הקמפיין שהשיקה סמסונג לא מתייחס לאיכות או ליתרונות של המוצרים שהיא משווקת • אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, מתלהב מהמסר הדרמטי של ענקית הסלולר
איך תאגיד גלובלי שפועל ב־70 מדינות ובמגוון תחומים יכול לשמור על מיתוג אחיד ומדויק? • אהוד דנוך, מנכ"ל קבוצת אקרשטיין, כותב על ההצלחה של Sika, מותג־על בענף הבנייה
אי־אפשר להגדיר את מיזם "שולחן השבת" כהצלחה, כי לא כל החטופים חזרו • אודי שגיא, מנכ"ל כתר, מאמין שעדיין מדובר באחד ממהלכי השיווק המשמעותיים בשנים האחרונות • מדד המותגים 2024
בסטלה ארטואה, מותג הבירה המפורסם, מיפו את החסמים שניצבים בפני נשים בעולם המסעדנות • ארנון שפירא, מנכ"ל יוניליוור ישראל, על הקמפיין שניסה לתקן את המצב
איך תשפיע הבינה המלאכותית על שוק העבודה? ברק רגב, מנכ"ל Google בישראל, מצא תשובה אפשרית בקמפיין של פייבר והוא מאמין שה־AI מציעה לנו מגוון הזדמנויות חדשות
מערכות ההגנה האווירית של ישראל התמודדו בצורה פנומנלית עם המתקפה מאיראן • דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, מאמין שההצלחה תטיב עם תדמית החברות הביטחוניות
עם פרוץ המלחמה, בבנק הפועלים השיקו מהלכי תמיכה בעסקים שנקלעו למצוקה • דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר, על האחריות החברתית של גופים עסקיים
airbnb מציעה חווית ללקוחותיה, הכוללת אירוח בבתים בהשראת דיסני ופרארי • דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, מסבירה איך נאמנות משדרגת את יחס הלקוח למותג
זקוקים לכלי שיעזור לכם לשפר את הפרודוקטיביות? יובל סמט, מנכ"ל וממייסדי RiseUp, מסביר מה עומד מאחורי ההצלחה של נושן, האפליקציה שאנשי ההייטק אוהבים
חתול שמפיל ספל? כלב שקורע את הכרית? אתם יכולים להרשות את זה לעצמכם • יונתן אלון, מנכ"ל פנגו, על הקמפיין שבו איקאה מציגה את מוצריה באופן שלא חשבנו עליו
מה עומד מאחורי הקמפיין שמנסה להפוך את ישראל למדינה מנודה? • יוסי לובטון, יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס ישראל, משוכנע שההסברה הפלסטינית מסכנת את עתידנו
ענקית הקמעונאות משלבת טכנולוגיות חדשניות וממתגת את עצמה כחברה יוזמת • מג'די כתאני, מנכ"ל קינג סטור, על האסטרטגיה השיווקית של וולמארט מול המתחרות
ליגת הכדורגל NWSL השתרכה מאחור עד שהגיעה מנהלת חדשה, ששינתה את תדמיתה • מיכל ברוורמן־בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מו"פ, על מהפכת הניהול הנשי
הפסולת של ענקית המזון הגלובלית, Dole, מסייעת מול הזיהום בענף האופנה • נועם זילברשטיין, מנכ"ל HP Indigo, עם ההוכחה שניתן להרוויח משיתוף פעולה יצירתי
יותר ויותר לקוחות מטפלים בשערם בבית, ומשקיעים במוצרי טיפוח • ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מסביר איך העולם העסקי משתנה ומה חברות יכולות ללמוד מיוניליוור
מיתוג מחדש גורם לעתים להתרחק מארץ המקור. אולם, טבע נאות לא ויתרה על זהותה • סוניה נסטסה, מנכ"לית נספרסו ישראל, על הצלחת חברת הנעליים בשימור אופייה
לייטריקס הישראלית הצליחה לפתח אפליקציה לעריכת וידיאו והפכה ליוניקורן • עדי סופר תאני, מנכ"לית Meta בישראל, מתרגשת מההחלטה שלה להצטרף למהפכת ה־AI
פרטנר והפרזנטור סטטיק תפסו טרמפ על הסלוגן של המחאה נגד הרפורמה המשפטית • עמיר שאלתיאל, יו"ר קבוצת אלדר, מסביר איך הקריאייטיב סיפק לדעתו את הסחורה
מותג הרכב WEY הוביל את קטגוריית הפרמיום הסיני בישראל בשנה שעברה • עמית זאב, מנכ"ל ובעלי ספאר ישראל, מסביר איך המותג כבש את לב הצרכן
אסטרטגיית השיווק של אנבידיה בנויה על חדשנות ושותפויות עסקיות • רחלי גנות, מנכ"לית חברת הטכנולוגיה Ready Group, על הכוכבת שמובילה את תחום ה־AI
נעל הכדורגל אדידס סמבה שוברת שיאים ונמכרת בשוק השחור • רינת זילברשטיין, סגנית נשיא בחברת הטכנולוגיה AT&T ומנכ"לית מרכז המו"פ בישראל, על הסניקרס שהפכו ללהיט
רן שחם, מנכ"ל משותף באלטשולר שחם, כותב על הקמפיין של הקרן למאבק באנטישמיות שהוקרן בסופרבול - בו הציפה את שיח השנאה הגואה נגד יהודים בארה"ב
גולדסטאר נשאר מותג רלוונטי, גם כשנחתו כאן בירות מצליחות מאירופה • שרוליק איינהורן, בעלי משרד הייעוץ perception.media, על קמפיין הגיבורים בעקבות המלחמה
הבנקאית המנוסה אן בודין הקימה לפני עשור את בנק סטרלינג הבריטי • תמר יסעור, יו"ר ישראכרט, מספרת על הבנק הדיגיטלי שהחליט להתמודד מול תאגידי ענק והגיע להישגים