בית ספר לניהול בעידן כאוטי: המומחים מסבירים איך עושים את זה נכון

היום כבר ברור: גם את החזרה לשגרה אחרי הקורונה, נצטרך להמציא מאפס. מה שהיה הוא לא שיהיה, והעתיד מלא בהזדמנויות אך גם באתגרים • כינסנו 14 יועצים, מומחים, אנשי מקצוע ואקדמאים שיענו על שאלה אחת: איך מנהלים את זה נכון?

בית ספר לניהול בעידן כאוטי / צילום: Shutterstock
בית ספר לניהול בעידן כאוטי / צילום: Shutterstock

שיעור ראשון: איך מדיניות הכלה וגיוון יכולה לחזק ארגון

ד"ר גלית דשא, מומחית להטמעת תהליכי הכלה וגיוון, מסבירה מדוע מדיניות גיוון היא לא רק אמצעי שיווקי או כלי חברתי, אלא גם צעד אמיתי לחיזוק הארגון. לכתבה המלאה לחצו כאן

שיעור שני: איך מייצרים חשיבה יצירתית?

ד"ר גווין סאס, דיקן בית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למנהל, מסביר איפה מערכת החינוך טועה ואיך באמת אפשר לייצר חשיבה יצירתית. לכתבה המלאה לחצו כאן 

שיעור שלישי: איך האקוסיסטם יכול לעזור לנו לחזור לשגרה?

פרופ' דפנה קריב, חוקרת בבי"ס אדלסון ליזמות, המרכז הבינתחומי הרצליה, על החזרה לשגרה באמצעות האקוסיסטם הארגוני. לכתבה המלאה לחצו כאן

שיעור רביעי: איך לפתח ולשמר שחקני נשמה בארגון?

מעין גנות, מרצה ומנחת סדנאות, מנכ"לית חברת innerstar, מספרת מה אפשר ללמוד ממלון יפני אחד על שחקני נשמה בארגון. לכתבה המלאה לחצו כאן 

שיעור חמישי: איך גורמים לעובדים לאזן בין בית לעבודה ולמה זה מביא תוצאות?

מלי אלקובי, מייעצת לארגונים בתחום איזון בין עבודה לחיים פרטיים, מספרת מה אפשר ללמוד מהאוסטרלים על הדרך לאזן בין חיים לעבודה. לכתבה המלאה לחצו כאן

שיעור שישי: איך מסתגלים לניהול בעולם של הפרעה

ניל"י גולדפיין, משנה למנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG, מספרת על המנהל היעיל שקיבל שיתוק מקצועי בקורונה ומסבירה איך מסתגלים לניהול בעולם של הפרעה. לכתבה המלאה לחצו כאן 

שיעור שביעי: סוד המולטי-טסקינג - איך להתמודד עם ריבוי המשימות?

עודד זוהר, יועץ ארגוני ומומחה למולטי-טסקינג, מגלה שריבוי משימות זו לא ברכה אלא דווקא קללה ומסביר איך כדאי להתמודד עם התופעה. לכתבה המלאה לחצו כאן

שיעור שמיני: המדריך למעסיקי עובדים בני דור ה-Z

נועה הילזנרט, מרצה על דור ה-Z, מסבירה מה חשוב לדעת כשמעסיקים את בני הדור שלה, איך לגרום להם לרצות להישאר במקום העבודה - ומה חשוב להם במיוחד אחרי הקורונה. לכתבה המלאה לחצו כאן

שיעור תשיעי: איך "הביחדנס" יכול להועיל לעסקים?

רונן גפני, פילוסוף עסקי ויזם, מסביר מה אפשר ללמוד מהגישה החדשנית של לגו וכיצד האקוסיסטם יכול לתרום לעסקים. לכתבה המלאה לחצו כאן

שיעור עשירי: איך מתחרים יכולים לשתף פעולה?

סמדר תדמור, יועצת ארגונית ויזמת ומנכ"לית ConnAction HR, מסבירה מה היתרונות של קואופטיזם וכיצד יכולים מתחרים לשתף פעולה. לכתבה המלאה לחצו כאן

שיעור אחד עשר: איך להחזיר את הארגון מפעילות משברית לפעילות שגרתית

ישי פרנקל, מנכ"ל האוניברסיטה העברית וסגן נשיא באינטל לשעבר, מסביר איך לחזור לפעילות שגרתית ולהפוך את המשבר לנקודת המקפצה של החברה. לכתבה המלאה לחצו כאן   

  

שיעור שניים עשר: איך מחזקים את החיבור של העובדים בעידן היברידי?

פרופ' יונתן סמילנסקי, המנהל האקדמי של המרכז לניהול קריירה בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, על הדרך הנכונה לחבר עובדים בעידן היבריד של עבודה מהבית ומרחוק. לכתבה המלאה לחצו כאן

 

שיעור שלוש עשרה: איך לקיים ישיבות וירטואליות רבות משתתפים?

עדי באריל, יועצת שיווק ותקשורת, מסבירה מהי הדרך הנכונה והטובה ביותר לקיים ישיבות וירטואליות והיברידיות רבות משתתפים. לכתבה המלאה לחצו כאן


שיעור ארבע עשרה: איך מתרגמים את המציאות החדשה להזדמנויות עסקיות?

פרופ' ניראון חשאי, ראש תוכניות ה-MBA בבי"ס אריסון למינהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה, מסביר כיצד אפשר לאתר הזדמנויות עסקיות בזמן משבר. לכתבה המלאה לחצו כאן