יניב פיינשניידר ימונה למנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA

כפי שנחשף בגלובס, יגאל ברקת, שניהל את המשרד בחמש השנים האחרונות, מונה לאחרונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים • יניב פיינשניידר שימש בתפקידו האחרון בתפקיד CMO בחברת WATERGEN ולפני כן שימש בתפקידי שיווק בנביעות, בטרה, בשטראוס ובטבעול

יניב פיינשניידר / צילום: יח''צ
יניב פיינשניידר / צילום: יח''צ

ימים ספורים לאחר המינוי של יגאל ברקת, מנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, מודיע הבוקר (א') בעלי המשרד רמי יהושע ללקוחות ולעובדים על מינויו של מנכ"ל חדש: לגלובס נודע כי לתפקיד מנכ"ל יהושע TBWA ימונה יניב פיינשניידר, ששימש בתפקידו האחרון בתפקיד CMO בחברת WATERGEN. מדובר בסטארט-אפ שבבעלות מיכאל מירילשוילי, שבו פותח מכשיר להפקת מים מהלחות באוויר. פיינשניידר הצטרף לחברה לפני כשנה, לאחר ששימש כסמנכ"ל השיווק של חברת נביעות. קודם לכן כיהן כמנהל השיווק של טרה (שתקציב הפרסום שלה נוהל עד לפני שנתיים ביהושע TBWA), וברזומה שלו יש גם תפקידי שיווק בשטראוס ובטבעול.

כפי שנחשף לראשונה בגלובס, יגאל ברקת, שניהל את יהושע TBWA בחמש השנים האחרונות, מונה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של הפועלים. בעלי משרד הפרסום רמי יהושע למד על המהלך בשלב מתקדם יחסית, לפני כשבועיים, ומאז ניסה למצוא מנכ"ל חדש למשרד הפרסום.

בעבר לקח יהושע חלק פעיל בניהול המשרד, אולם בחודשים האחרונים, בעקבות תחקיר על התנהגות לא הולמת שלו שהתפרסם באתר "המקום הכי חם בגיהינום", החליט יהושע לצאת ממעורבות בניהול השוטף של המשרד, והאחריות כולה עברה לברקת - וכעת תועבר לפיינשניידר.

מינוי נוסף במשרד הוא זה של קורן ווייס לתפקיד מנהל קריאטיב ראשי. ווייס מונה לפני כשנה וחצי לתפקיד סמנכ"ל קריאטיב במשרד הפרסום בלאנקו, לאחר שהיה מנהל קריאטיב ביהושע וקודם לכן במקאן.

נזכיר כי גם בתחום הקריאטיב עבר המשרד בחודשים האחרונים טלטלות: בשנים האחרונות נוהל הקריאטיב על-ידי שני אנשים: מאיה שרן, שכיהנה כ-6 שנים בתפקיד סמנכ"לית הקריאטיב, ואור לביא. בתחילת השנה הודיעה שרן על כוונתה לעזוב את המשרד ובהמשך הצטרפה בהמשך למשרד הפרסום D-SAY כמנהלת קריאטיב ראשית ושותפה. ביהושע הודיעו אז כי לא ימנו מנהל קריאטיב נוסף.