מה חשבו צופי ערוץ 13 על הזוג המלכותי החדש של החדשות?

אחרי הצטרפותו של אודי סגל, כמה מצופי חדשות 13 היו מעדיפים שתמר איש-שלום תמשיך להגיש את המהדורה כמגישה יחידה? • וגם: תגידו מזל טוב למנכ"ל החדש של חברת אלרון

אודי סגל (מימין), תמר איש־שלום ויעקב אילון / צילומים: אביב חופי, ענבל מרמרי, יוסי כהן
אודי סגל (מימין), תמר איש־שלום ויעקב אילון / צילומים: אביב חופי, ענבל מרמרי, יוסי כהן

 

הסיפור המרכזי

עם מעבר המהדורה המרכזית של חדשות 13 להגשה זוגית - במסגרתה הצטרף אודי סגל אל תמר איש-שלום, ערכו בחברת גיאוקרטוגרפיה "סקר בחירות" ובדקו בשבוע שעבר מה חושב על כך הציבור. מהסקר עולה כי 44.3% מצופי מהדורת החדשות של ערוץ 13 (שיש להם דעה בנושא) היו מעדיפים שאיש-שלום תמשיך להגיש את המהדורה לבד.

מעבר לכך, אם כבר מביעים העדפה למהדורה זוגית, נראה כי שיעורי ההעדפה ליעקב אילון גבוהים מאלה של אודי סגל (39% לעומת 16.8%).

לאחרונה נחשף ב"גלובס" כי בחברת החדשות שוקלים לעבור להגשה זוגית במהדורה ולצרף את אודי סגל, שתוכניתו "לפני החדשות" זכתה לאהדה גדולה. המהלך יצא לדרך ערב הבחירות ביחד עם השקת האולפן החדש של הערוץ.

נציין כי המחקר נערך בקרב 587 גברים ונשים, גולשי אינטרנט בגילאי 18 ומעלה, שהם מדגם מייצג של האוכלוסייה, לרבות בחברה הערבית.

מצנח הזהב

ירון אלעד, המכהן כסמנכ"ל הכספים של אלרון, זרוע ההשקעות הטכנולוגיות של קבוצת אי.די.בי, מונה למנכ"ל החברה, תפקיד אותו הוא מתחיל בימים אלה. אלעד מחליף את ארי ברונשטיין, שהודיע בחודש דצמבר האחרון לדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו, בתום עשר שנים בחברה.

העזיבה של ברונשטיין הצטרפה לעזיבות נוספות שנרשמו באחרונה בקבוצת החברות שבשליטת אדוארדו אלשטיין, כשהאחרונה בהן הייתה עזיבתו של עמי אראל, יו"ר סלקום. מאלשטיין נמסר כי הוא מוקיר תודה על ההזדמנות שניתנה לו לעבוד עם ברונשטיין, והוא הודה לו על הישגיו. "אני משוכנע שאלעד מביא את הגישה הנכונה, היכולת והתשוקה להוביל את אלרון לעשור הבא", הוסיף אלשטיין.

דרור מורד הוא המנכ"ל החדש של מרכז הכנסים ומועדון הספורט כפר המכביה. מורד, ששימש בעברו בין היתר כמנכ"ל שטראוס מים ישראל, יחליף בתפקיד את יורם אייל, שכיהן כמנכ"ל כפר המכביה במשך 35 שנה, ופרש לגימלאות.

חדשות טובות

ביו-רפואה לילדים: "עמותת אופנים" פונה לילדים בבתי ספר יסודיים בפריפריה, ומציעה להם תוכניות העשרה בתחום, כאשר הלימודים מתקיימים באוטובוסים שהוסבו למעבדות ניידות. ואולי הם יפתחו חיסון לקורונה?

הכלכלה החדשה

מרכז השירות והתמיכה של סלקום בדיזנגוף סנטר הצטמצם לטובת חנות לסיגריות אלקטרוניות ומשאפים לקנאביס. 

הקטינה שאיפות

גיוס המונים במקום הנפקה בטורונטו: חברת הקנאביס BOL שאיפה לחיים, שבהנהלת תמיר גדו, שייסד אותה יחד עם שותפו חגי הילמן, החליטה לשנות את הדרך שבה היא תגייס הפעם כספים. החברה אשר ביקשה בקיץ האחרון לבצע הנפקה בקנדה לפי שווי של מיליארד דולר, ולגייס בה סך של מעל 100 מיליון דולר, שינתה כיוון בעקבות אי הצלחת ההנפקה ההיא. 

משום כך החברה יצאה לגיוס ממשקיעים פרטיים באמצעות מועדון המשקיעים Ourcrowd. ולא רק הדרך שונה מהמתוכנן בתחילה, אלא גם היעד צנוע הרבה יותר הפעם, והיא תסתפק ב-35 מיליון דולר בלבד.

הגיוס יבוצע בצורה של חוב בריבית של 8%, שיצטרף לחוב שנטלה החברה בהיקף של 30 מיליון דולר מחברת עמיר שיווק וליאון קופלר, מנכ"ל סופר פארם. החוב יומר למניות אם החברה תצליח בסופו של דבר להנפיק בבורסה בינלאומית, כאשר שווי החברה לצורך ההמרה הוא 225 מיליון דולר.

כעת מצגת החברה כבר אינה מתייחסת ל-BOL שאיפה לחיים כבעלת פוטנציאל להיות "חברת הקנאביס הגדולה בעולם", אלא רק "אחת החברות המובילות".  

גלי וינרב