מקסין פסברג נותנת השראה, ערן שריג פורש

וגם: מיהם אנשי העסקים שהקפידו להתעדכן בחידושי האופנה של רנואר לקיץ הקרוב?

מי השופט הבכיר שמונה לשותף במשרד עורכי דין?

משרד גולדפרב-זליגמן מצרף שותפים חדשים, בהם גם שופט כדורסל

משרד גולדפרב-זליגמן מרחיב את שורותיו, מצרף 4 שותפים חדשים לפירמה ומקדם 10 עורכי דין למעמד עורכי דין בכירים.

השותפים החדשים הם עורכי הדין ארז גוריון, ספי זילברשטיין, ענבל פרצ'יק, המומחים ענייני נדל"ן; ועו"ד פלורנס לימור-שחם, שמתמחה במשפט מסחרי ובדיני תאגידים.

מתברר כי אחד השותפים החדשים הוא בעצם... שופט. בזמנו הפנוי משמש עו"ד גוריון כשופט כדורסל בליגת העל בישראל, תפקיד אותו הוא ממלא כבר מאז שנת 2004, והוא אף שופט בינלאומי משנת 2010.

את קריירת "השיפוט" החל גוריון כבר כתלמיד תיכון. בין המשחקים בהם שפט מאז: גמר האליפות של ליגת העל לפני שנתיים, שני משחקי גמר גביע לגברים ומשחק גמר גביע לנשים. נקווה שהעובדה שהצטרף למשרד כשותף, תותיר לו זמן חופשי להמשיך ולמלא תפקיד זה גם בהמשך.

בראש משרד גולדפרב-זליגמן עומדים עורכי הדין אלי זהר ויודי לוי, והוא מתמחה בנושאים בהם שוקי הון והנפקות, דיני חברות, מיזוגים ורכישות. כעת, עם צירופם של השותפים החדשים, מונה המשרד לא פחות מאשר 80 שותפים.

פלורנס לימור-שחם, ארז גוריון, ספי זילברשטיין, ענבל פרצ'יק / דרור אברהמוב
 פלורנס לימור-שחם, ארז גוריון, ספי זילברשטיין, ענבל פרצ'יק / דרור אברהמוב

ברוש וברקוביץ' פותחים את העונה

מיהם אנשי העסקים שהקפידו להתעדכן בחידושי האופנה של רנואר לקיץ הקרוב?

לפני כחודש נחשף ב"גלובס" כי קרן אייפקס, בראשות זהבית כהן, מנהלת משא-ומתן לרכישת 50% מקבוצת רנואר, זאת, כך מוערך, לפי שווי חברה של 300-350 מיליון שקל. אתמול (ב') השקיעו בעלי רשת האופנה, אלי ברקוביץ' ויוסי ברוש, כמיליון שקל בתצוגת האופנה שערכו בגני התערוכה בתל-אביב.

לאירוע הגיעו אנשי עסקים רבים, בין אם כדי להתרועע עם עמיתיהם ובין אם כדי להתעדכן בחידושי האופנה לקיץ הקרוב. בחברת רנואר עדכנו את הנוכחים בחדשות האחרונות, ולא רק באלה שקשורות לקולקציה. סרג' דרעי, מנכ"ל החברה, הכריז כי החברה צמחה השנה ב-20% בהיקף המכירות, כאשר החנות הגדולה ביותר של הרשת תיפתח במהלך השנה הקרובה בקניון מלחה מקבוצת עזריאלי, על פני שטח של 800 מ"ר.

בין המתעדכנים נצפו: אריה שיבר, סמנכ"ל פיתוח ברנואר; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון ישראל; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני מליסרון; יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת GTLV, והסמנכ"ל דרור יונה; פאר נדיר, מנכ"ל קנדה ישראל; גיל גזית, מנכ"ל קניון הזהב; שמוליק בן-משה, מנכ"ל אלרוב ישראל; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב; אייל וייסמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל-אביב; צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה; שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב; וטל עמית, מנכ"ל עזריאלי חולון.

גיל גזית, אלי  ברקוביץ', אריה שיבר /  צילום: אלירו אביטל
 גיל גזית, אלי ברקוביץ', אריה שיבר / צילום: אלירו אביטל

אחרי ניר גלעד: גם ערן שריג פורש מהחברה לישראל

שריג, המכהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי, פורש גם מתפקידו כחבר דירקטוריון בכיל

החברה לישראל נפרדת מבכיר נוסף. שבוע בלבד אחרי שניר גלעד, מנכ"ל החברה לישראל, הודיע על פרישתו, מודיע סמנכ"ל הפיתוח העסקי בחברה, ערן שריג, כי גם יוצא לדרך חדשה.

