מיכל רבינוביץ' תגיש את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ "כאן 11"

רבינוביץ' תחליף את דוריה למפל בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור הציבורי • הגישה עד כה את מהדורת חדשות השבת ופעם בשבוע את חדשות הערב

מיכל רבינוביץ' / צילום: יח''צ
מיכל רבינוביץ' / צילום: יח''צ

העיתונאית מיכל רבינוביץ' תחליף את דוריה למפל בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור הציבורי "כאן 11".

רבינוביץ' הגישה עד כה את מהדורת חדשות השבת ופעם בשבוע את חדשות הערב. קודם לכן הגישה ברשות השידור את מהדורת חדשות השבת במשך כ-6 שנים והייתה המגישה הראשית של "מבט" בשנה האחרונה לסגירת רשות השידור.

רבינוביץ', שנחשבת לעיתונאית חרוצה, חתומה בשנים האחרונות על תחקירים וכתבות מגזין משמעותיות. לאחרונה חשפה את פרשת גל אוחובסקי והתקיפות המיניות - תחקיר שהצית את גל Me Too בקהילה הגאה והוביל לפתיחת חקירת משטרה נגד אוחובסקי. לאורך השנים הובילה רבינוביץ' משדרים מיוחדים והיא אחראית לכמה מהראיונות הפוליטיים המרכזיים ששודרו בתוכניות החדשות ב"כאן 11".

דוריה למפל הודיעה בתחילת יוני על כוונתה לפרוש מתאגיד השידור. נזכיר כי למפל הצטרפה לתאגיד השידור בתחילת 2019 כדי להחליף באופן קבוע את גאולה אבן-סער, שהודיעה שבועות ספורים לפני כן על פרישתה מהגשת המהדורה. למפל הצטרפה לתאגיד לאחר שהגישה במשך חמש שנים את "חדשות הלילה" בחברת החדשות של ערוץ 2. בחודשים מאז הודעתה של למפל נבחנו מספר אלטרנטיבות להחלפתה, בהן האפשרות להושיב על כיסא מגישת המהדורה את טלי מורנו או את רומי נוימרק.

רבינוביץ' מסרה היום (ב'): "זו זכות גדולה להתיישב על כיסא המגישה הראשית של השידור הציבורי, לצד צוות נפלא של נשות ואנשי חטיבת החדשות. אני מבטיחה שגם מכיסא זה אמשיך לקחת חלק בעשייה העיתונאית בשטח ולטפל בסיפורים החשובים, שרק שידור ציבורי חופשי וחזק יכול להביא לצופיו".

מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, ברוך שי, מסר: "מיכל היא מגישה מקצועית, מראיינת חדה ועיתונאית אמיצה. היא סללה את דרכה להגשת המהדורה בעבודה יסודית ונחושה, מהשטח, תוך שמירה על גב עיתונאי זקוף, צניעות ויושרה".

*** חזקת החפות: גל אוחובסקי הוא בגדר חשוד בלבד, לא הוגש נגדו כתב אישום, ועומדת לו חזקות החפות.