נכנסת לתחום הגיימינג: נטפליקס משיקה שירות משחקים משלה

ענקית הסטרימינג מצטרפת אל עולם הגיימינג עם חמישה משחקי וידאו שיהיו זמינים בחינם למנויים, בשלב זה רק למשתמשי אנדרואיד

תפריט המשחקים של נטפליקס / צילום: יח''צ
תפריט המשחקים של נטפליקס / צילום: יח''צ

כבר זמן מה שנטפליקס שמה עין על שוק משחקי המחשב - הרווחי יותר מהקולנוע והטלוויזיה. החברה הודיעה היום (ד') על השקה של חמישה משחקי וידאו משלה, שיהיו זמינים למנויים ללא תשלום נוסף, בשלב זה על מכשירי אנדרואיד בלבד. בהמשך מתוכננים גם משחקים שיהיו זמינים למכשירי אפל.

חמשת המשחקים הראשונים יהיו קשורים לסדרות של נטפליקס, בהן בולטת מכולן הסדרה "דברים מוזרים" ("Stranger Things").

כבר בחודש יולי האחרון פורסם בבלומברג על כוונתה של נטפליקס להצטרף אל עסקי הגיימינג, כדי למשוך קהל נוסף וכן להציע משהו שלמתחרות שלה אין. ענקית הסטרימינג מפתחת את מסלול המשחקים הישיר שלה לאורך זמן, והיא ניסתה כבר את השירות הזה בפולין, באיטליה ובספרד. מהיום יוכלו משתמשים ברחבי העולם לבחור אחד מחמישה משחקים שיופיעו בשורת תפריט חדשה, והיו מוגנים, באמצעות קוד, מפני ילדים.

היצע המשחקים דליל ולא נוצץ, בינתיים, וחוץ מ-"Stranger Things", יהיו זמינים גם משחק הכדורסל "Shooting Hoops" וכן המשחקים "Card Blast" ו-"Teeter Up". בהמשך מתכננת נטפליקס לפתח פלטפורמות משחקים מתוחכמות יותר, כך שאפשר לצפות לכותרים שאפתניים הרבה יותר במורד הדרך.

נטפליקס  סיימה את הרבעון האחרון עם כמעט 214 מיליון מנויים, והמניה שלה עלתה ב-1% ל-687.68 דולר בניו יורק. מתחילת השנה עלתה המניה ב-26%, עד לסגירת המסחר ביום שני.