קבוצת הרכיבה שלי

טל ברנוח, מייסד ושותף מנהל בקרן ההון סיכון דיסרפטיב, מספר על המסורת שלו בכל שבת בבוקר: "העובדה שיש קבוצה של חברים שמלווה אותך לאורך החיים היא תמצית החברות הישראלית" • מה ישראלי בעיני, פרויקט מיוחד   

"כבר עשר שנים, מדי שבת בשעה שבע בבוקר, אני וארבעה חברים יוצאים לשעתיים של רכיבה על אופניים. בחורף אנחנו רוכבים לאורך הים, מהרצליה דרך געש ועד וינגייט, עוצרים בקפה געש, וחוזרים הביתה. בתקופות של סגר אנחנו מסדרים ארגזים ליד תחנת הדלק, ומביאים קפה, מים ושוקולד מאלונית. מדברים על פוליטיקה, על מה שקורה במדינה, על החיים. בקיץ אנחנו רוכבים לכיוון פארק הירקון או יפו, עוצרים בקפה יוליה בנמל תל אביב וחוזרים.

קבוצת הרכיבה / צילום: תמונה פרטית
 קבוצת הרכיבה / צילום: תמונה פרטית

"התחלנו את הקבוצה כשני חברים טובים, וכל אחד הביא חברים נוספים. מאז כבר עשר שנים זה ההרכב, והוא לא משתנה. כל אחד מאתנו מגיע מתחום עיסוק אחר - ביטוח, רפואה, טכנולוגיה, עסקים - וכולנו בגילים דומים, בני 50 פלוס. החברותא הזו שיש בינינו, מה שאני קורא לו סחבקייה, היא דבר מאוד ישראלי בעיניי.

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

"העובדה שיש קבוצה של חברים שמלווה אותך לאורך החיים, שתומכת ומחזקת ברגעים קשים, שנפגשת גם מחוץ לרכיבה יחד עם בנות הזוג, היא תמצית החברות הישראלית. רואים את זה גם עם חברים מהתיכון או מהצבא. בקבוצת הרכיבה שלנו זה לא חשוב מה אתה עושה ומהם ההישגים, אתה לא צריך להוכיח כלום. פשוט להיות".