אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 

מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל

חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה

במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

רשת שקם אלקטריק משקיעה 5 מיליון שקל במהלך שיווקי חדש

המהלך, תחת הכותרת "ישראל משדרגת", ילווה בשפה פרסומית חדשה ובקמפיין טלוויזיה באמצעות אדלר-חומסקי שיימשך כ-3 שבועות

שירות גלובס 08.02.2010

קובי ברקי וגלעד כץ ישפטו בפסטיבל הפרסום בקאן

ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

מסתמן: תקציב הפרסום של פולקסווגן יעבור לאדלר במהלך 2010

נכון להיום טרם נקבע תאריך יעד לביצוע המהלך ■ מערך הפרסום של צ'מפיון מוטורס מורכב כיום מאדלר-חומסקי&ורשבסקי ופוגל-אוגילבי ■ ב-2009 השקיעה צ'מפיון מוטורס כ-2 מיליון דולר בפרסום המותג פולקסווגן

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז לפרסום מנהרות הכרמל

מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

פוגל-אוגילבי ירכוש את המדיה באמצעות חברת מדיה קום

מקורבים לעסקה: בעתיד צפוי שיתוף-הפעולה להתרחב לרכישת מניות של פוגל-אוגילבי ע"י אדלר-חומסקי ■ ב-3 השנים האחרונות פוגל רכש את המדיה באמצעות יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2009

DMO הותירה חוב של מיליון שקל למשרד הפרסום בורודה-קפלן

בורודה-קפלן נרכש בשנה שעברה ע"י קבוצת אדלר-חומסקי ■ למשרד מחזור המוערך בכ-20 מיליון שקל בשנה, והיקף החוב של DMO עלול לצמצם או למחוק לחלוטין את הרווח של המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2009

במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי מחפשים עובדים בפייסבוק

במשרד יזמו, בשיתוף גולשי אתר הפייסבוק של "גלובס", תחרות בין הגולשים למציאת לעובדים

שירות גלובס 10.12.2009

מכרז הפרסום של קק"ל: כל המשרדים עלו לשלב הבא

במכרז מתמודדים גליקמן-נטלר-סמסונוב, זרמון-גולדמן, יהושע TBWA, שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי ומקאן-אריקסון ■ היקף התקציב, שטופל עד כה באדלר-חומסקי, צפוי לעמוד השנה על כ-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2009

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

ענת ביין-לובוביץ'‏ 09.12.2009

פלאפון ואדלר בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ הפרסומת של yes מוליכה את האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 439 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 28