דאבל ווינר: פלאפון - הפרסומת הזכורה וגם האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: פלאפון 5G בכיכובם של חנן בן ארי ויהודה לוי הצליחה לעשות מה שלא עושות הרבה פרסומות • הקמפיין של מזרחי טפחות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

חנן בן ארי ויהודה לוי בקמפיין החדש לפלאפון / צילום: הערוץ הרשמי של פלאפון
חנן בן ארי ויהודה לוי בקמפיין החדש לפלאפון / צילום: הערוץ הרשמי של פלאפון

הפרסומת של פלאפון לשירות ה-5G, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (5.7%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות (העומד על 9.6%).

מעבר לכך, הפרסומת כבשה גם את פסגת מדד הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה הגבוהים ב-14% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.6%.

סמכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם, מציין כי: "אף על פי שכמעט ולא הייתה באוויר במהלך השבוע החולף, הצליחה פלאפון 5G בכיכובם של חנן בן ארי ויהודה לוי, לעשות מה שלא עושות הרבה פרסומות, ולקטוף את הדאבל הנכסף; הפרסומת הכי זכורה והכי אהובה באותו השבוע. הפרסומת לוקחת למעשה את תופעת ה"שירסומת" צעד אחד קדימה, ולא רק שמשלבת מילים חדשות לשיר המוכר "אם תרצי" של חנן בן ארי, אלא מציגה ורסיה נוספת לקליפ המקורי, הפעם בתוספת של יהודה לוי כפרזנטור המרכזי".

הקמפיין של מזרחי טפחות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.5 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 532 (בהשוואה ל-510 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-43 מיליון שקל ( זהה לשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.