מרב בטיטו | בלעדי

מרב בטיטו עוזבת את מיזם הטלוויזיה "רלוונט" של ניר צוק

מתחילת המיזם הייתה בטיטו בין הטאלנטים המזוהים עמו • לא ברור מה הסיבות לכך שהיא עוזבת, אולם כבר עכשיו התוכנית "פנדורה" אותה הגישה אינה מוצגת בעמוד הבית של אפליקציית "רלוונט"

מרב בטיטו / צילום: יונתן בלום
מרב בטיטו / צילום: יונתן בלום

עזיבה משמעותית במיזם הטלוויזיה של ניר צוק: לאחר תשעה חודשים, העיתונאית מרב בטיטו החליטה לסיים את עבודתה ב"רלוונט".

תוכנית האקטואליה היומית של בטיטו (54) נקראה "פנדורה" ושודרה מיומו הראשון של המיזם. במהלך התקופה הופקו כ-100 תוכניות שעסקו בנושאים פוליטיים וחברתיים. 

מיזם התקשורת "רלוונט" של ניר צוק הושק בזמן המלחמה, וכבר מבטל תוכניות
בלעדי | לאחר 22 שנה: הבכיר שעוזב את קבוצת ידיעות אחרונות

מתחילת המיזם הייתה בטיטו בין הטאלנטים המזוהים עמו, כעיתונאית בכירה שמחזיקה גם בניסיון טלוויזיוני. לא ברור מה הסיבות לכך שהיא עוזבת את התפקיד, אולם כבר עכשיו התוכנית "פנדורה" אינה מוצגת בעמוד הבית של אפליקציית "רלוונט".

המיזם של ניר צוק, המנוהל על-ידי אנשי תקשורת בכירים, בהם טלי בן עובדיה, מודי פרידמן, שילה דה בר וליאור שליין, עלה לאוויר בחודש נובמבר האחרון בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.

זה קרה בעיצומה של המלחמה, משום שב"רלוונט" הבינו כי קשה להחזיק סוללה של אנשי תקשורת דעתניים מבלי לאפשר להם לפעול. עם זאת, ההשקה הייתה שקטה.

התחלת השידור הוכרזה בהודעת מייל, ומאז נמצא המיזם בתקופת הרצה, שבמהלכה הוא מקודם בקמפיינים דיגיטליים. זאת מאחר שאין לו אפיק בטלוויזיה הלינארית, אלא רק בשירותי OTT - משמע, הוא משודר על גבי פלטפורמה אינטרנטית ובאפיק 22 בממירי yes.

הערוץ מתפאר בכך שלא מתקיימים בו שידורים חדשותיים מסורתיים, אלא תוכניות מיוחדות, ביתיות או עם טוויסט מרכזי. מלבד זאת, בערוץ נוהגים להכין קטעי שידור המיועדים לדיגיטל וחתוכים בזמנים קבועים לפי מידת העניין.

מטלי בן עובדיה נמסר בתגובה כי "מרב, בכישרונה הגדול ובעשייתה העיתונאית, תרמה רבות להקמת 'רלוונט'. אני מאחלת לה הצלחה ענקית".

בטיטו עצמה מסרה כי היא "מבקשת להודות לצוות הנפלא ב'רלוונט' על תקופה מרגשת ועל ההזדמנות לקחת חלק בטלוויזיה של המחר".