בתפריטים החדשים ניתן למצוא מנות כמו עוף צלוי על מצע של פולנטה תירס, בצל ופטריות, בלינצ'ס גבינה וגרירת תפוז עם צימוקים וחמוציות, מוס פיסטוקים וטארט וניל עם אננס.

אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אמר כי "השותפות קולינרית הטביעה את חותמה על רמת התפריטים הגבוהה מחד, ועל ציפיותיהם של הנוסעים מאידך".

אגב, נוסעי מחלקת תיירים ימשיכו להתלבט בין צ'יקן לביף, שכן התפריטים החדשים יוגשו רק במחלקת היוקרה של החברה.

משה, פרידמן ואדוני / צילום: תמר מצפי
 משה, פרידמן ואדוני / צילום: תמר מצפי

אוזן לכותל

הרב שמואל רבינוביץ', רב הכותל, התארח באירוע "אקטואליה ותרבות", שהתקיים בשבוע שעבר בבית הדיור המוגן "רמת תמיר" בירושלים.

רבינוביץ' ציין כי כבר בימים אלה עמלים על חגיגות היובל לאיחוד ירושלים, שיחול רק בעוד כשנתיים, וכי הממשלה צפויה להקצות מאות מיליוני שקלים להמשך עבודות חיזוק הכותל המערבי ומנהרות הכותל.

את רבינוביץ' אירח הלל לייבוביץ', מנכ"ל רמת תמיר.

לייבוביץ’ ורבינוביץ’?/ צילום: מורג ביטון
 לייבוביץ’ ורבינוביץ’?/ צילום: מורג ביטון

חגיגה של כדורגל

מזל טוב לאבי ומאיה נמני, שחגגו אמש (א') בר-מצווה לבנם עילי במתחם האירועיםAVENUE שבקריית שדה התעופה. את האירוע הפיקה אירית רחמים, שהייתה נשואה בעבר אף היא לכדורגלן.

הגיעו לצפות באייל גולן ובאתניקס: מאיר שמיר; יענקל'ה שחר; איזי שרצקי; עופר עיני ורעייתו רווית דום, שבוודאי עלץ במיוחד אחרי דחיית ההחלטה להרחיק את ישראל מפיפ"א; ניר חפץ; רוני מאנה; אלונה ברקת; ואחרים.

עופר עיני ורוית דום?/ צילום: פאביאן קולדרוף
 עופר עיני ורוית דום?/ צילום: פאביאן קולדרוף