מותג הקומסטיקה בנפיט מסן פרנסיסקו מגיע לישראל

המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy

חברת הקוסמטיקה בנפיט / שאטרסטוק
חברת הקוסמטיקה בנפיט / שאטרסטוק

בנפיט (Benefit), מותג הקוסמטיקה מסן פרנסיסקו, מגיע לישראל ויחל להימכר בחנויות הדיוטי פרי. המוצרים של המותג החדש יחלו להימכר בישראל בסוף יוני הקרוב, מה שכולל גם את הקולקציות הרגילות וגם את המוצרים המוקטנים.

ומה לגבי המחיר? לדברי עדי מזרחי-שרקון, סמנכ"לית השיווק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, "המחירים עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה". היא ציינה בשיחה עם "גלובס" כי "בשנים האחרונות המגמה היא שהקהל הישראלי טס יותר ויותר, כך שהממוצע השנתי של ביקורים בדיוטי פרי עומד על למעלה מפעמיים, ולכן התפקיד שלנו לחדש בכל ביקור נהיה חשוב יותר".

בנפיט משווקת את מוצריה בכ-2,000 נקודות מכירה בלמעלה מ-30 מדינות, והיא למעשה חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy. לתאגיד LVMH יש כ-60 חברות-בנות המייצרות מגוון של מותגי יוקרה.

הצעד הזה מתרחש על רקע התחזקות התחרות בין רשתות הפארם בישראל, שכללה גם חיזוק של מחלקות הקוסמטיקה שמהוות תחרות ישירה לדיוטי פרי; שופרסל שרכשה את רשת הפארם Be (לשעבר ניו-פארם) וציידה אותה במגוון מותגי איפור וטיפוח שלא פעלו קודם בישראל; וסופר-פארם שגייסה שותף חדש - ג'ורג' חורש - ושמה דגש על יבוא עצמאי של מותגים חדשים בתחום הקוסמטיקה.

"התחרות הקמעונאית העזה אינה פוסחת על אף שחקן בתעשייה. גם בדיוטי פרי הבינו שלהיות שחקן מחיר זה לא מספיק, ועל-מנת להוות אלטרנטיבה עליהם לחדש ולרגש באופן שוטף", מציינת דנרה וולט, מומחית לתעשיית הקוסמטיקה. לדבריה, "המותג בנפיט מהווה חיזוק למסר העדכני והדינמי אותו הם מבקשים להעביר. זהו מותג שנהנה מפופולריות גוברת בעשור האחרון עם כ-10 מיליון עוקבים באינסטגרם ומזוהה עם טרנדים בולטים כמו למשל איפור גבות".