חגית ביליה, הידועה בשם הבמה "לייזה פאנלים", הפכה לאושיית רשת בזכות הבישולים והסיפורים שלה • למרות שהיא מצטנעת, יש לה את המתכון המנצח למכור תוכן: "לא משנה מה תעשי, השאלה איך תמכרי את עצמך" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD
האנליסטים צופים כימ קצב ההכנסות של הרשת החברתית הגדולה בעולם ירד השנה ל-24%, לעומת 37% בשנה שעברה • עוד ברקע לקראת פרסום התוצאות הרבעוניות: השקעת מטבע הקריפטו החדש ליברה וקנס בגובה 5 מיליארד דולר מרשות הסחר הפדרלית בעקבות שערוריית קיימברידג' אנליטיקה
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא
עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו ישראל, בוחרת בסטורי של אווה שבזכות האותנטיות, העריכה והבחירה במדיה עכשווית הצליח לייצר ז'אנר חדש של זיכרון, ולהעלות את השואה לסדר היום בארץ ובעולם
פייסבוק לא מעניין את דור ה־Z, והפוליטיקאים מבינים, לפחות בתיאוריה, שיוכלו להגיע אליהם רק דרך האינסטגרם • אבל ל"אינסטוש" מגיעים כדי ליהנות ולבלות: אוזני כלבלב אין, מסרים מורכבים אאוט • אז מי עוזר לנתניהו להפעיל את חשבון האינסטגרם?
לאט-לאט נראה שאינסטגרם מתחילה לעקוף בסיבוב את פייסבוק ולהפוך לרשת החברתית הגדולה בעולם • בזמן האחרון נראה כי פניה של פייסבוק לחיזוק קהילות, בעוד אינסטגרם מחזקת את הוויזואליות • איך בכל זאת ניתן להשתמש באינסטגרם ככלי לניהול קהילות? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות
קים קרדשיאן זכתה ב-2.7 מיליון דולר בתביעה נגד חברת אופנה שפרסמה העתקים של בגדי מעצבים שלבשה ואף תייגה את הכוכבת ברשת האינטסגרם • באחת הדוגמאות, גולשים יכלו ללחוץ על תמונותיה של קרדשיאן כדי להגיע לעמוד המכירה של בגדים דומים לאלה שלבשה
אינסטגרם הכריזה על סטיקר חדש שמאפשר למשתמשים להזמין את העוקבים שלהם להצטרף לצ'ט קבוצתי דרך הסטורי • החברה פועלת לשיפור חוויית הצ'ט שלה כחלק מהתחרות שלה עם סנפצ'ט
אם אתם מנסים להעלים מס, אז כנראה שלא כדאי שתפרסמו את המכירות שלכם ברשתות החברתיות: במבצע שערכה רשות המסים התגלו ארבע מכירות של שמלות כלה שלא נרשמו בספרים, לאחר שבעלי העסקים פרסמו את מכירת השמלות בפוסטים באינטרנט
ילדים עדיין לא יודעים לשלוט בדחפים, אך ההורים נותנים להם לשוטט באופן חופשי באינטרנט • מאחורי זה עומדת חקיקה מבלבלת וברית לא צפויה בין ארגוני זכויות אזרח וחברות עסקיות
ישראל רכה כמו תוכו של בורקס, חמימה כמו חציל בסביח ומתוקה כמו רוגלעך - כך לפי ארגון וייב ישראל, שעוסק במיתוג של מדינת היהודים • הם הבינו שמצב מורכב דורש פחמימות ריקות, ושבצילומים לא מחמיאים נלחמים באמצעות צילומי אינסטגרם מהוקצעים • שחר סמוחה הצטרף לסיור מאפים מיוחד וגילה שגם אופים ושפים לא יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
רונית כהן היא צלמת ויוצרת תוכן שעובדת עם אדידס ודיסני העולמית • במקביל היא מנהלת עמוד אינסטגרם, שהפך לקהילה של נשים וספורטאיות בכל העולם • איך הופכים תחביב אישי לקהילה מלאת השראה? • התשובה פשוטה - עם הרבה אש בעיניים • האזינו ל"קומיוניקאסט" – פודקאסט על קהילות
ככה משווקים את ישראל: השחקנית ההוליוודית שרה ג'סיקה פרקר פרסמה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה פוסט נלהב על ביקורה בארץ • "זו הייתה זכות גדולה. צברנו זיכרונות לכל החיים", כתבה - וזכתה לעשרות אלפי לייקים ולמאות תגובות
חובבי זארה, שימו לב: היום עלה באינסטגרם פרופיל מזויף של זארה בעברית, המציג עצמו תחת השם "זארה תל-אביב" ומבטיח גיפט קארד בסך של 500 שקל מתנה למי שיעקוב אחרי העמוד של החברה ויתייג את הפרופיל בסטורי • מקבוצת זארה ישראל נמסר בתגובה: "לעמוד הנ"ל אין כל קשר לקבוצת זארה, וניהולו אינו מטעמה"
המידע היה במאגר של חברה הודית בשם Chtrbox שעלה לשירות הענן של אמזון, AWS, ולא היה מוגן בסיסמה • במאגר צוינו גם פרטים כמו מספר הלייקים ורמת המעורבות שמעוררים הפוסטים של המשפיענים
בטור דעה חריף ל"ניו יורק טיימס" כתב אחד ממייסדי החברה, כריס יוז, כי פייסבוק היא מונופול ולכן יש לפרקה • יוז מצטרף לשורה של פוליטיקאים ואנליסטים הטוענים כי הרשת החברתית צברה כוח רב מדי וכי היא מונעת תחרות
אפליקציותחמאסטוויטרטיקטוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראל במלחמהמארק צוקרברגמטא (META)פייסבוקרשתות חברתיות