ועידת הנדל"ן והתשתיות השנתית של גלובס: עד מתי ימשיכו המחירים לעלות?

שר השיכון זאב אלקין ושרת הפנים איילת שקד יפתחו את ועידת הנדל"ן השנתית של גלובס שמתקיימת היום בהשתתפות בכירי הענף • עוד במשתתפים: מנכ"ל גזית גלוב חיים כצמן, מנכ"ל גב ים אבי יעקובוביץ', מנהל החטיבה העסקית בבנק מזרחי טפחות אופיר מורד, מנהל רשות מקרקעי ישראל ינקי קוינט, יו"ר מטה התכנון הלאומי שלומי הייזלר, מנהל תחום הנדל"ן בחברת הפניקס גיא פורת ועוד

ועידת הנדל''ן 2022 של גלובס
ועידת הנדל''ן 2022 של גלובס

שוק הנדל"ן הישראלי שובר שיאים. ב-2021 היינו עדים לעליית מחירים תלולה במיוחד והציבור הישראלי מסתער על שוק הדיור באופן חסר תקדים. האם גם ב-2022 תימשך המגמה? או אולי תהיה זו שנת מפנה?

ועידת הנדל"ן והתשתיות של גלובס, תשמש גם השנה, כמדי שנה, במה לשיח אפקטיבי של כל השחקנים בתחום: רגולטורים, יזמים, קבלנים ואנשי מימון. את הועידה ינחה סגן עורכת גלובס דרור מרמור.

הועידה מתקיימת ב"שבע", רחוב הצפירה 21 תל אביב יפו, החל מהשעה 8:30 בבוקר.

את הוועידה יפתחו זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון ואיילת שקד, שרת הפנים, ביחד עם מנהל החטיבה העסקית בבנק מזרחי טפחות, אופיר מורד ומו"ל גלובס אלונה בר און.

בכירי הרגולטורים בענף ובהם ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל ושלומי הייזלר, יו"ר מטה התכנון הלאומי, יחד עם פנינה אלה, מנהלת סקטור נדל"ן בבנק מזרחי טפחות וגל קסטל מאורון נד"לן, ינסו להעריך מה צופן העתיד בתחום התכנון והמחירים. בנושא זה נשמע גם את ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בארץ.

אליהם יצטרפו שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, חיים גליק מנכ"ל נת"ע ונטלי כץ, משנה למנכ"ל בפועל ברכבת ישראל, שישוחחו על אתגרי התשתיות והתחבורה: האם התשתיות יוכלו להכיל את הגידול המהיר באוכלוסייה והאם התחבורה הציבורית תצליח "לגמול" את האזרח הישראלי משימוש ברכב פרטי.

עוד נעסוק בהיבטי מימון שונים עליהם ידברו גלית וינדר טפר, מנהלת תחום ליווי פרויקטים וערבויות מחברת הפניקס ודרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות.

רגע אחרי הגיוס המרשים וההצטרפות למועדון היוקרתי של חדי הקרן, נארח גם את עמי אברהמי מחברת Veev, כמו גם את חיים כצמן שידבר לראשונה על במה על השותפים החדשים מקנדה ישראל.

את ענקיות הנדל"ן המניב בישראל ייצגו אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב ים ושמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות השקעות. אליהם יצטרפו גיא פורת, מנהל תחום הנדל"ן בחברת הפניקס, היזם צחי מרקור ושמאית המקרקעין דברת אולפינר, לדיון על עתיד שוק המשרדים בעידן של עבודה היברידית, וכן על השאלה האם הנהירה להשקעה במרכזים לוגיסטיים וחוות שרתים תוכיח את עצמה.

את הוועידה יסגרו ד"ר יוסי סעדון, מנהל האגף הפיננסי בחטיבת המחקר של בנקי ישראל, עם ניתוח ומבט קדימה על שוק המשכנתאות ורונית אשל, מנהלת אסטרטגיה זירת ייצור מתקדם ברשות החדשנות, עם הפיתוחים האחרונים בטכנולוגיות מתקדמות לתיעוש הבנייה.

גילוי מלא: הוועידה בשיתוף בנק מזרחי טפחות ובחסות הפניקס, אורון נדל"ן, חניוני הצלחה, התאחדות הקבלנים בוני הארץ, הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל ונת"ע