בעוד שבהוט וב-yes רואים בהם קהל חשוב ומשקיעים בהפקות מקור וברכש, הברודקאסט מספק מענה לבני הנוער רק בדמות תוכניות "לכל המשפחה"
האם כדאי לזנוח את שידורי הטלוויזיה המסורתיים של הוט ו-yes? צלחת לוויין כבר לא מיועדת רק לחובבי טכנולוגיה, היא מתאימה למי שמאס בחברות הכבלים והלוויין, או לצרכנים שרוצים מבחר ערוצים בשפות זרות שונות מרחבי העולם
כחלון מנסה להקים 4 קבוצות שיתחרו זו בזו בכל, אך רק לבזק ולהוט יש יתרון
גובה התשלומים של מנויי הוט ו-yes על תכני ה-VOD עולה בהתמדה, ומה שנראה כמו הוצאה חד-פעמית מצטבר בקלות למאות שקלים בחודש ■ רגע אחרי הכרזתו של כחלון על שחקן שלישי בזירה, "גלובס" משווה את המחירים ואת התכנים
שר התקשורת משה כחלון הודיע אמש על הרפורמה הבאה שלו - הפרטת עידן+ והקמת פלטפורמה שתתחרה בהוט וב-yes ■ אבל האם הוא יצליח לעשות לטלוויזיה את מה שעשה בשוק הסלולר? שאלות ותשובות על הרפורמה החדשה
א' גילה כי מבצע אינו מיועד אליו כלקוח קיים, ולפיכך ביקש להתנתק ולהתחבר מחדש - אך נאמר לו כי לא יוכל להתחבר במשך 4 חודשים ■ yes: טעות בתום-לב
אתמול נחשף כי שר התקשורת מתכנן רפורמה חדשה בשוק הטלוויזיה, שתביא להוזלת שירותי הכבלים והלוויין ע"י הפרטת מערך עידן+
שר התקשורת החליט על רפורמה חדשה בשוק הטלוויזיה שתביא להוזלת שירותי הכבלים והלוויין ■ הרפורמה אמורה לצאת לדרך תוך חודשים ספורים
במה שונים רמי לוי, הוט ואלון - מסלקום, פלאפון ופרטנר? הם לא עשקו אותנו?
פראיירים לא מתים - הם רק מנסים לצפות ביורו 2012. מה יהיה?
צפו בחגי גולן, עורך "גלובס", מראיין את שר התקשורת ■ כחלון מעריך: "מחירי הסלולר יעלו ל-120-130 שקל לחודש" ■ "הוט ו-yes צריכות להפסיק לשווק לנו 100 ערוצים, ממילא אין מישהו שרואה יותר מ-20 ערוצים"
גל תורג'מן, לשעבר מנהל הפיתוח העסקי של yes, נבחר למנכ"ל ועדת מדרוג גלישת האינטרנט בישראל ■ תורג'מן, שייכנס לתפקידו כבר החודש, יחליף את שגיא סטוניס, שהודיע על פרישתו לפני 3 חודשים
בתוך כך, הגירסה הרוסית של "רמזור" זכתה בפרס הסדרה הקומית באמי הרוסי
כך אמר מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, בדיון בוועדת הכלכלה על הכוונה של שחקנים חדשים להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית באמצעות האינטרנט
לפני ששוק הטלוויזיה הרב-ערוצית נכנס לסחרור, יש עוד מספר שאלות שנותרו פתוחות: איך יעבוד המודל, מה יהיה על היצירה הישראלית, ומי יפקח על כל זה?
שר התקשורת בראיון ל"גלובס": "היעד שלי - 4 חברות טלוויזיה, שתיים באמצעות IPTV ושתיים באמצעות כבלים או לוויין"
בזקגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםטלוויזיהישראל במלחמהישראל מתגייסתפלאפוןפרטנרפרסומות