היקף התקציב צפוי לעמוד על כמה מיליוני שקלים ■ אדלר-חומסקי, המחזיק ברוב תקציב הפרסום של אלקטרה, ימשיך לטפל בתקציב החברה המתחרה תמי 4
■ מדובר בתקציב המוערך בכ-15 מיליון שקל ■ בנוסף, תקציב הפרסום של סובארו יעבור בתחילת השנה ל-LEAD ■ עפ"י ההערכות, גם סמל"ת, יבואנית פיאט, צפויה לצאת למכרז
איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"
החברה שבשליטת אדלר-חומסקי מנהלת מגעים עם מספר משרדי פרסום, בהם אפיקים ופרסום גל ■ מו"מ ראשוני נערך גם עם פובליסיס סקטורס הקשור במקאן-אריקסון
במקום למכור את מניות אדלר-חומסקי ל-grey העולמית, בסופו של דבר התרחשה עסקה - אבל בין אנשי המשרד ■ אייל חומסקי רצה להמשיך במשרד, אך ראובן אדלר כבר היה בשל לאקזיט
ימכור בהדרגה את חלקו לשותפים ויישאר יו"ר פעיל ■ העסקה משקפת למשרד שווי של 190-230 מיליון שקל ■ אייל חומסקי, המחזיק ב-40%, ימשיך להיות השותף הבכיר במשרד
בתקציב החברה מטפל כיום משרד הפרסום מקאן-אריקסון ■ אדלר-חומסקי יערוך בקרוב פרזנטציה לנציגי אל-על שתעסוק בחלק מסוים של פעילות החברה
ההיקף הכולל של התקציבים - של יבואנית העגלות "בוגבו", של פארק השעשועים "בית חלומותיי" ושל הצעצוע האינטראקטיבי "צ'טמן" - עומד על 4.5 מיליון שקל
כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד
ברמן וארועטי מחזיקים כיום 40% ממשרד הפרסום GPS, שמטפל בתקציבים בהיקף של כ-40 מיליון דולר ■ ארועטי: נמשיך לשתף פעולה עם אדלר-חומסקי, בעיקר בתחום המדיה והדיגיטל
תפנה לישראלים הנופשים באיטליה באמצעות שילוט חוצות ודיילי קידום מכירות ■ ההשקעה בקמפיין הישראלי והאיטלקי מוערכת במיליון שקל, והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי
על כל משרה ניהולית בכירה שנפתחת יש לא מעט קופצים - וכולם חכמים, כולם נבונים וכולם יודעים את התורה ■ אז מה גורם למועמד אחד לבלוט מעל כל השאר, מה הוא עושה "קצת אחרת" שגורם למקבל ההחלטה ללכת שבי אחריו?
מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק
בקמפיין של סיאט יתחרו ביניהם מקומות בילוי בת"א על בליינים שיעשו "צ'ק-אין" בפורסקוור ■ מבין הבליינים, מי שיוגדרו "ראשי הערים" בסיום הקמפיין יזכו בטיסה לחו"ל
התקציב, בהיקף מוערך של כ-2 מיליון דולר, טופל ב-3 החודשים האחרונים במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי
המזגנים יוצעו במחיר של 2,100-2,300 שקל ■ המהלך ילווה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון שקל באמצעות אדלר-חומסקי
Effie Awardsבנק דיסקונטאירועים ומינוייםמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום