החברה עקפה את התחזית שמסרה בעצמה ברבעון הקודם - גם בהכנסות וגם בגבייה • מניית Wix נסחרת כיום ברמות שיא שמשקפות שווי חברה של מעל 4 מיליארד דולר
לאחר היחלשות, מניית Wix רשמה שיא חדש של 87 דולר • בכוונתה לבקש את אישור בית המשפט לרכוש מניות של עצמה בהיקף של עד 80 מיליון דולר עד סוף 2018
Wix, בניהולו של אבישי אברהמי , מספקת פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט בקלות ■ לפי כללי החשבונאות GAAP, החברה אינה רווחית ומציגה ברבעון הפסד נקי של 6.6 מיליון דולר, עלייה מ-5.9 מיליון דולר ברבעון המקביל
וגם: סמנכ"ל בקייט פארמה שנמכרה ב-12 מיליארד דולר מצטרף לדירקטוריון בריינסטורם הישראלית
WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע
עלה ב-1% לעומת עלייה של 2.2% במדד נאסד"ק, על רקע צניחה בתת-מדד מדעי החיים של כ-8% בחודש החולף ■ Wix בלטה בירידות, מלאנוקס בעליות
הדוחות אמנם היו טובים, אך המשקיעים ציפו ליותר ■ האנליסטים הפחיתו את מחיר היעד למניה, אך הוא עדיין גבוה ממחיר המניה הנוכחי
הכנסות החברה ברבעון גדלו בכ-50%, אך בניגוד לציפיות האנליסטים, היא לא עברה לרווח
וויקס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 3.2 מיליארד דולר, אחרי זינוק של 355% מפברואר 2016 ■ המוסדיים הישראליים שהחזיקו במניה בחרו למהר ולמכור את המניות מיד עם תחילת הראלי
סקר המוסדיים הישראלים: "לפי חוכמת ההמונים, המגמה החיובית בשוק האמריקאי צפויה להישמר גם בהמשך - 54% מהנשאלים צופים עלייה דו-ספרתית ב-S&P 500 בשנת 2017"
הכנסות החברה, שמספקת פלטפורמה לבנייה ועיצוב של אתרי אינטרט, הסתכמו בכ-92.5 מיליון דולר ■ ההפסד הנקי עמד על 20.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 19.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
היום הודיעה חברת האינטרנט, ששוויה נסק אמש בכ-12% ל-3.7 מיליארד דולר, על השקת מוצר שיספק טכנולוגיה מובילה בתחום הווידאו המקוון
ספרוס פוינט קפיטל, מהשורטיסטים הבולטים בארה"ב, שם את וויקס על המוקד וממליץ "מכירה חזקה" ■ המלצות של ספרוס השנה נכשלו עד כה
בעקבות הרכישה מעלה החברה את תחזית ההכנסות והגבייה ל-2017 ■ "שמחים להציע את הכוח של הפלטפורמה של Wix למיליוני האמנים ב-DeviantArt"
החברה בניהולו של אבישי אברהמי, המספקת שירותי בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט, צופה צמיחה של 42% בהכנסות ב-2017, לרמה של 410 מיליון דולר ■ וויקס דיווחה כי מספר המנויים המשלמים שלה גדל ב-39% ל-2.5 מיליון איש
עפ"י סקר שערכה Taykey הישראלית, גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בגילאי 13-34
פייבראבישי אברהמידוחות כספייםהייטקוול סטריטחברות הייטקישראליות בוול סטריטניר זוהרעובדי הייטקפיטורים