שריג, הפורש גם מדירקטוריון החברה-הבת כיל, נהנה, כמו יתר בכירי החברה לישראל, ב-2014 מתגמולים רחבי-היקף שחלקם ניתנו על-ידי בעל השליטה עידן עופר, בעקבות פיצול החזקותיה של החברה לישראל.

בסיכום 2014 עלות היקף התגמולים של שריג הצטבר ל-11.7 מיליון שקל. כמחצית מהסכום (5.8 מיליון שקל) הוענק לו כמענק מיוחד על-ידי עופר עם השלמת הפיצול, והיתרה על-ידי החברה לישראל, שם הוא נהנה בין היתר משכר שנתי בעלות של 1.5 מיליון שקל ומתגמול מנייתי של 2.8 מיליון שקל.

מקסין פסברג נותנת השראה

מנכ"לית אינטל העניקה עצות אישיות למתפחות בחברות הרב-לאומית בישראל

במהלך השבוע שעבר נערך במשרדי קודאק האקתון מיוחד למפתחות בחברות ההיי-טק הבינלאומיות בישראל, אותו יזם וערך האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI). בהאקתון השתתפו 35 נשים ממרכזי הפיתוח של אינטל, מיקרוסופט, HP, מארוול, eBay, קודאק, סימנס, סיטי, מוטורולה ו-GM.

לאירוע ה"דמו דיי", שנערך ביום חמישי האחרון, הגיעו שלל בכירי החברות, בהם גם מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא באינטל העולמית.

פסברג, שעברה בין הצוותים, יעצה ואף החוותה דעה אישית ומקצועית על המוצרים שפיתחו. במהלך האירוע היא שבה וביקשה מכלל המשתתפים לדייק ולהפסיק לכנות את חברות הצוותים "בנות" - אלא "נשים". היא אף טרחה ותיקנה את מי ששגה. לדבריה, השימוש במילה "בנות" מפחית מערכן. 

עוד השתתפו באירוע: רפי מרגליות, סגן נשיא בכיר ומנהל מרכז הפיתוח של HP בישראל; יואב הוכברג, מנהל תכנון אסטרטגי באינטל ישראל; יוסי מיוחס, מנכ"ל מארוול ישראל; עינב אהרוני-יונס, מנכ"לית קודאק ישראל; דורון נג'ר, מנהל מרכז המו"פ של מוטורולה סולושנס בישראל; יוסי בן-שושן, מנהל מרכז המו"פ של Dell בישראל; ארז צור, יו"ר משותף ב-IATI; וקרין מאיר-רובינשטין, מנכ"לית הארגון.

מתיחות באשדוד

מתחם הקניות בעיר מתמודד בתחרות בינלאומית

תקווה לגאווה מקומית? ישראל מופיעה ברשימת המועמדים הסופיים לשלב הגמר בתחרות מרכזי הקניות הטובים ביותר שמארגן ICSC, הארגון הבינלאומי לקמעונאות.

במסגרת זו הגיעה אתמול משלחת מיוחדת מטעם הארגון בכדי לבקר ולסייר במתחם הקניות המועמד - ביג פאשן אשדוד. יו"ר הארגון האירופי, ג'ואו קוריאה סמפאיו, שזה ביקורו הראשון בארץ הקודש, העיר כי הוא מתרשם בעיקר מהיצע מתחם האימהות, מחדרי ההנקה שבקניון, כמו גם מהגינון שמסביבו. לדברי חברי המשלחת, מדובר בסטנדרטים שאינם מקובלים אפילו באירופה.

בהקמתו של המתחם, שנפתח לפני שנה, הושקעו 350 מיליון שקל, ושוויו כיום נאמד בלמעלה מחצי מיליארד שקל.

תחרות AWARDS ICSC פתוחה בפני כל פרויקט קמעונאות שנבנה בין 1 ביולי 2013 ל-30 ביוני 2015 ובפני מרכזי קניות שפעלו לפני שנת 2010. ההחלטה על המתחם הזוכה תתקבל ב-18 באפריל במילאנו, איטליה. בכדי לזכות בתואר הנכסף, ביג פאשן אשדוד יצטרך לעקוף את המועמדים האחרים ממדינות טורקיה, פורטוגל, גרמניה, צרפת, דנמרק, אסטוניה, הולנד, איטליה ובריטניה.

עוד השתתפו בסיור: ברברה טופולסא, שופטת בתחרות; חי גאליס, סמנכ"ל ביג מרכזי קניות; ג'ואו חוריאה סמפאיו, יו"ר ICSC, וסגנו, רוברטו פפארסה; ואיתן בר-זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות.