ריטיילורס צפויה לקבל את זיכיון מותג הנעליים קונברס בישראל

אם המו"מ יבשיל, ריטיילורס מקבוצת פוקס תקבל את זכויות הייצוג הבלעדיות של המותג קונברס בארץ לתקופה של כ-4.5 שנים • זכויות הייצוג יכללו מכירה סיטונאית ופעילות בערוצי שיווק ומכירה נוספים • קונברס מפורסמת בעיקר בגלל המותג אול סטאר

נעליים של המותג קונברס / צילום: Shutterstock
נעליים של המותג קונברס / צילום: Shutterstock

חברת ריטיילורס  צפויה לקבל לידי את הזכויות לייצג את מותג הנעליים קונברס (Converse) בישראל. אם המשא-ומתן שמתנהל בין שתי החברות יבשיל, ריטיילורס תקבל את זכויות הייצוג הבלעדיות של המותג קונברס בארץ לתקופה של כ-4.5 שנים. זכויות הייצוג יכללו מכירה סיטונאית ופעילות בערוצי שיווק ומכירה נוספים כפי שיסוכמו בין הצדדים.

רשת חנויות הספורט ריטיילורס נמצאת בשליטת קבוצת פוקס . הרשת מאגדת את פעילות תחום הספורט של הקבוצה, לרבות פעילות חנויות נייקי בישראל, בקנדה וברחבי אירופה, פעילות רשת החנויות פוט לוקר בישראל ובאירופה ופעילות הרשת שהקימה קבוצת פוקס, דרים ספורט.

בחודש מאי השנה השלימה ריטיילורס הנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב לפני שווי של 2.5 מיליארד שקל, כיום שוויה נאמד ביותר מ-3 מיליארד שקל. החברה מפעילה 126 חנויות (לעומת 89 שהפעילה ברבעון השני של 2020), מתוכן 73 חנויות פוט לוקר, 43 חנויות נייקי ו-10 חנויות דרים ספורט. המחזור של הרשת לרבעון השני של 2021 עמד על 423 מיליון שקל.

חברת הנעליים קונברס נוסדה ב-1908 בארה"ב. כיום משווקת את מוצריה בישראל חברת MSG. מאז 2003 הפכה קונברס, שמפורסמת בעיקר בעקבות המותג אול סטאר, לחברה-בת של נייקי (ומכאן החיבור לקבוצת פוקס). מטה החברה ממוקם בבוסטון, מסצו'סטס (ארה"ב).

בריטיילורס מדווחים כי "ככל שמשא-ומתן כאמור יבשיל לכדי עסקה בין הצדדים, החברה רואה בכך צעד משמעותי נוסף במימוש האסטרטגיה שלה להרחבת מגוון מותגיה של החברה והרחבת פעילותה לערוצי שיווק סינרגטיים נוספים".

לאחרונה דיווחה ריטיילורס על רכישת השליטה (51%) ברשת אנרג'ים בתמורה ל-32.75 מיליון שקל. אנרג'ים, שהוקמה ב-1987, עוסקת ביבוא ובשיווק של ציוד ספורט וכושר.