התקלה בוולט תוקנה: שירות המשלוחים פועל כסדרו

בשעות הצהריים, משתמשי וולט קיבלו עם פתיחת האפליקציה הודעה לפיה השירות אינו זמין • כעבור כשעתיים התקלה טופלה

שליח של וולט / צילום: שלומי יוסף
שליח של וולט / צילום: שלומי יוסף

התקלה הגלובלית באפליקציית המשלוחים וולט תוקנה, ושירות המשלוחים שב לפעול כסדרו. זאת לאחר שבשעות הצהריים, לקוחות שנכנסו לאפליקציה קיבלו הודעה בה נכתב: "שימו לב - לצערנו אנו חווים תקלה גלובלית שמונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות כרגע, מתנצלים על חוסר הנעימות".

הודעת התקלה באפליקציית וולט
 הודעת התקלה באפליקציית וולט

בתגובה לתקלה בוולט, באפליקציה המתחרה תן ביס העלו היום (ה') בסטורי ברשתות החברתיות את ההודעה: "תקלה שאתם עדיין לא אצלנו".

ההודעה שעלתה לסטורי של תן ביס בעקבות התקלה בוולט
 ההודעה שעלתה לסטורי של תן ביס בעקבות התקלה בוולט

לא פעם ראשונה

אין זו הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שלקוחות וולט נתקלים בתקלה מעין זו. כך, בחודש שעבר נתקלו המזמינים בעת הכניסה לאפליקציה בהודעה לפיה חלק קטן מההזמנות החדשות נדחות בשל תקלה גלובלית. התקלה סודרה תוך זמן קצר, אולם בימים שלאחר מכן נרשמה שוב תקלה זהה שהסתיימה תוך מספר דקות.

בנוסף, גם בינואר האחרון נרשמה תקלה גלובלית שמנעה אפשרות להזמין באפליקציית וולט במשך כחצי שעה.