על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג
עם זאת, נראה כי באדלר לא מתכוונים להיפרד לגמרי מארז, שנחשב לאחד מאנשי הדיגיטל הבולטים בענף, ומנהלים עימו משא-ומתן לשותפות במיזם סטארט-אפים וניו-מדיה
על התקציב מתמודדים בין היתר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב
התפטרותה של זהבית כהן ומינוי שלמה רודב ליו"ר תנובה עשויים לסלול מחדש את הדרך של אדלר-חומסקי למערך הפרסום של החברה ■ מי ירוויח ומי ייפגע מ"ניקוי האורוות" בתנובה?
השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק
פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
שני המשרדים מטפלים בתקציב מאז 2006 ■ על תקציב מפעל הפיס, בהיקף 40 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
חודשיים לאחר סיום המכרז, חברת האשראי צפויה להודיע בקרוב על התוצאות ■ 3 משרדי פרסום הגיעו לשלב הגמר במכרז - באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי
היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן
במחצית הראשונה של 2011 משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
קמפיין "הסקפטים" לטיפול בהתקרחות של MSD זכה בתחרות של המי"ל בפרס הגרנד אפי
תקציב הפרסום של רשת בתי-הספר יואל גבע נוהל במשך 20 שנה ע"י משרד הפרסום אקספרט
Effie Awardsבנק דיסקונטאירועים ומינוייםמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום