אחרי סאגת הקו הירוק: Airbnb משיקה אתר ואפליקציה בעברית

מהיום כל הפלטפורמה של Airbnb תהיה נגישה בעברית, לרבות עמודים הכוללים רשימות של אלפי נכסים ותוכן המסביר כיצד לטייל או לארח עם Airbnb • "הפלטפורמה מראה מחויבות כלפי הקהילה הבינלאומית באמצעות לוקליזציה של אתר האינטרנט ואפליקציות המובייל"

Airbnb / צילום: דאדו רוביק, רויטרס
Airbnb / צילום: דאדו רוביק, רויטרס

אחרי שנגמרה סאגת הנכסים שמעבר לקו הירוק, כשפלטפורמת השכרת הדירות לטווח קצר Airbnb נסוגה מכוונתה להוציא נכסים ממאגריה, מודיעה היום (ד') החברה על השקת האתר והאפליקציות בשפה העברית. "הפלטפורמה מראה מחויבות כלפי הקהילה הבינלאומית באמצעות לוקליזציה של אתר האינטרנט ואפליקציות המובייל", נמסר מהחברה.

וכך, מהיום כל הפלטפורמה של Airbnb תהיה נגישה בעברית, לרבות עמודים הכוללים רשימות של אלפי נכסים ותוכן המסביר כיצד לטייל או לארח עם Airbnb.

Airbnb פועלת בישראל מאז 2009. לפי נתוני החברה, בין נובמבר 2017 ועד נובמבר 2018 הוזמנו בישראל דרך  Airbnb כ-22,000 מקומות לינה, כשהמארח זכה להכנסה של ממוצעת של יותר מ-10,000 שקל. 

באותו פרק הזמן (נובמבר 2017 עד נובמבר 2018) הזמינו 519,200 תיירים ישראלים כ-949,100 לינות באמצעות Airbnb, זאת במסגרת 210,000 נסיעות בסך-הכול, לרבות תנועה מקומית ובינלאומית.

לפי Airbnb, היעדים המובילים בקרב התיירים הישראלים בעולם היו איטליה, ארה"ב, צרפת, ספרד ויוון.